Pekan ennustukset menneet täysin plörinäksi, kun kirppukasa piti poistaa sen jaloista.
Lupas 30 cm lunta ja tullut 3 cm ja sekin häipyy suojakelien myötä.
Antakaa Pekka Poudalle se rakki takasin.
31
442
Vastaukset
- Anonyymi
On siinäkin kommentti. Ssä on juuri nyt sellaista että on aika vaikea päätellä. Onko ainulle jotenkin vaikeaa kun haukut toisen koiraa inhottavilla nimillä .
Ota ensinnäkin selvää mistä Pekka saa tietonsa ilmasta, ja siitä mitkä asiat vaikuttavat ilmoihin juuri nyt. Joten aika lapsellista sinänsä edes kommentoida kuten teet. - Anonyymi
No, minä en pidä kovin älykkäänä ihmistä, joka elää eläimen kanssa symbioosissa.
Kysymyksessä aina henkinen vinoutuma.
Ihminen korvaa sosiaalisen vajavaisuutensa käyttämällä eläintä ihmisen korvikkeena.Minulle kissani on tosi tärkeä.
Se on elävä olento, sillä on tunteet ja tarpeet kuten muillakin elollisilla.
Kun vietetään suurin osa ajasta kahdestaan kissani kanssa niin aletaan vaistota toisen ajatukset.
Kissa ymmärtää puhetta tosi hyvin, ei tietenkään kaikkea mutta tärkeimmät.
En varmaan ole mikään älykkö, mutta ihan hyvin olen pärjäillyt olosuhteisiin nähden.
Kuten olen kertonut, en ole sosiaalinen mutta tulen silti hyvin toimeen ihmisten kanssa.
Saatetaan olla mökillä viikko kissan kanssa niin että en tapaa ketään ihmistä, en tykkää puhua puhelimessakaan, soitan jos on asiaa.
Minusta Pekan koira on mahtava, saisivat laittaa sen takaisin.- Anonyymi
Älykkäänä .
Enkä minä pidä älykkäänä ihmisiä jotka nimittelevät . Se joka on eläinrakas hankkii aina kissan tai koiran. Eläimiä seuraamalla oppii aika paljon uusi asioita , ovat mukavia seuralaisia etekin jos ihminen. On yksinäinen.
Kissan vaisto on mahtava , on hyvin lähellä silloin omistajaansa jos omistajalla on sairaus josta ei vielä itse tiedä mitään. Koirat taas karttavat ihmisiä jotka eivät ole eläin ystävällisiä he ovat varustettu voimakkailla vaistolla.
Minä pidän eläimistä ja eläimen omistajista myös , silti on aikaa omiin asioihin siihen sosiaaliseen kanssakäymiseen vaikka olisikin kotona kissa tai koira.
Joten sinä et voi ymmärtää ihmisiä jotka omistavat eläimen , mutta usein on niin että ne eläinrakkaat ihmiset ovat niitä parhaita ystäviä toisten eläinrakkaiden kanssa..
Joten meitä on moneksi tässä maailmassa sekin on ihan okay. - Anonyymi
liekko kirjoitti:
Minulle kissani on tosi tärkeä.
Se on elävä olento, sillä on tunteet ja tarpeet kuten muillakin elollisilla.
Kun vietetään suurin osa ajasta kahdestaan kissani kanssa niin aletaan vaistota toisen ajatukset.
Kissa ymmärtää puhetta tosi hyvin, ei tietenkään kaikkea mutta tärkeimmät.
En varmaan ole mikään älykkö, mutta ihan hyvin olen pärjäillyt olosuhteisiin nähden.
Kuten olen kertonut, en ole sosiaalinen mutta tulen silti hyvin toimeen ihmisten kanssa.
Saatetaan olla mökillä viikko kissan kanssa niin että en tapaa ketään ihmistä, en tykkää puhua puhelimessakaan, soitan jos on asiaa.
Minusta Pekan koira on mahtava, saisivat laittaa sen takaisin.Sinussa ei ole tietenkään mitään epämormaalia, vaikka sinulle ei ole tärkeä oman lajin edustaja, vaan eläin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykkäänä .
Enkä minä pidä älykkäänä ihmisiä jotka nimittelevät . Se joka on eläinrakas hankkii aina kissan tai koiran. Eläimiä seuraamalla oppii aika paljon uusi asioita , ovat mukavia seuralaisia etekin jos ihminen. On yksinäinen.
Kissan vaisto on mahtava , on hyvin lähellä silloin omistajaansa jos omistajalla on sairaus josta ei vielä itse tiedä mitään. Koirat taas karttavat ihmisiä jotka eivät ole eläin ystävällisiä he ovat varustettu voimakkailla vaistolla.
Minä pidän eläimistä ja eläimen omistajista myös , silti on aikaa omiin asioihin siihen sosiaaliseen kanssakäymiseen vaikka olisikin kotona kissa tai koira.
Joten sinä et voi ymmärtää ihmisiä jotka omistavat eläimen , mutta usein on niin että ne eläinrakkaat ihmiset ovat niitä parhaita ystäviä toisten eläinrakkaiden kanssa..
Joten meitä on moneksi tässä maailmassa sekin on ihan okay.On eläinrakasta omistaa eläin. Onko tuotannossa oleva henkilö paljon eläinrakkaampi, kun omistaa 600 sikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa ei ole tietenkään mitään epämormaalia, vaikka sinulle ei ole tärkeä oman lajin edustaja, vaan eläin.
Elätkö jotenkin luulossa ettei kissan omistajat ole kanssakäymisessä oman lajinsa kanssa, kissan omistajat ovat yleensä empaattisia ihmisiä, niin ihmisiä kun eläimiäkin kohtaan minulle on myös kissani tärkeä ja pidän siitä todella. Samalla kun ihmisestäkin joita käy kylässä . Esim lastenlapsia joita in aika liuta. Jotkut ihmiset vaan rakastaa lemmikkejään ja toiset eivät välitä vaan nimittelevät niitä kirppukasaksi jne .
Joten mikä vimma sinulla on puuttua kenenkään asioihin sanomalla etteivät ole älykkäitä ,
Jos on elänyt pitkän elämän niin tietoa on karttunut ja älykkyyttä ratkaista asioita . Anna olla ne nimittelyt sekään ei älykkyyttä todista mitenkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätkö jotenkin luulossa ettei kissan omistajat ole kanssakäymisessä oman lajinsa kanssa, kissan omistajat ovat yleensä empaattisia ihmisiä, niin ihmisiä kun eläimiäkin kohtaan minulle on myös kissani tärkeä ja pidän siitä todella. Samalla kun ihmisestäkin joita käy kylässä . Esim lastenlapsia joita in aika liuta. Jotkut ihmiset vaan rakastaa lemmikkejään ja toiset eivät välitä vaan nimittelevät niitä kirppukasaksi jne .
Joten mikä vimma sinulla on puuttua kenenkään asioihin sanomalla etteivät ole älykkäitä ,
Jos on elänyt pitkän elämän niin tietoa on karttunut ja älykkyyttä ratkaista asioita . Anna olla ne nimittelyt sekään ei älykkyyttä todista mitenkäänAjattele, miksi ihminen ottaa eläimen asuinkumppanikseen? Hän käyttää eläintä hyväkseen, henkisen vajeen vuoksi.
Ei missään tapauksessa se eläin valitse tietoisesti ihmistä kumppanikseen. Koira erotetaan muutaman viikon ikäisenä emän nisästä, että se suuntaa ihmiseen kiintymyksen.
Jos ihmisen lapsi erotetaan äidistä moiseen aikaan niin lapsi on n. 1 v. ikäinen, eikä muista kasvaessaan enää äitiään.
Kuitenkin koira pitää olla hihnassa koko ikänsä, ettei karkaa lajitoverinsa mukaan.
Koiran tai kissan omistaja suoltaa omiakäsityksiään, kuinka heidän lemmikkinsä on kehittynyt olemaan ihmisen elinkumppanina.
Koet varmaan mun mielipitääni tylynä ja tyhmänä mutta sinä saat pitää oman mielipiteesi, anna minun mitää myös omani.
- Anonyymi
Meteorologi ei lupaa mitään vaan ennustaa.
- Anonyymi
Täysi idiootti joka haluaa tulla esille mielipiteineen.
Koita nyt seuraavaksi muuta kuin kirppu koira.
Koira on varmasti paremmin hoidettu kuin aloittaja. - Anonyymi
Tämä joutavanpäiväinen huomiohoro ennustelee säätä useita kertoja päivässä ja joka kerta päinvastaista mitä edellisellä kerralla. Tulis hieman varmuutta noihin höpinöihin jos se viittis vähän vilkaista vaikka ulos ennenkuin alkaa hölöttämään typeryyksiään jotka ei palvele ketään eikä mitään..
- Anonyymi
Miksi ihmeessä katsot tuollaisia huuhaaohjelmia. Minä käännän aina kanavaa, kun säätiedotus alkaa. Osaan päätellä sään ikkunalasin takaa ihan itse.
Kuka on Pekka Pouta? Vitsivitsi, tiedän kyllä, mutta kenenkään muun säätieteilijän nimeä en muista. Eivät he ole säätiedotuksen pääasia, mielestäni. Vai ovatko? Sitä suuremmalla syyllä käännän kanavaa.
- Anonyymi
Siis, puhutaan eläinrakkaasta, jos omistaa kissan tai koiran (huom. omistaa).
Miksi pitää omistaa? Ei elävää otusta voi omistaa, jos pitää sitä älykkäänä ja syöttää sille vähemmän älykästä ? eläintä.
Minä olen eläinrakas omasta mielestä, enkä omista yhtään eläintä. Jos omistaisin niin olisin omistamisen haluinen. Rakennan vapaille linnuille ja muillekin eläimille edellytyksen paremmasta elämästä luonnossa.
Koira ja kissa on ihmisen "sokeriorpana", jos sen pitää odottaa omaa elantoaan ihmisen kädestä ja olla ihmisestä riippuvainen. Ei vapaa, vaan olla ihmiselle kohde purkaa henkisiä tiloja.Kyllä olisi kotikissalle kova kohtalo jos lakkaisin "omistamasta".
Kissa on ollut varmaan tuhansia vuosia lemmikkinä.
Mutta on siinä koko ajan se villi puolensa ihan lähellä.
Kerrankin kissa istui sylissäni ulkona. Seurasi lintua puun oksalla, liikautin äkkiä kättäni niin iski hampaansa ranteeseeni. Lääkäriin ja atibioottikuurille jouduin. Samoin voi tehdä jos koskettaa selkää takaa päin sen näkemättä.
Säälittää leikkaamattomat kulkurit jotka tekevät pentuja kuolemaan pakkaseen. Kissa ei pärjää ulkona meidän leveysasteellamme.
Minun hemmoteltu kattini taitaa mielestään omistaa minut.- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Kyllä olisi kotikissalle kova kohtalo jos lakkaisin "omistamasta".
Kerrankin kissa istui sylissäni ulkona. Seurasi lintua puun oksalla, liikautin äkkiä kättäni niin iski hampaansa ranteeseeni. Lääkäriin ja atibioottikuurille jouduin. Samoin voi tehdä jos koskettaa selkää takaa päin sen näkemättä.
Säälittää leikkaamattomat kulkurit jotka tekevät pentuja kuolemaan pakkaseen. Kissa ei pärjää ulkona meidän leveysasteellamme.
Minun hemmoteltu kattini taitaa mielestään omistaa minut.Hvä liekko! Ymmärrät hienosti kissoja!
- Anonyymi
Minä haluaisin ehkä koiran, mutta koen itseni eläinrakkaaksi, kun en sitä hanki. Eri asia olisi silloin jos sitä tarvitaan johonkin työhön. En myöskään siksi, että eläinten omistaja rahastetaan tänä päivänä monin konstein.
Kaikki eläimet osaavat lukea ihmistä ja hänen ajatuksiaan.
Ajattelin aloittaa lintubongauksen takavuosina, mutta se on mennytkin usein toisinpäin. Suloisia ne ruuankerjääjät. Ensin käy koputtelemassa talon toiselta puolen ikkunaa jossa istun sitten ryntää toisenpuolen parvekkeelle sisälle ja tasanrarkkaan tietää mitenkä parvekelasit ohitetaan. En silti ruoki niitä, koska tiedän itseni ja etten tekisi sitä kaikenaikaa.
Ihmisten pitäisi kuunnella eläimiä oikeasti, varsinkin luonnon eläimiä sillä ne voisivat opettaa paljon asioita ihmisille. Syksyllä ajattelin, että mitä ne mahtavat syödä, niin mustarastas tuli näyttämään mtä kolmeen kertaan, että varmasti tajusin, silti syömättä mitään. Elämillä on auttamisen halu ihmisiä kohtaan. Ja ne lukee ajatuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluaisin ehkä koiran, mutta koen itseni eläinrakkaaksi, kun en sitä hanki. Eri asia olisi silloin jos sitä tarvitaan johonkin työhön. En myöskään siksi, että eläinten omistaja rahastetaan tänä päivänä monin konstein.
Ajattelin aloittaa lintubongauksen takavuosina, mutta se on mennytkin usein toisinpäin. Suloisia ne ruuankerjääjät. Ensin käy koputtelemassa talon toiselta puolen ikkunaa jossa istun sitten ryntää toisenpuolen parvekkeelle sisälle ja tasanrarkkaan tietää mitenkä parvekelasit ohitetaan. En silti ruoki niitä, koska tiedän itseni ja etten tekisi sitä kaikenaikaa.
Ihmisten pitäisi kuunnella eläimiä oikeasti, varsinkin luonnon eläimiä sillä ne voisivat opettaa paljon asioita ihmisille. Syksyllä ajattelin, että mitä ne mahtavat syödä, niin mustarastas tuli näyttämään mtä kolmeen kertaan, että varmasti tajusin, silti syömättä mitään. Elämillä on auttamisen halu ihmisiä kohtaan. Ja ne lukee ajatuksia.Puhut veli/sisko kalliita sanoja.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten pitäisi kuunnella eläimiä oikeasti, varsinkin luonnon eläimiä sillä ne voisivat opettaa paljon asioita ihmisille. Syksyllä ajattelin, että mitä ne mahtavat syödä, niin mustarastas tuli näyttämään mtä kolmeen kertaan, että varmasti tajusin, silti syömättä mitään. Elämillä on auttamisen halu ihmisiä kohtaan. Ja ne lukee ajatuksia.Kiitos hyvästä kommentoinnista
Anonyymi kirjoitti:
Hvä liekko! Ymmärrät hienosti kissoja!
Voin vain ihmetellä kuinka kissa katui sitä että puri minua.
Pyöri selällään jalkojeni juuressa, ei iennyt oikesti mitä tekisi , oli nin katuvainen.- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Voin vain ihmetellä kuinka kissa katui sitä että puri minua.
Pyöri selällään jalkojeni juuressa, ei iennyt oikesti mitä tekisi , oli nin katuvainen.Minun kissani raapaisi minua vähän aikaa sitten kun luuli että leikin sen kanss, että veri tuli.
Tönäisin sen toiseen sänkyy.n ja koska en koskaan ollut niin tehnyt niin katseli loukkaantuneen näköisenä minua ihan kun olisi kysynyt että mikä sinua vaivaa. Kissa on 11 vuotias ja en ole koskaan korottanut sille ääntä saatikka töniny , niin ihmetteli varmaan kissan tavalla. No sovinto siitä tuli ja kissa käpertyi kainaloon nukkumaan .
Kyllä eläimet ovat ihania , ja tämäkin kissa tuli ihan vahingossa minulle , kun lasten lapseni sen hommasi ja sain olla kissan hoitajana jos hän oli poissa pyhän ajat joten lopulta sanoin että anna olla sen täällä kun kuitenkin olet joka pyhä menossa , joten siitä tuli minun kissani aika pian .
Kaikilla naapurillakin on kissoja , niin että meidän kadulla on vilinää - Anonyymi
Ainakin vakuutus papereissa lukee omistajan nimi joten senkin käsittää joku eritavalla kun toiset
- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Kyllä olisi kotikissalle kova kohtalo jos lakkaisin "omistamasta".
Minun hemmoteltu kattini taitaa mielestään omistaa minut.Sama täällä minun kissani on kanssa hemmoteltiin piloille ja tietää sen että on ykkönen.
Muistan kun olin Rohdoksella niin siellä Ankassa kaupungissa oli paljon kissoja. Niitä nukkui puiden oksilla ja joka aamu kävi vanhoja aistia satamassa laittamassa niille ruoka ja kun huusivat niin kissoja tuli joka puolelta niin että kaupunki hyväksyi kaikki ne kissat. myös Maltalla ollessani oli iltaisin hotellin takana kissoja ja kokki laittoi näille ruuan tähteitä joka ilta . Oli niitä kiva seurata . Kreetalla kun söimme ulkoraitolassa niin. Kissoja käveli ohitse tämän tästä . Joten etelän maissa näyttävät pitävän kissoista . Niin että kissa on seurannut ihmistä satoja vuosia. Villikissat eivät koskaan päästä ääntäkään , kuten meidän kissat kun haluavat ruokaa tai pihalle . Koska villikissat ovat tavallisesti hiljaa koska ne eivät ole oppineen pyytämään ruokaa vaan pyydystämään itse ruokansa.
Kyllä kissasta vaan on seuraa ihmiselle . Mutta ei sellaisille joilla ei ole eläimiin rakkautta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten pitäisi kuunnella eläimiä oikeasti, varsinkin luonnon eläimiä sillä ne voisivat opettaa paljon asioita ihmisille. Syksyllä ajattelin, että mitä ne mahtavat syödä, niin mustarastas tuli näyttämään mtä kolmeen kertaan, että varmasti tajusin, silti syömättä mitään. Elämillä on auttamisen halu ihmisiä kohtaan. Ja ne lukee ajatuksia.Minun. Tontillani on joka talvi valkohäntä peura annan omenoiden jäädä syksyllä maahan ja kun tulee paljon lunta niin tämä peura tulee aina kaivamaan niitä että saa syötävää . K
Peura in aika pienen kokoinen Ilmeisesti eksynyt omistaan kun on aina yksin . Kun on syönyt niin lähtee taas jatkamaan omia vaelluksiaan. Sitä on kiva seurata mutta ei saa liikahtamaan ikkunan takana muuten lähtee , arka kun on .
- Anonyymi
Persu elää vihasta, sellaisia ovat äärioikeistolaiset.
- Anonyymi
Aloittaja myös.
- Anonyymi
Ikävä kyllä studiossa vierailee myös koira-allergisiakin ja koiran allergeenit säilyy pitkään studiossa.
- Anonyymi
Ihan niin jotkut ovat yliherkkä eläimille enemmän kissoille kun koirille. . Niiden sylki aiheuttaa sen allergian .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin jotkut ovat yliherkkä eläimille enemmän kissoille kun koirille. . Niiden sylki aiheuttaa sen allergian .
Eläimen ihon hilse on se joka aiheuttaa allergiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläimen ihon hilse on se joka aiheuttaa allergiaa!
Se hilse muodostuu siitä kun nuolevat itseään puhtaaksi .
- Anonyymi
Pekka pölisee ihan levottomia ennesteita.
- Anonyymi
En tiedä, johtuuko se koirasta, mutta melko metkaa, että sääennusteesta / -aiheesta koetetaan tehdä suurempaa draamaa kuin se oikeasti on. Ihmettelemästä en lakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738