Moi olen 11-vuotias poika ja minun pippeli on lepotilassa 5cm ja juhlatilassa 15cm onko normaalia ja kun kusen niin se pitää kädellä tunkea alas muuten kusi tulee naamaan ja muuten se painaminen satuu koska se on niin kova paksu ja pitkä pippeli. siemensyöksyt jo alkanut ja karvoja kasvaa ihan sairaasti alapäässä eikä missään muualla.
11-vuotiaan pojan pippelin pituus
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Moi!
Hyvä koko. Kyllä opit sillä kusemaan, hyvä kun on jo kasvanut ja tullut karvoja ja tulee mälliä. - Anonyymi
Onko normaalia että t peniksen iho on irronnut terskasta vain vasemmalta puolelta mutta se on vielä kokonaan oikeallla puolella kiinni
- Anonyymi
Itseasiasiassa olen nyt 12- vuotias
Ja olen se ihminen kuka kirjoitti tuon aloitus tekstin - Anonyymi
Voisitteko vastata kysymyksiin
- Anonyymi
Kyllä se esinahka irtoaa, laita rasvaa väliin ja venyttele suihkussa.
- Anonyymi
Onko sattumaa että palstalla on myös 12-vuotias poika jolla samat mitat ja sama vaiva.
- Anonyymi
Ihan hyvissä mitoissa on ton ikäseksi. Aamusin usein seisoo mut voi vähän odotella ennen kun menee kuselle ettei seiso. Ite painan mulkkua sen verran vaan ales että kusi osuu just ja just pöntöön.
- Anonyymi
Jäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728