Nyt ei tule naurusta loppua 😂
YLE:ltä 309 ilouutista
17
203
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava uutinen.
- Anonyymi
Kyllä jos tykkää työttömyydestä kuten tämä historian surkein hallitus!
Syyskuu 28 tuhatta työtöntä
Lokakuu 29 tuhatta uutta työtöntä
Marraskuu 36 tuhatta työtöntä lisää
Joulukuu 27 tuhatta työtöntä lisää
Pitkäaikaistyöttömiä tuli 11 tuhatta lisää
Hallituksen "säästöt" tulevat maksamaan enemmän kuin säästöt!!!
Koskaan ikinä ei yksikään hallitus ole Suomessa tuhonnut maata niin nopeasti kuin tämä hirviö hallitus!!- Anonyymi
Siitä olen ihan samaa mieltä.
Suomi on tuhottu hallituksen taholta erittäin lyhyessä ajassa.
Mikä on näiden ministereiden vastuu kansalaisistaan 😳 ehkä muistivat kuitenkin korottaa reilusti omaa palkkaansa ja moninaisia etujaan.
- Anonyymi
Toivottavasti aamulla kuudelta radiossa soopaa puhuva meteorologin rouva saa fudut.
- Anonyymi
Tuosta meteorologista tuli mieleen että kun eräs naismeteorologi, täälläkin jostain syystä erittäin haukuttu, kertoi että hänestä oli laitettu tekaistu alastonkuva liikkeelle. Siis yhdistetty jonkun toisen kroppa kuvaan. Niin tuli mieleen että olen aina ihmetellyt miksi joku täälläkin on niin kiinnostunut meteorologeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta meteorologista tuli mieleen että kun eräs naismeteorologi, täälläkin jostain syystä erittäin haukuttu, kertoi että hänestä oli laitettu tekaistu alastonkuva liikkeelle. Siis yhdistetty jonkun toisen kroppa kuvaan. Niin tuli mieleen että olen aina ihmetellyt miksi joku täälläkin on niin kiinnostunut meteorologeista.
Se on varmasti jo niin vanha mies ettei osaa tehdä tällaisia eli kyllä täytyy olla joku nuorempi mies asialla. Nehän tekee julkisuuden henkilöistäkin feikkinettisivuja aivan työkseen. Tietenkin koska joutilaita ovat syystä tai toisesta.
- Anonyymi
Hieno uutinen. Get woke, go broke! sanotaan isossa maailmassa.
- Anonyymi
No, tämähän osuu myös päätöksentekijöiden nilkkaan. Tekijät vähenevät ja ei ehkä tule enää niin paljon ruututilaa puhuville päille.
- Anonyymi
Ylellä on aivan liikaa porukkaa ollutkin ja tämä on nyt hyvä keino saada porukkaa vähennettyä ja samalla saa sen vähennyksen tavallaan laitettua oikeistohallituksen syyksi, ehkä etenkin persujen syyksi, vaikka varmasti olisisivat halunneet tehdä tämän työvoiman vähennyksen jo aikoja sitten. Jokainen työpaikka on onnellinen kun saa laittaa syyksi "taloudelliset ja tuotannolliset syyt" että pääsee vähentämään työntekijöitä ja siinä samalla pääsee ikävistä työntekijöistä eroon. Koska pitäähän sitä pätevä syy olla esittää että voi potkia porukkaa pihalle.
- Anonyymi
Ja kyllä, olen itse nähnyt tällaista omalla työpaikalla, ja kyllä, en itse ollut poispotkittujen joukossa enkä myöskään mikään luottamusmies, joita ei voi pois potkia.
- Anonyymi
Eikös aivan ensimmäinen vastaveto tähän rahoituksen vähentämiseen ollut Ylellä se että lopetettiin joku suomalainen hartausohjelma eli iskettiin heti uskontoon ensimmäisenä. Ja sitten lopetettiin erittäin suositun Nybergin keskusteluohjelma.
- Anonyymi
Tämä viherkommunistien kutupaikka ja mätämedian lois valehtelija toimittelijoiden paratiisi työpaikka saisi loppua kokonaan ,kansaa manipuloivat ääliöt joutaa vittunn sieltä🤫
- Anonyymi
Toivottavasti Vaaherkumpu on niiden eläkkeelle pantujen joukossa, häntä ei ole kestetty enää vuosikymmeniin.
- Anonyymi
Isossa maailmassa sanotaan että "go woke, go broke"!
HAHAHHAAA! - Anonyymi
Yle kasvoi liian suureksi, kuten poliittisilla laitoksilla on tapana, voimaa tuli woketuksen muuttuessa uskoksi pervoilun arvoksi sekaannuttaminen ja kansanvaihto mahdollisti järjettömän kasvun, tuottaa paskaa ja "kasvattaa " pienen sairaan klikin unelmaa verovaroin. Ylen leikkaukset on hyvä alku, minusta laitoksesta voitaisiin leikata vielä kolmannes, tuo tulisi puhdistaa sisältä vaihtaa väki ja poliittiset ja sukupuoliset fanaatikot poistaa vahvuudesta. Länsimaassa ei tämäntapaista paskantuottolaitosta olla kuin kaupallisena, pois pakkomaksut Ylen oikeus katsella katselijaa on suoraan Itäsaksasta Areenan kirjautumispakko oli uskomaton teko nykyajassa varovaroin pidetyssä puljussa. Ylen johtajatädin liksa on täysin järjetön tehtävään.
- Anonyymi
Hyviä pointteja tuossa kommentissa, jotka itsekin allekirjoitan.
- Anonyymi
Tämän vuoden paras uutinen tähän mennessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717