Poistokulma

Anonyymi-ap

Hei
Olen hermostuksessani vääntänyt poistokulman kiinnitysosaa niin paljon tiukasti edestakaisin, että kromiosat ovat kuluneet pois, onko vaarassa, että sisäosat ovat vaurioituneet niin, että poistovesi valuu rakenteisiin

7

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tämä kuuluisi lääketiede- tai psykologia-palstalle?

• Anonyymi

Ilmeisesti tämä aloituskin on tehty pahasti hermostuksissa ?

• Anonyymi

Kuse sinne.

• Anonyymi

Mikä on "poistokulma"? Mihin rakennusosaan se liittyy?

• Anonyymi

Piti oikein opiskella, mikä on poistokulma. Se näyttää olevan pesukoneen liitännässä käytettävä kulmamallinen viemäriyhde.

Mitä tarkoittaa, että "kromiosat ovat kuluneet pois"? Sinällään en tiedä, mitä sisäosilla tarkitetaan? Jos putkiyhteen kierteet ovat vahingoittuneet, niin mahdollista on, että liitos alkaa vuotamaan.

• Anonyymi

Putkiyhteem kierteet, onko ne poikkikulmassa vai rakenteiden sisällä? Kromiosat kuluneet poikkikulmassa, kun väänsim edestakaisin poikkikulmassa olevaa kierrettä, jolla kiristetään menovesi letku poikkikulman liitinosaam ( se liikkuva kierteillä oleva osa ja kun olen voimalla vääntänyt, onko laatan alla olevat rakenteet rikkoituneet. Minulla ei ole pesukonetta,yritin tulpata menovesiputken ja siitä tämä helvetti alkoi, kun en tiennyt, tulisiko sen olla kiinni vai auki ja siitä osasta kromit lähti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putkiyhteem kierteet, onko ne poikkikulmassa vai rakenteiden sisällä? Kromiosat kuluneet poikkikulmassa, kun väänsim edestakaisin poikkikulmassa olevaa kierrettä, jolla kiristetään menovesi letku poikkikulman liitinosaam ( se liikkuva kierteillä oleva osa ja kun olen voimalla vääntänyt, onko laatan alla olevat rakenteet rikkoituneet. Minulla ei ole pesukonetta,yritin tulpata menovesiputken ja siitä tämä helvetti alkoi, kun en tiennyt, tulisiko sen olla kiinni vai auki ja siitä osasta kromit lähti

Lääkkeet...LÄÄKKEET!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe