On tuo minun avovaimo melkein jo kaksi vuotta asunut luonani. Oon kustantanut elämisen kun hän ei oo töissä käynyt. Hänellä itsensä kehittämistä, jotain henkistä juttua ja sit tietty nuo somet ja kauneus jutut.
Mutta nyt siis kun tulin aiemmin töistä kotiin niin oli joku jätkä meillä käymässä. On kuulemma vaan ihan kaveri ja ei pidä käsittää väärin. Ollaan nyt asia sovittu, mutta pitäähän nyt vähän tarkemmin katsoa.
Älkää miehet menkö kenenkään kotiin jos ei nainen siellä yksin asu. Tästä varoitan teitä.
Varoitus miehille kotityttöystävistä!
5
340
Vastaukset
- Anonyymi
Heh! Ja hölmön hymy naamalla ku vieras äijä kämpässä laittaa sukkia jalkaan.
- Anonyymi
Ehkä hän on sittenkin tavallaan töissä?! Myyjätär nimeltään.toisinsanoen tulit kotiin kun hän oli vielä "työvuorossa".ehkei maksa verojaan mutta pitää kuitenkin haarakonttoria auki
- Anonyymi
Paras tapa kostaa akalle tuossa tapauksessa on murhata vierailija ja jättää akka miettimään että ilman hänen toimiaan tätä ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Suomimiehen vässykkä mentaliteetin kunniaväkivaltaa jossa tapetaan kumppanin salarakas. Kas kun muualla maailmassa uhriksi joutuu oma kumppani.
- Anonyymi
Ei toki mennä kenenkään kotiin, jollei nainen siellä ole yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015