Nainen ei suostu avioliittoon

Anonyymi-ap

Naisystäväni ei suostu kanssani avioliittoon, vaikka olen monta kertaa sanonut sen olevan minulle tärkeä asia ja myös Jumalan silmissä oikein. Hän melkein suuttuu kun otan asian puheeksi eikä voi mitenkään käsittää, mitä se merkitsee. Tuntuu kevytmieliseltä hänen puoleltaan enkä tiedä voinko itsekään suhtautua enää vakavasti häneen täysin ilman avioliiton turvaisaa satamaa.

20

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja ei sen uskokaan ole raamatun mukainen… vaikka omaan Jumalaan sanoo uskovansa.

• Anonyymi

Jos naisesi ei usko Jumalaan niin kannattaa tarkkaan miettiä sitooko itseään ei uskovaan ihmiseen. Rukouksessa kannattaa kysyä Jeesuksen tahtoakin että mikä se on.
        Raamatusta voi etsiä myös vastausta.

• Anonyymi

En minäkään halua enää koskaan naimisiin. Olen ollut ja eronnut mikä on jo synti. Koska erosin puolison toistuvan uskottomuuden takia, katson itseni pakosta erotetuksi en itse eronneeksi. En pystynyt elämään hänen yhtenä kumppaninaan, vaikkakin ainoana vihittynä, sitä hän itse olisi halunnut.
      Kannattaisiko kysyä mikä on syynä siihen että nainen ei suostu avioliittoon. Voisitko vastaavasti itse miettiä, onko todella vain synti syynä siihen että vaadit häneltä avioliittoa.
      Entä jos eläisitte yhdessä pari-kolme vuotta kiiruhtamatta naimisiin ja siirtäisitte lopullisen päätöksen sinne. Se on sellainen aika, jossa asiantuntijoiden mukaan huomataan, oliko suhde vain alun huumaa vai onko sillä edellytyksiä pysyvyyteen. Esimerkkinä vain kerron että oma 2.5 vuotta kestänyt suhteeni päättyi jouluna. Luulen syyksi juuri sen alkuhuuman hälvenemisen ja arjen alkamisen.

• Pettämisen takia on lupa erota.

• Anonyymi

" onko todella vain synti syynä "

Kuuntelin aamullisella Raamattu Kirjaa ja siinä mainittaan synnin seurauksija niin Juutaalle kuin Jisrajalellilje.

Ihhe en vähhäättelisi synnin seurauksija lopulta kun Jumalan viha kohtaa synnintekijöitä. Karmijaita kuolemoita, naapurikansain tai lähistön kansan tappaismaistajessa juutalaista.

Juutalaisillakin oli tuo asennelliisteisuus että mitäpä syntinnillisen tejolla niin välijä on...kunnes Jumala vastaa vihaisena ja massovoittain alkaa ihmisijä kuolemoijen.

Selef Urge

• Anonyymi

Kuinka moni helluntaipastorikin on eronnut ?

• Anonyymi

häät ovat katovaa kansan perinnettä,

• Anonyymi

Tuet ja avustukset tekee asian,joten varat elämiseen ilman tukia.kaikilla oma jääkaappi osoitteella.

• Anonyymi

Kukaan järkevä ihminen ei tarvitse "avioliiton turvasatamaa". Yhdessä voi elää ilman kliseitäkin.

• Anonyymi

Suomen luterilainen kristikansa on moraaliton pakanalauma.

• Anonyymi

"Naisystäväni ei suostu kanssani avioliittoon, vaikka olen monta kertaa sanonut sen olevan minulle tärkeä asia ja myös Jumalan silmissä oikein."

Fiksu nainen, kun ajattelee ensin sitä, mikä on hänelle itselleen tärkeätä ja vasta sitten sinun tärkeyksiäsi.

• Anonyymi

Oletko lukenut Merlin Carothers kiitos kirjat? Kannattaa lukea rukoukseen apua ja pääset lähemmäksi Jeesusta.

• Anonyymi

Auttaako se vaimoani avioon kanssani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttaako se vaimoani avioon kanssani?

Siinä on monenlaisia tarinoita joissa ihmiset ovat saaneet kohdata Jumalan tahdon elämässään ja ovat saaneet apua. Kannattaa yrittää siitä on varmasti apua.

• Anonyymi

Fiksu nainen, kun ei sitoudu tyrkky-äijään. Minä, minä, minulle tärkeä. Ja vielä Jahve-jumalakin pitää sitä oikeana ...tiedoksesi; Jahve-jumalasi on heivattu ulos johtajan pallilta jo yli 30 vuotta sitten ...ei ollut kuin keskinkertaisuus Hengen hierargiassa mitattuna. Nämä "hyvät" tyypit pitäisi kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Ei tuommoiseen voi palstalla ohjetta antaa, kun ei tiedä tarkemmin motiiveja. Nyrkkisääntönä kristitty menee Jumalan edessä naimisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja on uskollinen, toisen huomioon ottava eikä eroa kevyin perustein.
      Jos sinun omatuntosi kestää parisuhteen avoliitossa, kerro se Jumalalle ja jatka uskollisesti avoliittoasi. Mutta jos avovaimosi ei ole sitoutunut mitenkään, täytyy jäädä vain ystäväksi tai erota kokonaan. Uskova ei suosi avioliiton ulkopuolisia intiimejä suhteita. Sellainen on vain toisen hyväksikäyttöä "partnerina" ei aviopuolisona.

• Anonyymi

Oletko lukenut tätä Raamatun ohjetta ?

14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
      15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
      16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

• Anonyymi

Tässä synnin maailmassamme harvoin voi valita hyvän ja oikean tai väärän ja pahan välillä, vaan on valittava vähemmän paha ja väärä. Kyseisessä tapauksessa näyttää, että ero on huonompi vaihtoehto kuin avoliitossa eläminen.

• Anonyymi

Selibaatissa oleminen voi käydä pitkäksi myös vaimoehdokkaalle, Paavalin opetusta:
      1Kor 7:1- Mitä tulee siihen, mistä kirjoititte, niin miehen on hyvä olla kajoamatta naiseen, mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa ja kullakin naisella oma miehensä.
      Mies täyttäköön velvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan.
      Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen. Samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon.

• Anonyymi

Minulla on tilanne toinen, sillä vaimoni on ollut alusta pitäen enemmän tai vähemmän haurea. Useamman eri miehen kanssa on minua pettänyt ja luulee, etten tiedä. En ole puhunut hänelle mitään muuta kuin sen, että jos jatkat paheellisia elämääsi tulet vielä palamaan helvetin tulessa. Hän ei tiedä että minä tiedän mutta kyllä se sydäntä riipaisee kun miettii, että on hän muidenkin kanssa nauttinut ja tehnyt Jumalan silmissä suuren vääryyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe