Kognitiivinen puoli on painottunut liikaa

Anonyymi-ap

Odottelen tunnesisältöä elämääni. Elämä on rikkaampaa, kun eri puolet ovat tasapainossa. Kevään kohdalla olisi sopiva ajankohta monestakin syystä.

-Aamu

7

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kevättä odotan minäkin 🐥

• Anonyymi

Kevät on pian täällä. Täytyy vielä tehdä pari asiaa, valmistautua. Ne ovat ihan perusasioita, jotka ovat jääneet rempalleen viime aikoina. Sen jälkeen on uuden elämän helppo alkaa. Täytyy olla tilaa, mikä voi täyttyä.

Onko sinulla jotain erityistä odotettavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevät on pian täällä. Täytyy vielä tehdä pari asiaa, valmistautua. Ne ovat ihan perusasioita, jotka ovat jääneet rempalleen viime aikoina. Sen jälkeen on uuden elämän helppo alkaa. Täytyy olla tilaa, mikä voi täyttyä.

Onko sinulla jotain erityistä odotettavaa?

Koen samoin, että olen jonkin uuden edessä. Onko se sitten uusi suhde vai mikä.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen samoin, että olen jonkin uuden edessä. Onko se sitten uusi suhde vai mikä.
        Sivusta

Olen elänyt viime ajat vain mielen alueella, ajattelun parissa. Ikään kuin tunne-elämää ei juuri olisikaan, tai se on ollut hyvin pienessä osassa. Kaipaan sellaista runsautta elämään, minkä tunteet tuovat. Omalla kohdallani se tulisi luontevimmin parisuhteen myötä. Se on myös oikeastaan ainoa osa-alue, mikä elämässäni on selkeästi vajaa, kesken. Muuten kaikki on suurin piirtein järjestyksessä.

- Aamu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen elänyt viime ajat vain mielen alueella, ajattelun parissa. Ikään kuin tunne-elämää ei juuri olisikaan, tai se on ollut hyvin pienessä osassa. Kaipaan sellaista runsautta elämään, minkä tunteet tuovat. Omalla kohdallani se tulisi luontevimmin parisuhteen myötä. Se on myös oikeastaan ainoa osa-alue, mikä elämässäni on selkeästi vajaa, kesken. Muuten kaikki on suurin piirtein järjestyksessä.

- Aamu

Mulla on kaikki jollain tavalla kesken tai auki. Toisaalta se on vapauttavaa. Ehkä tästä tulee isompikin irtiotto, tunnen kuin loisin nahkani.
        Edellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kaikki jollain tavalla kesken tai auki. Toisaalta se on vapauttavaa. Ehkä tästä tulee isompikin irtiotto, tunnen kuin loisin nahkani.
        Edellinen

Oma oloni on enemmän kuin rakentaisin isoa taloa ja nyt on enää yksi siipi kesken. Näen elämän ikään kuin kokonaisuutena, johon on laadittu piirustukset ja hitaasti edetään lopputulosta kohti. Välillä tulee ongelmia, jolloin rakentaminen keskeytyy, mutta niiden ratkettua taas jatketaan entisellä suunnitelmalla. Joskus piirustuksiin on pakko tehdä muutoksia, mutta ne koskevat kuitenkin vain pintamateriaaleja, ei perustuksia.

- Aamu

• Anonyymi

Tiltu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe