Käytättekö kumihanskoja koko ajan työtehtävissä, esim. mopatessa?
Kumihanskat
6
337
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä käytän. Säästää paljon käsien ihoa.
- Anonyymi
Käytän, koska ihoon kohdistuva rasitus on tällöin pienempi. Pysyy paremmassa kunnossa, minkä lisäksi hansikas suojaa myös kovettumilta, joita siivoustyössä herkästi tulee.
- Anonyymi
Itseäni inhottaa se, kun kädet hikoaa jos yhtään pitempään pitää käsineitä. Alushanskoistakaan en niin välitä, kun nekin vaan kastuu ja hanskat tuntuu vaan entistä tukalammalta.
Jääkö teillä muuten siivoushanskoista hajua käsiin? Itse olen huomannut, kun olen pitkään pitänyt siivouskäsineitä ja vaikka olen pessyt hyvin saippualla kädet, että käsiin on yhä jäänyt sellainen kuminen haju. - Anonyymi
aina. alla puhtaat puuvillakäsineet
- Anonyymi
Puuvillahanskat ja siihen päälle ne kumihanskat yhdistelmä on todella kuuma ja tukala käyttää.
- Anonyymi
En käytä hanskoja puhtaista välinevarsista kiinni pitäessä, saa kädetkin samalla ilmakylpyä. Hanskoja sa ihan riitämiin pitää esim.vessoja siivotessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106