Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Israelista on tullut sotaa haluava valtio eikä Israel itse noudata asetauko sopimuksia muiden maiden kanssa, kuten Libanonin ja Gazan alueen kanssa. Pääministeri Netanhajun ja koko Israelin hallinto ajattelee voivansa tehdä mitä tahansa naapuri mailleen, aivan kuten Venäjän Putin ja Kreml. Israel on surmannut Libanonissa tänään yli 20 ihmistä ilman mitään syytä, Israelin Länsirannan miehitys on täysin laiton ihan alun perin sen on kansainvälinen oikeus todennut. Hamas on noudattanut nyt tulitaukosopimusta Israelin kanssa ihan täysin, mutta Israel ylittää itse keksiä kaikkia rikkomuksia omalla alhaisuudellaan ja vääristelemällä asioita, aivan kuten Venäjäkin tekee. Israel ei ole päästänyt tänään sunnuntaina lähes 200.000 palestiinalaista ihmistä palaamaan Pohjois-Gazan alueelle, jossa näiden tuhoutuneet talot ja kodit olivat, sillä kaikki rakennukset on pommitettu tai jyrätty isoilla koneilla ihan maan tasalle. Israelilaiset haluavat estää kaikkein palestiinalaisten ihmisten normaalin elämän ja Israel tähtää yhä palestiinalaisten kansanmurhaan. Amerikan tulisi lopettaa kokonaan aseiden vienti Israeliin ja muiden maiden täytyisi laittaa Israel kuriin, Israelia varten voisi myöskin asettaa pakotteita. Libanonilaiset ja palestiinalaiset ihmiset ovat yhtä arvokkaita kuin israelilaiset ihmiset ja heillä on oikeus elää normaalia elämää.

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Israelin sotahulluus johtuu tällä hetkellä maassa vallassa olevasta äärimmäisen oikeistolaisesta Likud puolueesta ja sen johtajasta Benjamin Netanjahusta.

Useimmat tavalliset israelilaiset vastustavat väkivaltaa.

• Anonyymi

Mitäpä muutakaan voisi odottaa kirjoittajalta, joka ei osaa jakaa näin pitkää kirjoitusta kappaleisiin?

Oikein mikään väitteesi ei pidä paikkaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe