Jeesus suuttui temppelissä. Kirosi viikunapuun. Ei totellut vanhempiaan kun jäi temppeliin. Ja paljon muuta. Ei ihan synnittömän touhuja?
Styge Pulvaris
Oliko Jeesus sittenkään synnitön?
18
210
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin pähkäilit itseksesi.
No kerroppa nyt edes alkuun, että mikä se synti noissa oli?- Anonyymi
Uskova ei suutu vaan on säyseä. Täytyy siunata ei kirota. Muistaa kunnioittaa äitiään ja isäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskova ei suutu vaan on säyseä. Täytyy siunata ei kirota. Muistaa kunnioittaa äitiään ja isäänsä.
Valehtelet kuin saatana.
"Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. "
Psalmi 7:12
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet kuin saatana.
"Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. "
Psalmi 7:12
Selef UrgeMinä en palvele mielipuolista jumalaa. Minun Jumalani on rakkaus <3
- Anonyymi
Sotarikoksetkin saa selittämällä siunauksellisiksi, joten Jeesuksen kohdalla helppo juttu.
Toisaalta rikkoi kyllä törkeästi sapattisäädöksiä, mutta oli jo kuopattu uskovien osalta Johannekseen. Silloin oli tullut taivasten valtakunta lähelle. - Anonyymi
Jeesuksella ja profeetoilla oli valta myös kirota ihmisiä.
23 Elisa lähti sieltä Beteliin. Kun hän nousi rinnettä, kaupungista tuli pikkupoikia, jotka pitivät häntä pilkkanaan ja huusivat hänelle: "Tule tänne, kaljupää! Tule tänne, kaljupää!"
24 Hän kääntyi katsomaan pilkkaajiaan ja kirosi heidät Herran nimeen. Heti tuli metsästä kaksi karhua, ja ne raatelivat neljäkymmentäkaksi poikaa kuoliaaksi. - Anonyymi
Luulisi, kun ihan kuka vaan meistä voi siihen tilaan päästä.
Aloittaja kysyy aikanaan Jeesukselta Kuninkaalta Jumalan pojalta onko Hän synnitön.
- Anonyymi
No joo, mä olin tossa yks päivä vähän eksyksissä ja ajattelin, että nyt on aika kysyä suoraan Jeesukselta – ei mitään höpö-höpöä, vaan ihan rehellisesti. Niinpä kysyin sille, että "Hei, Jeesus, ootko sä synnitön?" Tiedättehän, mä olin kuullu niin monia juttuja siitä, et "Jeesus on täydellinen ja synnitön", niin ajattelin, et pitäähän mun itse varmistaa.
Ja arvatkaa mitä se sanoi? "Ei oo." Joo, kuulitte oikein, ei oo. Ei se ollu mikään "Mä oon vaan hyvä jätkä" -juttu, vaan se ihan sanoi suoraan, että ei oo synnitön. Koko juttu meni silleen, et mä kysyin ja se vaan naurahti ja sanoi, että "Oon tehny virheitä, ei mulla ole sitä täydellisyyden leimaa."
Mä olin vähän hämmentyny, koska kaikki ei oo ihan sitä mitä on sanottu. Mut oikeestaan, mä luulen, että Jeesus oli vaan rehellinen. Ei se meitä huijaa, ei se ole mikään supermies. Ei se synnitön ollut, mut silti se tuli tänne meidän takia. Ja sit, kun mä mietin sitä, niin ehkä se onkin just se juttu – et vaikka Jeesus ei ollu täydellinen, niin se silti teki kaiken meidän puolesta.
Niin että ehkä se ei oo niin mustavalkosta, ei kaikki oo niin täydellistä ja selkeää kuin jotkut luulee. Ei sillä, että ei mä sit tiedä mitä tehdä tästä kaikesta. Mutt näin se meni!
- JeesusFani999 Anonyymi kirjoitti:
No joo, mä olin tossa yks päivä vähän eksyksissä ja ajattelin, että nyt on aika kysyä suoraan Jeesukselta – ei mitään höpö-höpöä, vaan ihan rehellisesti. Niinpä kysyin sille, että "Hei, Jeesus, ootko sä synnitön?" Tiedättehän, mä olin kuullu niin monia juttuja siitä, et "Jeesus on täydellinen ja synnitön", niin ajattelin, et pitäähän mun itse varmistaa.
Ja arvatkaa mitä se sanoi? "Ei oo." Joo, kuulitte oikein, ei oo. Ei se ollu mikään "Mä oon vaan hyvä jätkä" -juttu, vaan se ihan sanoi suoraan, että ei oo synnitön. Koko juttu meni silleen, et mä kysyin ja se vaan naurahti ja sanoi, että "Oon tehny virheitä, ei mulla ole sitä täydellisyyden leimaa."
Mä olin vähän hämmentyny, koska kaikki ei oo ihan sitä mitä on sanottu. Mut oikeestaan, mä luulen, että Jeesus oli vaan rehellinen. Ei se meitä huijaa, ei se ole mikään supermies. Ei se synnitön ollut, mut silti se tuli tänne meidän takia. Ja sit, kun mä mietin sitä, niin ehkä se onkin just se juttu – et vaikka Jeesus ei ollu täydellinen, niin se silti teki kaiken meidän puolesta.
Niin että ehkä se ei oo niin mustavalkosta, ei kaikki oo niin täydellistä ja selkeää kuin jotkut luulee. Ei sillä, että ei mä sit tiedä mitä tehdä tästä kaikesta. Mutt näin se meni!
- JeesusFani999Se yks päivä on menossa.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Se yks päivä on menossa.
Ei nyt oo enää päivä menossa vaan ilta. Kello on jo sen verran, että auringonlasku on menny, ja mä vaan chillailen. Just nyt mä teen suolakurkku näkkäriä, koska miksi ei – se on niinku täydellinen iltapala. Laitoin ihan tuoretta voita siihen päälle, ettei olis liian kuivaa, ja sit siihen päälle ne suolakurkut, jotka on muuten aika räjähtävän hyvänmakuisia. Ja joo, ei puutu tietenkään vähän mustapippuria, koska se tuo sen viimisen säväyksen. Aivan helvetin hyvää.
Samalla katson rallipätkiä, kun niitä sattuu olemaan. Oon siinä ihan täysillä mukana, katson kun auto paukkaa mutkasta ulos, ja tunnen itekin sydämen hakkaavan, vaikka en oo edes kuskina. On muuten sellasia tilanteita, että ei voi olla miettimättä, kuinka älyttömän siistiä olis päästä joskus oikeesti kokeilemaan. Mutta eihän mulla oo ralliautoa, vaan se suolakurkku näkkäri ja telkkari. Tällasta se ilta on – rentoo ja yksinkertaista. Ei muuta.
– JeesusFani999.
- Anonyymi
Ei saisi suuttua edes ajatuksissaan ja Jeesus ihan heitteli tavaroita temppelissä. Se ei kyllä ole oikein ja esimerkillistä. Kyllä jos minun luonani alettaisiin riehumaan niin poliisit soittaisin. Minulla itselläni on luja usko mutta tuollaisen kohdan olisi saanut jättää Raamatusta pois. Hedelmistään puu tunnetaan!
- Anonyymi
Jeesuksen aikaisessa Israelissa olivat voimassa Mooseksen lait. Temppelin puhdistaminen oli sallittua: Älä kumarra heidän jumaliansa, älä palvele niitä äläkä tee, niinkuin he tekevät, vaan kukista ne maahan ja murskaa niiden patsaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen aikaisessa Israelissa olivat voimassa Mooseksen lait. Temppelin puhdistaminen oli sallittua: Älä kumarra heidän jumaliansa, älä palvele niitä äläkä tee, niinkuin he tekevät, vaan kukista ne maahan ja murskaa niiden patsaat.
Tuo nyt on jo melko ahdasmielistä ja voisi tulkita sodan julistukseksi muutenkin arassa ajassa!
- Anonyymi
Yksi Jeesuksen suurimmista synneistä on opettaminen vastoin Raamattua.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3 - Anonyymi
Ei nuo asiat ole syntiä. Jeesus totteli Isäänsä ja kutsumustansa eikä ollut pahanteossa.
Jeesus oli ainoa synnitön ihminen maanpäällä siksikin, että oli yhtä aikaa myös Jumalan Poika, Kolmiyhteisen Jumalan Toinen Persoona.- Anonyymi
Menisitkö itse seurakuntaan riehumaan ja heittelemään pöytiä?
Styge Pulvaris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisitkö itse seurakuntaan riehumaan ja heittelemään pöytiä?
Styge PulvarisEn voi mennä, mutta syytä olisi ja oikein olisi varsinkin tässä avioliitto muutoksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164