Purra on lihonut päärynän muotoiseksi,hillotolpalla hyvät eväät
Päärynäpallo
17
224
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen taas katsonut että on nykyään aika riutuneen näköinen ja karmeat silmäpussit. Ei ole politiikan jälkeen enää edustava kuten Sanna
- Anonyymi
Kokaiinista ei tule silmäpusseja, mutta nenä voi ottaa osumaa pidemmän päälle, onko muuten Sannalla vielä nenä tallessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokaiinista ei tule silmäpusseja, mutta nenä voi ottaa osumaa pidemmän päälle, onko muuten Sannalla vielä nenä tallessa?
Persujen perus heittoja missä ei ole mitään totuuspohjaa
- Anonyymi
Viini ei oikaise ryppyjä yhtä hyvin kuin kossu, tiedän kun olen entinen persu.
- Anonyymi
Kauhavan omalla Antilla ei ole rypyn ryppyä! Vattanahka on niin pullollaan ja piukeena, että taitaa olla raskaana!
- Anonyymi
Tässä ei oo mitään pahaa. Son ruman näköistä, jos iso maha on tyhjä.
- Anonyymi
ap, menisit töihin ekkä jois ja hakkais akkaasi
- Anonyymi
Riikka ja Sanna, noh toinen tekee työnsä ja enemmänkin, minkä toinen ryssi ihan totaalisesti.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Riikka se ryssii, minkä ehtii. Toisaalta Persut ovat Suomen Venäjä-myönteisin puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. Riikka se ryssii, minkä ehtii. Toisaalta Persut ovat Suomen Venäjä-myönteisin puolue.
Li Andersson tiedottaa jatkuvat myös Putinia, kuinka rasistisia suomalaiset ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li Andersson tiedottaa jatkuvat myös Putinia, kuinka rasistisia suomalaiset ovat.
Taas väite ilman faktaa. Persut itse ottavat mallia pietarin trollitehtaalta
- Anonyymi
Persujen kannattajista on tutkittua tietoa että heissä on eniten rikollisia
- Anonyymi
Konnapuolue???
#PetosJytky - Anonyymi
Heh, ketkähän siellä pääkaupunkiseudulla työllistävät eniten poliiseja, kun raukoilla on kokoajan hätä ja tarve tuoda itseään esille.🤦♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ketkähän siellä pääkaupunkiseudulla työllistävät eniten poliiseja, kun raukoilla on kokoajan hätä ja tarve tuoda itseään esille.🤦♂️
Minä tiedä ne on niitä äärioikestolaisia nahkatukkia
- Anonyymi
Purralla vielä paljon matkaa Annika Saarikon rehevyyteen.
Juurevaa emäntä ainesta, sanoisin. - Anonyymi
Annika on kyllä oikein vaimomatskua :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803