Minäkin innostuin tästä vouhotuksesta ja hyvää tuli!
Tässäpä testattu ohje napolilaiseen pizzaan!
-250g Taikinapallo, pala sämpylätaikinista käy hyvin
-tomaattipyrettä tai murskaa 70g
-edamia ja vähän mustaleimaa mausteeksi 80g
-kuivattua basilikaa
Näistä sitten pyöreää lättyä vaivaamaan ja sitten uuni 20 min 180 astetta
Hyvää ruokahalua!
Pizzamamma
PS. Ei kommentteja siltä rouvalta raadelmasta!
Napolilainen pizza
5
145
Vastaukset
Kylläpä on ihana resepti. Nam !
”Näistä sitten pyöreää lättyä vaivaamaan ja sitten uuni 20 min 180 astetta”
Oi tämä on hyvä lämpötila. Tulee pehmeää ja maukasta kun hautuu pitkään. Itse paistan meetwursteja tuossa lämpötilassa kolme vuorokautta. Pizzauunin lämpö kannattaa hyödyntää ja laittaa samalla meetwurstit, savukalat, brisketit ja ribsit kypsymään samaan uuniin.”-tomaattipyrettä tai murskaa 70g
-edamia ja vähän mustaleimaa mausteeksi 80g
-kuivattua basilikaa”
Ihanasti olet saanut aitoon napolilaiseen pizzaan Italian lipun värit. Valkoista edamia siivuina, punaista tomaattipyrettä ja vihreää basilikaa.- Anonyymi
Kuuleppa nyt nuori mies. Sinähän teet pizzasta uima-altaan jos sinne vetistä mozzarella laitat. Rasvainen edam sulaa sinne ihanasti eikä kastele täytteitä.
Pizzamamma
- Anonyymi
No, eipä koeteltu ohje kelpaa. Kehujakin tuli, ei kaikki edes perheestä.
Pizzamamma - Anonyymi
Pizza paistetaan kotiuunissa vähintään 250 C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728