terkkarin palvelut ja intimeetti

Anonyymi-ap

Noniin, kävin ko asemalla hoidonarvioinnissa ja kaksi tummaa tyttöä istui tietokoneen takana ja kysyivät melkein yhteen ääneen mikä vaivaa, kerroin pukamaepäilystä ja jotenkin nolotti kun he vilkuilivat toisiaan kunnes toinen avasi takana olevan oven ja huikkasi sinne jotain minusta, no asia selvisi ja pyysi minua riisumaan housut pois ja käänsi tutkimuslavitsaa hieman seinästä irti ja levitti jalkatuet ja siinä vaiheessa ajattelin että ei helvetti ei kai,,,,,,,, ja kyllä tyttö pyysi selälleen jalat telineisiin ja perse pöydän reunalle ja sitten suuntasi tutkimuslampun jalkoväliini, siinä makasin munat paljaana kahden hoitajan tuijotellessa, sitten tuli lääkäri, ehkä 60v ja työnsi mitään sanomatta sormensa persreikään ja sitten tähystin sisään ja kiveksistä nosteli, nolotti kun kulli oli jo sinipunaisena niin eikun seisomaan vehje pystyssä koko porukan tuijottaessa. johan se kotona alkoi laskeutua teltta housujen edestä.

14

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sinusta kyllä kirjailijaa tule. Et osaa edes satuja kirjoittaa.

• Anonyymi

Oriveden räkälän vakikasvatti täällä maukuu.

• Anonyymi

Jo on fantasiat

• Anonyymi

sitten heräsit...keräsit riippapallisi ja raahauduit pskalle
      (yleensä noi tutkimukset tehdään potilaan ollessa kyljellään)

• Anonyymi

Älä yleistä mitään, yleensä orivesi on paskin paikka pirkanmaalla.

• Anonyymi

hammaslääkäri katsoo takahampaat nykyään peräaukon kautta, selällään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yleistä mitään, yleensä orivesi on paskin paikka pirkanmaalla.

Orivedellä liikkui aikanaan pitkä punatukkanen nainen jonka luo menin baari illan jälkeen, nainen kysyi haluanko sitomisleikkejä ja sen verran jurrissa olin että myönnyin. makasin alastomana sängyssä jalat ja kädet sidottuina, hieman pelotti kun hänen katseensa oli ehkä hullun näköinen ja turvasana sovittiin, laittoi suuhuni raudat jotka avasivat sen niin auki että leukaoihin sattui, sitten alkoi tapahtua, sisään tuli pari naista jotka kikattivat ja mölysivät niin että yritin sanoa turvasanaa mutta suu ammollaan siitä ei tullut mitään, toinen naisista sitoi nahkaisen nyörin kiveksieni ja peniksen ympärille ja alkoi kiskoa, silmissäni sumeni ja yritin mongertaa turvasanaa ja huutaa niin toinen naisista istui kasvojeni päälle ja meinasin tukehtua, olin paniikissa ja sukuelimeni melkein revittiin irti, itkin tuskasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orivedellä liikkui aikanaan pitkä punatukkanen nainen jonka luo menin baari illan jälkeen, nainen kysyi haluanko sitomisleikkejä ja sen verran jurrissa olin että myönnyin. makasin alastomana sängyssä jalat ja kädet sidottuina, hieman pelotti kun hänen katseensa oli ehkä hullun näköinen ja turvasana sovittiin, laittoi suuhuni raudat jotka avasivat sen niin auki että leukaoihin sattui, sitten alkoi tapahtua, sisään tuli pari naista jotka kikattivat ja mölysivät niin että yritin sanoa turvasanaa mutta suu ammollaan siitä ei tullut mitään, toinen naisista sitoi nahkaisen nyörin kiveksieni ja peniksen ympärille ja alkoi kiskoa, silmissäni sumeni ja yritin mongertaa turvasanaa ja huutaa niin toinen naisista istui kasvojeni päälle ja meinasin tukehtua, olin paniikissa ja sukuelimeni melkein revittiin irti, itkin tuskasta.

Tää eukkohan mainosti oikein kylän baareissa sitomissessioita, ja juurikin turvasana oli aivan turha koska sen kun huusit niin vauhti kiihtyi vaan, eräs hieman parempiosainen kertoi että nainen tuli päälle ratsastamaan ja sanoi että ilmoita kun tulee ettei tule vahinkoa niin ukko yritti mongertaa jotain että nyt tulee mutta suuraudan vuoksi siitä ei selvää ilmeisesti saanut tämä "Domina" ja puristi vaan tiukemmin persettään ja sisään meni lasti, tästä muka vihaisena hakkasi penistä karttakepillä ja sanoi että mitähän vaimosi sanoo jos tulen paksuksi, kiristystä selkeesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää eukkohan mainosti oikein kylän baareissa sitomissessioita, ja juurikin turvasana oli aivan turha koska sen kun huusit niin vauhti kiihtyi vaan, eräs hieman parempiosainen kertoi että nainen tuli päälle ratsastamaan ja sanoi että ilmoita kun tulee ettei tule vahinkoa niin ukko yritti mongertaa jotain että nyt tulee mutta suuraudan vuoksi siitä ei selvää ilmeisesti saanut tämä "Domina" ja puristi vaan tiukemmin persettään ja sisään meni lasti, tästä muka vihaisena hakkasi penistä karttakepillä ja sanoi että mitähän vaimosi sanoo jos tulen paksuksi, kiristystä selkeesti.

Kyllä mulla turvasana toimi ihan ok, huusin hänelle että nyt tulee ja hän sanoi että anna tulla vaan, sisälle meni sekin lasti. Kyllä hän nyt ehkäisyt hoitaa koska muutenhan olis paksuna jatkuvasti, sanoi mulle että parhaana viikonloppuna 15-20 ukkoo sylkee nesteet sisään joten jep kierukka ollut jo monta vuottta. On muuten ihan hyvin hommansa osaava vaikka kyllä se ikä näkyy tissien roikkumisena ja melko tyhjän tuntuisina mutta vulva on yllättävän tiukka. Itse ainakin laukean ekan kerran alle 5 min. Ja siitä ns kidutuksesta niin sen hän osaa myös, monet huudot olen päästänyt kives sessiossa, siinä kovempikin äijä ulvoo armoa. Hän sanoi nauttivansa siitä kun mies itkee armoa ja sitten vielä otetaan lähes tajunnan vievä kullin venytys. Siinä on monet hikikarpalot luovutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla turvasana toimi ihan ok, huusin hänelle että nyt tulee ja hän sanoi että anna tulla vaan, sisälle meni sekin lasti. Kyllä hän nyt ehkäisyt hoitaa koska muutenhan olis paksuna jatkuvasti, sanoi mulle että parhaana viikonloppuna 15-20 ukkoo sylkee nesteet sisään joten jep kierukka ollut jo monta vuottta. On muuten ihan hyvin hommansa osaava vaikka kyllä se ikä näkyy tissien roikkumisena ja melko tyhjän tuntuisina mutta vulva on yllättävän tiukka. Itse ainakin laukean ekan kerran alle 5 min. Ja siitä ns kidutuksesta niin sen hän osaa myös, monet huudot olen päästänyt kives sessiossa, siinä kovempikin äijä ulvoo armoa. Hän sanoi nauttivansa siitä kun mies itkee armoa ja sitten vielä otetaan lähes tajunnan vievä kullin venytys. Siinä on monet hikikarpalot luovutettu.

Kertoi myös laittavansa kattoon nostimen jolla oikeesti voi nostaa äijän munista ilmaan. On kuulemma nähnyt jossain kun niin on tehty, ukko tosin menehtyi. Oliko kalu irronnut vai mitä, sitä ei kertonut. En mene enään jos näen nostimen katossa, on se sen verran hullu että voi jopa toteuttaa asian. Tai ainakin venyttää oikein kunnolla. Huhhuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttavani lääkäri oli sitä mieltä että tuo peniksen venytys voi johtaa paisuvaisten repeytymiseen ja sitä kautta impotenssiin. Eli ei missään nimessä kannata tuota hommaa, samoin peräaukon levittäminen liiallisesti johtaa vaaralliseen suolimuutokseen. Älkää tehhkö näin.

• Anonyymi

Mennäänpä parikymmentä vuotta takapäin niin silloin tää nainen oli jäätävän kaunis ja joka sitä pääsi hoitaan niin oli onnen pekka. Siinä pojalta kun pojalta mälli irtos hetkessä ja aina veti itsensä alta pois ettei sisään mennyt. Kova oli sängyssä ja vielä kerran, niin ihan sairaan kaunis.

• Anonyymi

Tampereella toimi saman alan nainen jolla kävin kerran, viimeisen. Turvasana ei toiminut ja lääkärisessiossa venytti levittimellä peräaukon niin että paska valui viikon valtoimenaan. Huusin kuin hullu mutta ei auttanut. Otti myös suihin mutta puri penistäni niin että menetin hetkeksi tajunnan. kun havahduin niin huoneessa oli nuori tyttö joka halusi kokeilla rakentamaansa sähkönäpäytintä niinkuin hän itse asian ilmaisi ja sitten laittoi pienet hauenleuat esinahkaani ja nänneihini ja kytki laitteen jolloin luulin että henki salpautuu kun virta kulki kullin ja nänien välillä. hytkyin kuin hullu ja hän käänsi napista tehoa lisää ja hymyili viekottelevasti. Karmein kokemus ikinä vaikka lopuksi hän hieroi kullia kunnes nesteet roiskuivat vatsalleni. Irroittivat siteeni ja kuulin kikatusta kun lähdin paikat turtina pois.

• Anonyymi

Tampereella on sessio paikka johon kerran sain lahjakortin, ensin arvelutti mutta menin kuitenkin, tää nainen on melko isokokoinen ja lihava. No sitten vaatteet pois ja selälleen nahkapenkille ja hän rauhassa sitoi käteni pääni taakse ja jalat penkin reunoihin, sitten suuhun raudat jotka avasivat suuni ammolleen. Siinä odottelin että mitä tapahtuu niin riisui itsensä myös alastomaksi ja tuli hajareisin naamani lähelle, mietin että mitähän nyt kunnes alkoi ähkyä ja tajusin että ei kai nyt sentään, mutta kyllä, peräaukko alkoi tehdä ulos päin liikettä ja kauhukseni näin kun uloste alkoi tulla näkyviin ja putosi suuhuni, ennen sitä yritin huutaa turvasanaa mutta suuni täyttyi paskalla kunnes oksensin ja meinasin tukehtua. hän vielä istahti paskaisen perseensä muun naaman päälle ja hieroi sitä. Ilkeä nauru kuului ja taisin menettää hetkeksi tajun. En mene toista kertaa ja mistään suuhun paskantamisesta ei ollut puhetta. Huhhuh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe