Tämä tietysti koskee koko Suomea mutta kokemus tuli Lielahden Prismassa. Noin 4-5 vuotias tyttö oli äitinsä kanssa kaupassa ja kun ne meni karkki hyllyn ohi niin tyttö Rupes äidiltään pyytään karkkia. No äiti ärjäs että vasta lauantaina kun on karkkipäivä. Toi karkkipäivä on mielestäni täysin sairas idea. Mulla on tosin nyt täysi ikäiset 3 poikaa. Meillä kotona aina ollut karkkia hyllyssä purkissa täysin otettavissa. Mun pojat ei ikinä ole niitä syönyt kun jos sillon tällöin yhden karkin. Toiset joilla on karkkipäivä kerran viikossa niin ne syö karkkia noin 1-3 kiloo päivässä kun seuraavan kerran saa vasta viikon päästä. Vähän vanhan Venäjän touhua.
Outo asia.
9
203
Vastaukset
- Anonyymi
? ? Sulla ja sulla.. Ihmisiä on erilaisia.
- Anonyymi
Joo olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Asia koskee oikeastaan kaikkea. Alaikäisenä haluaa yli kaiken tupakkaa kun se on kielletty. Vähän vanhempana haluaa kaljaa ja kossua kun on kiellettyä. Kukapa alaikäinen ei muka halua mennä ravintolaan kun sinne ei saa mennä. Alaikäisenä haluaa ehdottomasti ajaa autoa ja moottoripyörää kun se on kielletty. Ja sulle eka vastaaja. Sä taidat olla just niitä jotka ei saa karkkia vieläkään tai sitten painat noin 130 kg kun saat sitä karamelliä kaiken aikaa.
- Anonyymi
SOkeri ei tee hyvää kasvavalle lapselle, jopa 10-vuotiailla saattaa olla jo rasvamaksa.
- Anonyymi
alkoholilla pysyy hiljaisina , mutta maksa menee ☹️
- Anonyymi
Kasvuikäisillä on ainainen energian tarve .
- Anonyymi
Todella on ja vaatii energiaa mutta ei siitä nyt karamellillä pidä tankata.
- Anonyymi
Muitten muksut syö karkkia ja minä siitä niin mieleni pahoitin
- Anonyymi
Yhteiskunnan mielensä pahoittajien lauma tuntuu vain kasvavan viikko viikolta. Ihan kaikesta pahoitetaan mieli.
- Anonyymi
Karkki on muutenkin turhake. Miksi pitäisi ylipäätään edes syödä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707