Outo asia.

Anonyymi-ap

Tämä tietysti koskee koko Suomea mutta kokemus tuli Lielahden Prismassa. Noin 4-5 vuotias tyttö oli äitinsä kanssa kaupassa ja kun ne meni karkki hyllyn ohi niin tyttö Rupes äidiltään pyytään karkkia. No äiti ärjäs että vasta lauantaina kun on karkkipäivä. Toi karkkipäivä on mielestäni täysin sairas idea. Mulla on tosin nyt täysi ikäiset 3 poikaa. Meillä kotona aina ollut karkkia hyllyssä purkissa täysin otettavissa. Mun pojat ei ikinä ole niitä syönyt kun jos sillon tällöin yhden karkin. Toiset joilla on karkkipäivä kerran viikossa niin ne syö karkkia noin 1-3 kiloo päivässä kun seuraavan kerran saa vasta viikon päästä. Vähän vanhan Venäjän touhua.

9

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

? ? Sulla ja sulla.. Ihmisiä on erilaisia.

• Anonyymi

Joo olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Asia koskee oikeastaan kaikkea. Alaikäisenä haluaa yli kaiken tupakkaa kun se on kielletty. Vähän vanhempana haluaa kaljaa ja kossua kun on kiellettyä. Kukapa alaikäinen ei muka halua mennä ravintolaan kun sinne ei saa mennä. Alaikäisenä haluaa ehdottomasti ajaa autoa ja moottoripyörää kun se on kielletty. Ja sulle eka vastaaja. Sä taidat olla just niitä jotka ei saa karkkia vieläkään tai sitten painat noin 130 kg kun saat sitä karamelliä kaiken aikaa.

• Anonyymi

SOkeri ei tee hyvää kasvavalle lapselle, jopa 10-vuotiailla saattaa olla jo rasvamaksa.

• Anonyymi

alkoholilla pysyy hiljaisina , mutta maksa menee ☹️

• Anonyymi

Kasvuikäisillä on ainainen energian tarve .

• Anonyymi

Todella on ja vaatii energiaa mutta ei siitä nyt karamellillä pidä tankata.

• Anonyymi

Muitten muksut syö karkkia ja minä siitä niin mieleni pahoitin

• Anonyymi

Yhteiskunnan mielensä pahoittajien lauma tuntuu vain kasvavan viikko viikolta. Ihan kaikesta pahoitetaan mieli.

• Anonyymi

Karkki on muutenkin turhake. Miksi pitäisi ylipäätään edes syödä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe