Näitä minä itse käytän, joko vitsinä tai sitten siteeraus on tosi nokkela, saaden ihmiset luulemaan minuä älykkääksi. Virheitä on tässä tekstissä taatusti paljon, sillä otin kyseiset kohdat suoraan muistista (paitsi FF:ien parhaan kappaleen Aria da mezzo caratteren Celesin pääosuuden, jonka osia oli pakko katsoa netistä). Räikeimmistä virheistä saa huomauttaa.
1. Scram you blockheads! (ff6)
Tämä on kovin sallittu voima sana.
2. YAAAOOUTS!!!! Seafood soup. (ff6)
Jos esim. kouluruokalassa ruoka on liian kuumaa, saat tämän huutamalla paljot kunnioitusta.
3. No deal. maybe next time! (ffX)
Jos joku ruma tai ärsyttävä tyttö pyytää sinua treffeille, kieltäydy kohteliaasti sanomalla tämä. Kenenkään sydän ei säry.
4. Bring me all ya got! (ff6)
Tämän kun huutaa kaupungin hienoimmassa ravintolassa, saa paljon katu-uskottavuutta
5. Wake up! (ff7)
sano tämä kunnioitettavasti, aina kun joku on mielestäsi väärässä ja tunnet ylemmyyttä häntä kohtaan.
6. Oh my hero, so far away now.
Will I ever see your smile?
Love goes away, like night into day.
It's just a fading dream.
I'm the darkness, you're the stars.
Our love is brighter than the sun.
For eternity, for me there can be,
Only you, my chosen one...
Must I forget you? Our solemn promise?
Will autumn take the place of spring?
What shall I do? I'm lost without you.
Speak to me once more!
Tällä laululla saa hurmattua kenet tahansa naisen. otaksun ettei kukaan ole erimieltä kanssani?
7. I´ll cut them off! I´ll rip them off! I´ll smash them! (ff7)
Tässä puhutaan jonkun ihmisten palleista. Joo siinä se.
8. Never forget them. (ffX)
Sano tämä samalla äänen sävyllä kuin Yunakin. Esim. suurkatastrofien jälkeeen. Kun sitten puhut tuttaviesi kanssa sen uhreista, saat tämän lausumalla annettua itsestäsi säälivän ja ihmisrakkaan kuvan.
9. We are da mitha brothas (ff5) Jaa. sano tämä kaikille euro 50-centeille niin saat heiltä respectii. Kaikista muista olet sitten pelle.
10. NO WAY! (ff7)
Sano aina tämä, kun esim. mummosi pyytää sinua hakkamaan halkoja tai äitisi auttamaan puutarha töissä.
Extra! Waooooo! Waoooo! Strangers! go away! you scare animals!
Tämä on erittäin kätevä sanonta jos vaikka junassa joku tuntematon suupaltti istuu viereesi ja haluaisit ennemmin olla Squallin kaltainen cool tuppisuu kuin jutella hänen kanssaan. Kohta paikka on kokonaan sinun!
Luen mielelläni myös toisien siteerauksia, jos joku jaksaa laittaa.
Top 10 siteeraukset.
9
3626
Vastaukset
- `^*
Tässä vain mietin, että kuka kehtaisi huutaa mitään näistä, esim. "YAAAOOUTS!!!! Seafood soup." ei millään pahalla, mutta itse en tätä kehtaisi huutaa koulun ruokalassa.
- diabolos
No minähän ainakin huudan joka päivä aivan täysillä ja saan siitä rutkasti lisää kunnioitusta. Nämä kaikki olivat esimerkkejä omasta elämästäni, siis täysin totta, en mitenkään voinut yrittää itse keksiä tuollaista vain koska se oli mielestäni hauskaa. Ja sinä todella loukkasit minua todella syvästi!!!!!!! Itkettää......
*sarkasmia* (jos joku ei tajunnut) - tapzagrath
En minäkään. Paras noista kuitenkin on tuo "No deal, maybe next time."
- Axel frog
FFX-2:SSA Kun Brother rupeaa intoilemaan halista:
HAGAHAGAHAGA! HAGAHAGAHAGA! HAGAHAGAHGA! tuo on paras I´ll cut them off! I´ll rip them off! I´ll smash them! Voisin hyvinkin käytää näitä lauseita ~.~
- Lost_Number
Niin, muutama valikoitu lausahdus tulee mieleeni. Satunnaisessa järjestyksessä, olkaa hyvät:
"The dog eats strangers." -Shadow, FF6
Tämä toteaums varmasti murtaa jään koiranomistajien välillä paremmin kuin yksikään nelijalkainen.
"Nyum nyum." -Ancientit, FF7
Tätä hokemaa taukoamatta toistamalla ilmainen huviajelu valkotakkisten miesten seurassa. Toiminee myös vapauttajana eräästä pikkupoikien sotakoulusta.
"Bujururururu!!" -Norg, FF8
Samankaltainen vaikutus kuin em. sitaatilla.
"It's pretty hard standing on two feet." -Red13, FF7
Mikäli kieli vaan näinkin pitkään lausahdukseen taipuu, niin vahvassa humalatilassa käyttökelpoinen kommentti.
"Son of a submariner!" -Kefka, FF6
Tämäpä onkin vielä kovempi voimasana kuin mitä Diabolos itselleen sallii ;)- diabolos
"mugu mugu?". Saakohan sitä toistamalla paljonkin kiinnostusta vastakkaisesta sukupuolesta. Sanonta kun tekee sinusta söpön.
Joitakin joita tullut hoettua aina silloin tällöin, saadan toiset aivan ymmälleen:
Vargas: Brilliant! (ff6)
sen sanominen vain kuulostaa niin hauskalta
Kefka: Son of a submariner! (ff6)
voimasanoista suosikkejani
Soldier: Scram you blockheads! (ff6)
kuten tämäkin
Banon: We’ve no time to dilly-dally. (ff6)
Banon sanoo dilly-dally hohohoo
Kefka: "Wait," he says... Do I look like a waiter? (ff6)
tämä on varmasti ehkä kaikkien aikojen suosikki siteeraukseni, niin puujalka
Sabin: Thou art such a pain in the...! (ff6)
ff6:n vuoksi käytän paikoin shakespearismii
Sabin: Gobble... snarf... snap... (ff6)
ruokailu imitaationi
Gau: Thou! Thou! Thou! Thou! Thou! Thou! (ff6)
mr. thou!!
Terra: Oooooh... gurururu... (ff6)
no sense siteeraus
Locke: Aye yai yai! Izzat... you!? (ff6)
Celes: Power only breeds war... I wish I'd never been born. (ff6)
tätä käytän aina kun olen olevinani jotenkin kauhean viksu
Ja tottakai aria da mezzo... on tullut hoilailtua
Cloud: What about my pain? My fingers are tingling. My mouth is dry. My eyes are burning! (ff7)
aina kun puhkuu surua ja raivoa, niin voi siteerata suoraa Cloudia
Sephiroth: Stop acting as if you were sad. (ff7)
niinpä älä esitä!
Jenova: Because, you are...... a puppet. (ff7)
toinen no sense kommentti
Aeris: A flower girl from the slums. (ff7)
haha tätä käyttää aina kun liikkuu kori kädessä kaupungilla tai missä tahansa
Hi! i'm a flower girl from the slums lallalallallaa. Want to buy Flowers they're only one gil!?
Cloud: Beautiful just beautiful (ff7)
Heidegger: Gya haa haa! (ff7)
suosikki naurahdukseni
Vincent: Sorry... I cannot speak (ff7)
Joskus tulee tilanteita jolloin ei vain voi puhua
Palmer: Hey-hey! Tea! Can I have some too? With lotsa sugar and honey and... oh yeah, don't forget the lard! (ff7)
Oiva siteeraus käytettävissä kahvilassa, paitsi ihran/silavan jätän väliin.
Cid: Glad to be aboard, numbskulls! (ff7)
numbskull-puutunut kallo, Cid opetti mainion nimityksen
Rude: Because it's our job. (ff7)
teemme vain työtämme
Cid: Yeah, hoo boy, the planet calling... right. (ff7)
tämän voi sanoa kaikille ihme hihhuleille
Barret: There ain't no gettin' offa this train we on! (ff7)
myöhästä katua
no ehkä vähän muistakin finaleista:
Celes: Never again! Even if ordered. (ff4)
Ei koskaan enää! vaikka käskettäisiin!
Rinoa: Thats why i'm here (ff8)
juu-u siksi olen täällä
Baku: Gwahahahahha! (ff9)
toinen suosikki naurahdukseni
Quina: There old saying in my tribe... 'Leftovers good!'
Quina: Why you care about small things? World very simple place. World only have two things: Things you can eat and things you no can eat. (ffix)
Quina on maailman viisain ihminen... olento
Seymour: No you cannot! You are still too weak. (ffx)
taas yksi käsittämätön kommentti joka on vain pakko lausua
Tidus: Dont you run away from me!
Auron: You're the one running (ffx)
tulee vain käytettyä koska Auron on niin kuul.
Lulu: This cannot be! (ffx)
Näin ei vain voi olla!
Auron: Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow! Now is the time to shape your stories! Your fate is in your hands! (ffx)
o-ou Auron sanoo sen vain niin kuulisti, että oli pakko opetelle koko litanja. Sen lisäksi olen äänittänyt tämän puhelimeni soittoääneksi.- diabolos
Olin itse unohtanut tuon Palmerin sanonnan ja nyt kun muistutin kohtauksesta rupesi naurattamaan hullun lailla. Samoin kävi tuossa missä Cloud eka puhu tunteistaan, mutta Sepi ylimielisesti kieltää niiden merkityksen.
Otsikon nauru on oma lempinauruni Bugenhagenin(Hoohooohooo) kanssa. Nauraja on FF6:ssa se yks yrtti tyyppi joka pitää Rachelia hengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471