Tossa. Kuva ehkä hieman tummentaa, mutta aika sameaa se on silti. Tuon perusteella mulla on nestehukka.
https://aijaa.com/hIEca1
Miksi virtsani on tummahkoa? Olen tänäänkin juonut 2 litraa nesteitä ja näyttää tältä. Kuva
11
291
Vastaukset
- Anonyymi
Tossa toinen
https://aijaa.com/LfYwOP - Anonyymi
Joku ruoka-aine on värjännyt. Oletko tilapäisesti syönyt jotain joka voisi värjätä?
Jos on hajuton, ei ainakaan ole tulehdusta. Jos on värin lisäksi erikoinen haju, viittaa tulehdukseen. Siinä ainakin kaksi syytä. - Anonyymi
Munuaiset pääsevälä helpommalla duunilla kun tyytyy juomaan vaan hanavettä tai vielä parempa jos sinulla on hyvä lähde kivan matkan päässä kodistasi.
Ennen haettiin metsälähteestä muovikannuilla käyttövesi. Nykyään meille riittää johtovesi.
. Nissanmies. - Anonyymi
Jos virtsa ei vaalene runsaasta juomisesta huolimatta, niin asiaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Esim. maksan ja haiman sairaudet voivat vaikuttaa virtsan tummumiseen.
Ensin on kyllä hyvä miettiä, onko syönyt tai juonut jotain, joka saattaa värjätä virtsaa.
Jos en väärin muista, niin rautalisän käyttäminenkin saattaa tummentaa virtsaa. - Anonyymi
Eihän tuota voi mitenkään tummaksi sanoa pikemminkin normaalia vaaleammaksi.
- Anonyymi
Mielestäni ap:n virtsa ei ole yhtään tummaa. Näyttää siltä, että olet juonut ihan tarpeeksi.
Sh - Anonyymi
Voisiko kahvi saada tämän aikaan? Juon mustaa kahvia.
Aloittaja.- Anonyymi
Vaikka juot kaksi litraa vettä päivässä niin kuinka usein käyt vessassa. ja minusta tuo ei ole tummaa mutta mene lääkäriin.En tiedä kuinka valkoinen sun pönttö on eli kuinka paljon likainen pönttö tummentaa pissaa.
- Anonyymi
Täysin normaalin väristä. Väristä päätellen olet hyvin nesteytetty ja jos yhtään tuon hailakammaksi muuttuu, niin sitten on syytä vähän vähentää tankkausta.
Tässä ihan pätevä värikartta: https://cdn.euroclinix.net/images/fi/page/fi-urine-color-chart.jpg - Anonyymi
Ehkä 10 vuotta sitten mieshenkilö kertoi aloittavansa päivänsä juomalla lasillisen omaa virtsaansa. Onkohan hemmo enää hengissä?
Kuona-aineiden nauttiminen ei kuullosta henkisesti terveen ihmisen puuhalta.
Pidin kaveria huomattavasti "tärähtäneenä" tyyppinä.- Anonyymi
Juu, en kyllä menisi juomaan, en omaani, enkä kenenkään muunkaan virtsaa.
Hyi hittolainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007