Jos sinulle tulisi lounasaikaan vieraita Minne veisit heidät syömään Karviassa?
Hyviä ruokapaikkoja on paljon, mutta mikä mieleisesi?
Missä paras ruoka?
34
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Kotipata, Helmi, ST1, Kyläkrouvi, Pikkusiskot onhan näitä joka lähtöön, hyviä paikkoja
- Anonyymi
Sadulla ja PikkuSiskoilla hyvä ruoka.
Myös Sarvelan Helmessä. - Anonyymi
Shellillä hyvä arki ruoka.
- Anonyymi
St1:llä Hyvä ruoka ja hyvä palvelu.
Tuoreista ja laadukkaista tuotteista valmistettua ruokaa ammattitaidolla. - Anonyymi
Käntyn kaupalle makkara kahvit.
- Anonyymi
Pikkusiskoilla hyvää ja edullisinta
- Anonyymi
Pikkusiskoille ehdottomasti!
Kyläkrouvi taitaa olla lounasaikaan suljettu? Ja eikös Sarvelan helmikin oo vielä hetken kiinni remontin vuoksi? - Anonyymi
Kyllä se vain on Kotipata. Hirmuliskoilla mautonta ja Helmes kans vähän mitäänsanomaton se lounas. Kotipata ei petä koskaan👍
- Anonyymi
Ny meinas kahvit tulla nenästä. Tauolla siskoilla juuri kun luin. Kyllä tääki hyvä ruoka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny meinas kahvit tulla nenästä. Tauolla siskoilla juuri kun luin. Kyllä tääki hyvä ruoka.
Mä kanssa olen tykännyt käydä.
- Anonyymi
Onhan se Kruunu vai saako sieltä lounasta?
Onko kellään kokemusta?- Anonyymi
Ai niin kruunukin tosiaan. Käsittääkseni heillä on tällä hetkellä vaan ruokien suhteen kotiin Kuljetus? Facessa mainostavat ja oon ymmärtänyt että ne lounaat pitää tilata ennakkoon, ja ainakin joku aika sitten tilauskiintiö oli täys etteivät voinu ottaa uusia asiakkaita... Mutta ei siis omakohtaista kokemusta heidän ruuasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin kruunukin tosiaan. Käsittääkseni heillä on tällä hetkellä vaan ruokien suhteen kotiin Kuljetus? Facessa mainostavat ja oon ymmärtänyt että ne lounaat pitää tilata ennakkoon, ja ainakin joku aika sitten tilauskiintiö oli täys etteivät voinu ottaa uusia asiakkaita... Mutta ei siis omakohtaista kokemusta heidän ruuasta.
Onko ruuan taso minkälainen?
Eikö se siinä vanhalla koululla toimi. Varmaan laitettu upeaksi sisältä. On niin ylvään näköinen rakennus.
Monta kertaa ohi kulkiessa on pitänyt poiketa, mutta jäänyt. Nyt tuli luvattua, että kesällä mennään. Mutta hyvä tietää että ruoka täytyy tilata. Kiitos tiedosta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän tuntuu siltä ettei siellä kauheesti väkeä käy, kun ei kukaan osaa sanoa siitä mitään. Facessa vaan omistajat kirjoittelee, kuinka on täynnä varaukset/tilaukset yms. Tietysti jos on vaan kymmenisen henkilöä maksimi.
- Anonyymi
St1:llä on Karvian paras lounas.
Ilta aikaan Kyläkrouvissa saa tosi hyvät burgerit, on toki muutkin annokset hyviä. Pitsoissa reilut ja hyvät täytteet. Käyttävät kotimaista ja tuoretta lihaa. - Anonyymi
Paketti makkaraa, tuupi TurunLinnaa ja pari kaljaa, lentokentän laavulle paistaan makkaraa.
- Anonyymi
Joo tai meidän äiteen lihapullat ja pernavoi.
- Anonyymi
Korpelan Kulmaan Kankaanpäähän veisin vieraat syömään.
- Anonyymi
Tai Juustoportille.
- Anonyymi
Juusto portilla voi tankata auton samalla, edullisesti.
- Anonyymi
Ehdottomasti Pikkusiskoille. Hyvää kotiruokaa edulliseen hintaan.
- Anonyymi
Olin eilenkin. Hyvää ruokaa oli ja tupa täynnä syöjiä
- Anonyymi
Paikallisia täytyy tietty kannattaa, ensisijaisesti. Joskus on hyvä herkutella muuallakin.
- Anonyymi
Meirän äiree, tekee parasta ruakaa.
- Anonyymi
Miksi kukaan yrittäjä ei ole huomannut tehdä työmaaruokalaa sinne karvian suurimpaan työllistäjä metallifirmaan?
Ja jos ideaa kehitetään niin siellä voisi käydä muitakin syömässä, iäkkäät mm. - Anonyymi
Annoshinta pitäis saada melko huokeeksi. Tuhti ruokailu kesken työpäivän teki olon raskaaksi ja työteho laski. Ja kuka investoi ison ruokalan kalusteineen ja koneet päälle.
- Anonyymi
Oli joskus ikkunatehtaalla ruokala, eipä kannattanu
Eväis porukka silti kävi töis vaikka ruoka tehtiin vieres- Anonyymi
Osa kuitenkin tekee pitkää päivää ja kulkee vielä ulkopzikkakunnalta.
Mikroaterioita saa tajouksesta halvalla ja tosiaankin edellisen päivän jämät.
Mutta onko se pidemmän päälle terveellistä olla päivä leivällä ja kahvilla. - Anonyymi
Olin töissä sielä lähes vuosikymmenen, vuonna 1985 menin ja silloin ruoka tuli Matkahuollosta, Airi toi pakulla, astiat lienevät tehtaan. Muutama vuosi meni niin, ruokailijoita riitti ja ruoka aivan ok.
Sitten tehdasta laajennettiin ja rakennettiin nykyaikainen ruokala, suurtalouskeittiöineen, emäntinä Liisa R. Ja Leena S. Kylläpä vaan ruokailijoita riitti ja hyvää ruokaa oli, palkasta sitten pidätettiin ruokamaksut. Lähdin pois vuonna 1994 ja täysin toimiva ruokala oli silloin. Sitä en sitten tiedä, miten sen jälkeen on toimittu.
- Anonyymi
Lautas hinnalla saa usiat eväät ja lämmittää jämäruokia mikros.
- Anonyymi
Kyl kunnolla pitää syödä, mieluimmin lounas pöydässä, ei mitään microaterioita.
...sen verran pitää olla varaa, ettei nälkää näe.
Jos pitää microaterioita järsiä useinkin, on ehkä työpaikan vaihto paikallaan, paremmin palkattuun hommaan. - Anonyymi
Sitte vain ruokalaa rakentamaan. Vois saada valtion tukea hakemalla. Matkailusta vois lohjeta joku siivu kans.
- Anonyymi
Suosin kans kevyempää evästä. Jos vetäis täynden lautasen lämmintä ruokaa ja sen jälkeen palkkia pyörittään niin ei tuu mitää. Monipuoliset eväät vaan mukana. Leipä,kahvi, makkara linja ei toimi pitkään.
- Anonyymi
Miesvaltaisilla aloilla tuskin suositaan paljoakaan salaattiannoksia eväänä.
Varmaan monella jää just siihen leipään ja kahviin. Korkeintaan johonkin pääkallopataan. (Makaroonisotku).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007