Kuhmon mies heräsi aamuyöstä siihen, kun vaimo sanoi unissaan "Avioero paras". Sitä mies alkoi ajattelemaan puoliksi hermostuneena, eikä saanut enää unta ollenkaan...
Unta aamusta
9
439
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt minä lähden.
- Anonyymi
Suomessa puolet liitoista päätyy eroon. Aikamoinen erobuumi Kuhmossakin viime ja toissa vuonna. 5 tuntemaani pariskuntaa eros pitkästä liitosta... Osalla lapsia osalla ei.
Ero voi olla jopa uusi hyvä alku elämälle joillekin.
Se on elämää ei sen vähempää. - Anonyymi
Otan osaa menetykseesi aloittaja. 😢
Noh mieluummin koettu parisuhde kun ei parisuhdetta ollenkaan.
Eiks niitä katkeroituneita vanhoja piikoja ja peräkammarin poikia ole Kuhmosta aika suuri osa 🤔 - Anonyymi
Ensi maanantaina on ostovoimaa eläkepäivä.🍻🥓🥔🧅🤣
- Anonyymi
Sori köyhä pappa. Sun eläkepennis ei kuule ihan riitä. Liikun katson hieman tasokkaammassa seurassa ja varaukset tehty jo ens kesäkuulle asti 😁
Mee soskusta kysyy rahaa tai mee töihin.
- Anonyymi
Ketäpä kiinnostaa pulleavatsainen ja oluttölkin näköinen möhkäle, parempi jakaa kapustat ja aloittaa ihlu terveellinen elämä saattaa makuuhuoneen kaasutkin vähetä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Hiljaa istuva möhkäle, ei puhu eikä pussaa.
- Anonyymi
Teeppäs se niin ongelmasi on ratkaistu!
- Anonyymi
Surkea elämä yhdessä lasten vuoksi. Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096