Lievä Kehitysvamma ja matematiikka

Anonyymi-ap

Olen saanut kuulla Kehitysvamma kun itse osaan kertolaskuja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa edes laskea mitä on 10 kerrottu 8 laskua.

T. Henna Maria Espoosta

5

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on lievä kehitysvamma ja kyllä minä osaan kertolaskuja. Jokaisella ihmisellä, jolla on kehitysvamma se näkyy eri tavalla. Minä esimerkiksi osaan kirjoittaa hyvin ja osaan niitä kertolaskuja, mutta minulla ei ole kovin hyvät sosiaaliset taidot. Jollainen toisella voi olla todella hyvät sosiaaliset taidot, mutta hän ei osaa vaikka juuri niitä kertolaskuja ainakaan päässälaskuna.

• Anonyymi

Itse en myöskään osaa olla sosiaalisesti muiden ihmisten kanssa joka on niillä joilla on selvittämättä Autismi tai Fasd.

Olisi kiva kirjoittaa sinulle messenger kautta tässä on minun Facebook osoite linkki laita messenger kautta viestiä jos sinulla on myös Kehitysvamma ihmisenä sosiaalinen kömpelyys.

https://m.facebook.com/hennamaria.koskela.3/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en myöskään osaa olla sosiaalisesti muiden ihmisten kanssa joka on niillä joilla on selvittämättä Autismi tai Fasd.

Olisi kiva kirjoittaa sinulle messenger kautta tässä on minun Facebook osoite linkki laita messenger kautta viestiä jos sinulla on myös Kehitysvamma ihmisenä sosiaalinen kömpelyys.

Olen saanut tietyn käsityksen sinusta kirjoituksiesi perusteella, niin voin vain ihmettellä, kuka haluaisi edes tutustua tuollaiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua lähettää sinun kanssasi mitään viestejä, koska olen lukenut sinun kirjoittamia viestejä täällä keskustelupalstalla. Niissä kun on ihan kamalia juttuja, jopa sellaisia, että meille kehitysvammaisille pitäisi antaa "lopetuspiikki".

• Anonyymi

"Olen saanut kuulla Kehitysvamma" ahaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe