Tarkoitan.. Tuunatuilla Ladoilla ja pulla-uatseilla kohti rintamalinjaa?
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/epatoivoinen-venaja-myllyttaa-nyt-itsemurhahyokkayksia-etulinjaan-siviili-ladoilla-ukraina-rajayttaa-ne-yksi-toisensa-jalkeen-15000-panssaria-tuhottu-venajalta-joten-mita-jaljella/e1f84d50-2df9-4db7-98d4-305645be289c
Ovatko Mad Max elokuvat suosittuja venäjällä?
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
KAIKKI VASEMMISTOLAISET OVAT S E I N Ä H U L L U J A .
Pöpejä pipejä - Anonyymi
Miten tuo eroaa Euroopan parhaan armeijan, Nato-Suomen, sa-kokoonpanon mukaisesta armeijasta? Meillähän valtaosa ajoneuvoista otettaisiin pakko-ottoina siviilistä, eli joukot ajelisi sekalaisella kokoelmalla henkilöautoja, citymaastureita ja pakettiautoja.
- Anonyymi
Kivaa whataboutismia. Mitäpä jos vain vastaat avauksessa esitettyyn kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa whataboutismia. Mitäpä jos vain vastaat avauksessa esitettyyn kysymykseen?
Kertoo lähinnä siitä, että ukrainan dronet tai droonit kykenevät lentämään aselastissa entistäkin pidemmälle, "turvalliseksi" luullut alueet ovatkin entistä(kin) kauempana itse "rintamasta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo lähinnä siitä, että ukrainan dronet tai droonit kykenevät lentämään aselastissa entistäkin pidemmälle, "turvalliseksi" luullut alueet ovatkin entistä(kin) kauempana itse "rintamasta".
Voisiko kertoa myös siitä että "maailman toiselta armeijalta" niinkuin venäläiset itse omia joukkojaan kutsuvat on kalustosta pulaa?
- Anonyymi
Moskovan sotilasparaateissa esitellään ihmeaseita ja kiiltäviä paraatitankkeja, mutta todellisuus on sitten sitä että eturintamassa hyökätään kiinalaisilla golfkärryillä ja vanhoilla ladoilla, parhaassa tapauksessa sentään NIVA-mallisilla.
Potemkinin kulissit taas kerran venäjällä käytössä? - Anonyymi
Nyt venäjän armeijassa on otettu aasit ja muulit käyttöön ammusten kuljettamisessa etulinjaan.
- Anonyymi
Eikös yksi mad max leffa tullut pari päivää sitten Suomenkin telkusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106