Työttömällä ja terrafamelaisella?
Mitä yhteistä...
31
619
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ei kirjottele tänne tyhmiä, toisia ihmisiä halventavia avauksia. Toisin kuin sinä.
- Anonyymi
Yhteiskunnan, veronmaksajien elättejä. Tulisi halvemmaksi maksaa kotiin...edelleenkin.
Säälittävää, hyvävelikerhojen ja bisneksen takia ylläpidetään täysin kannattamatonta toimintaa. Keskimäärin yleensä toiminnan on tarkoitus olla kannattavaa.
- Anonyymi
Saavat samalta taholta rahaa
- Anonyymi
Samoin kuin hyvinvointialueen työntekijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kuin hyvinvointialueen työntekijät.
Hyvinvointialueiden työntekijät tekevät sellaista työtä jota on vähän niinkuin pakko olla tarjolla yhteiskunnassa. Ja jos tuo työ muutettaisiin yksityiselle puolelle niin sillähän tienattaisiin ihan älyttömästi.
- Anonyymi
Hoitajat hoitavat potilaitaan täydellä sydämellä kun taas tellalaiset kuormittavat ympäristöä ja putsaavat arvometallit maasta ja myyvät ne tappiolla maalimalle välittämättä ikuisista jätekasoista kaivosalueella, älyttömistä natrium kuormista Nuaseen, haju-, pöly- ja melusaasteista lähikylille. Ainut mitä osaatte kunnolla on töiden välttely ja lusmuilu.Älkää puhuko ja verratko samassa yhteydessä kutsumus työtään tekeviä hoitajia ja apukoulun ja tarkkailuluokan käyneitä häiriökäyttäytyviä hikityöläisiä.
Nyt nukkumaan neukkareihin, yläkertaan, pukuhuoneisiin, saunaan ja valtion pick uppeihin, mutta ei kameran alle!
Ja kenttä operaattorit olkaa koko vuoro valvomossa, ei työnkuvaanne kuulu työskentely kentällä, eikä muutenkaan minkäänlainen työnteko työaikana.- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Samoja yhteiskunnan elättejä ovat landejussit, elävät valtion tuilla.
- Anonyymi
Sinustako omavarainen ruokatuotanto ei ole tärkeää?
- Anonyymi
Molemmat ansaitsevat yhtä paljon.
- Anonyymi
Terravamessa töiden välttely on raskain työn tekemisen ilmentymä, varokaa ettette rasitu ainakaan fyysisesti 😂
- Anonyymi
Saavat hyvää palkkaa, toisin kun työtön
- Anonyymi
Riippuu vähän mistä hommista työttömänä?
Minä akateemisena työttömänä saan 4200€ /kk työttömyyskorvausta ja luulen, että paremmin kuin Terrafamella töissä olevat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu vähän mistä hommista työttömänä?
Minä akateemisena työttömänä saan 4200€ /kk työttömyyskorvausta ja luulen, että paremmin kuin Terrafamella töissä olevat?Kohta tipahdat peruspäivärahalle. Tuu sitten kehumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tipahdat peruspäivärahalle. Tuu sitten kehumaan.
Ei vaan menen käväisemään töissä ja taas alkaa alusta täys päiväraha.
- Anonyymi
Kyllä terrafamelainen ja hyvä palkka ei sovi samaan lauseeseen ikipäivänä :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan menen käväisemään töissä ja taas alkaa alusta täys päiväraha.
Käväisemään 12kk 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käväisemään 12kk 😅
Niin.
Sitten taas jatko opiskeluja.
- Anonyymi
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue.
- Anonyymi
Ketkä ovat mielestäsi duunareita?
- Anonyymi
Palkka kainuun tasolla hyvä. Suuret matkakustannukset. 50/60.
- Anonyymi
Arvaan PerSuilu
- Anonyymi
Paljonkohan veronmaksajille taas persnettoa tänäkin vuonna. Laitos ei tuota mitään nytkään.
- Anonyymi
Eikä tule koskaan tuttamaankaan kun nikkeliä ei vaan ole.
- Anonyymi
Joko sihahtelevat kiivaasti?
- Anonyymi
Molemmilla on unelma paremmasta huomisesta. Huomenna sama unelma toistuu.
Onko unelma epärelàistinen ?
Vain talvivaaralaiset eivät sitä tiedä. - Anonyymi
Kummatkin valtion tuella eläviä lusmuja. Ikenet loistaa hymyillessä.
- Anonyymi
Työttömällä on terveet keuhkot ja terrafamelaisella ei.
- Anonyymi
Mihin hassataan 500 miljoonaa Euroa vuodessa? Omatko varastaa vai urakoitsijat? Vai poltetaanko seteleitä lämpö voimalaitoksen kattilassa?
- Anonyymi
Joko sihahtelevat kiivaasti?
- Anonyymi
Kuinka monta Eläkkeellä päässyt Terravaa rasta Ihme Sipilän mukaan 10 v ja eläke taskussa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707