Pakkoruotsi on äärettömän kallis turhake

Anonyymi-ap

Pakkoruotsi on järjettömän kallis vieras elementti, vieras kieli Suomessa.

Pakkoruotsi on lakkautettava, poistettava, heitettävä jätekuiluun.

29

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Englanninkieli on paljon kalliimpi turhake!

Pakkoenglanti alkaa luokalta 1.
      Ruotsi luokalta 6.

Joku perkeleen saarivaltio joka latoaayEU:sta.

• Anonyymi

Hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah

Ei hah, vaan totuus.

• Anonyymi

Pakkoruotsi on hulluutta

• Anonyymi

Pakkenglannin palvonta on hulluutta ja tyhmyyttä!

• Anonyymi

Pakkoruotsi on sulaa hulluutta!

Samoin on Suomen keinotekoinen kaksikielisyys!

• Anonyymi

pakkoruotsi on sulaa hulluutta! järjetöntä! sairasta!

• Anonyymi

pakkoruotsista päästävä eroon!

• Anonyymi

Sinulla on jokin henk.koht. syy jauhaa paskaa "pakkoruotsista", kertoisitko mitkä syyt sulla on pakkomielteeseesi?

• Anonyymi

Sinulla on jokin henk.koht. syy jauhaa paskaa "pakkoenglannista", kertoisitko mitkä syyt sulla on pakkomielteeseesi? Nolasit itsesi koulussa, kun et vaan oppinut? Et uskalla mennä ulkomaille, kun et osaa edes sitä lingua francaa, englantia? Netin runsaudensarvi ei sinulle avaudu, kun et ymmärrä sitä puhuttunakaan? Voi reppanaa. Kielitaito on asia, jota voi koko ajan parantaa. Koskaan ei tule täydelliseksi edes äidinkielessään. Luovu tuosta höpötyksestäsi ja katkeruudestasi ja ala opetella englantia. Milloinkaan ei ole Suomessa ollut näin hyvät mahdollisuudet siihen. Netin kautta harjoittelumateriaalia riittää loputtomasti, samoin kielikursseja eri tasoisille opettelijoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on jokin henk.koht. syy jauhaa paskaa "pakkoenglannista", kertoisitko mitkä syyt sulla on pakkomielteeseesi? Nolasit itsesi koulussa, kun et vaan oppinut? Et uskalla mennä ulkomaille, kun et osaa edes sitä lingua francaa, englantia? Netin runsaudensarvi ei sinulle avaudu, kun et ymmärrä sitä puhuttunakaan? Voi reppanaa. Kielitaito on asia, jota voi koko ajan parantaa. Koskaan ei tule täydelliseksi edes äidinkielessään. Luovu tuosta höpötyksestäsi ja katkeruudestasi ja ala opetella englantia. Milloinkaan ei ole Suomessa ollut näin hyvät mahdollisuudet siihen. Netin kautta harjoittelumateriaalia riittää loputtomasti, samoin kielikursseja eri tasoisille opettelijoille.

Miksi et pysty hyväksymään sitä tosiasiaa että englannista on tullut haitallinen pakkokieli?

Miksi puolustat sitä tällaisilla ylimielisillä pyhäkoulutantan keinoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et pysty hyväksymään sitä tosiasiaa että englannista on tullut haitallinen pakkokieli?

Miksi puolustat sitä tällaisilla ylimielisillä pyhäkoulutantan keinoilla?

Tantta voin olla, ja pelastettu Jeesuksen ansiosta, mutta en ole ylimielinen. Ihan vilpittömästi kerron, että sain lukiossa aina kiitettäviä ruotsista, mutta en ole tarvinnut sitä kieltä elämäni aikana enkä nyt enää osaa sitä edes auttavasti.

Englanti sen sijaan on ollut minulle henkireikä maailmaan. Olen asunut kolmasosan elämästäni kahdessa englanninkielisessä maassa, ollut yrittäjänä siellä, kirjoittanut kirjoja englanniksi. Internetti on avannut sujuvan englannin kielen taitoni ansiosta valtavat määrät tietoa. Olen pystynyt käyttämään hyväksi tylsät ajomatkat ja kotityöt kuuntelemalla äänikirjoja, joita englanniksi on valtavasti. Parhaat ystäväni ovat olleet englanninkielisiä. Jos olisin kieltäytynyt opettelemasta tuota maailman yhteistä kieltä, ja jos olisin jäänyt kyyristelemään osaamattomuuteni aiheuttamassa vihassani jonnekin Suomen inpivaaran taakse, olisi elämä jäänyt elämättä. Tee sinäkin itsellesi palvelus ja opettele englantia. Mieluiten todella hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tantta voin olla, ja pelastettu Jeesuksen ansiosta, mutta en ole ylimielinen. Ihan vilpittömästi kerron, että sain lukiossa aina kiitettäviä ruotsista, mutta en ole tarvinnut sitä kieltä elämäni aikana enkä nyt enää osaa sitä edes auttavasti.

Englanti sen sijaan on ollut minulle henkireikä maailmaan. Olen asunut kolmasosan elämästäni kahdessa englanninkielisessä maassa, ollut yrittäjänä siellä, kirjoittanut kirjoja englanniksi. Internetti on avannut sujuvan englannin kielen taitoni ansiosta valtavat määrät tietoa. Olen pystynyt käyttämään hyväksi tylsät ajomatkat ja kotityöt kuuntelemalla äänikirjoja, joita englanniksi on valtavasti. Parhaat ystäväni ovat olleet englanninkielisiä. Jos olisin kieltäytynyt opettelemasta tuota maailman yhteistä kieltä, ja jos olisin jäänyt kyyristelemään osaamattomuuteni aiheuttamassa vihassani jonnekin Suomen inpivaaran taakse, olisi elämä jäänyt elämättä. Tee sinäkin itsellesi palvelus ja opettele englantia. Mieluiten todella hyvin.

Voi sinua, uskonnon ja pakkoenglannin uhria ja vankia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma ei ole englanninkielinen. Samaan olisit pystynyt espanjalla tai ranskalla, jos elämäsi olisi mennyt parempaan suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin ylimielistä tekstiä. No sellaisiahan te uskovaiset yleensä olettekin, muita halveksivia omahyväisiä p..a.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kuvittelet ettei kukaan alle kuusikymppinen ei olisi joutunut pakko-opiskelemaan englantia?

• Anonyymi

Eipä oli keskusteltu pakkoruotsituksesta säästämisestä, ruotsinkielinen yle, kaksikielisyys kaikessa asioinnissa , koulujen pakkoruotsi , virkamiesruotsi .

• Anonyymi

Pois pakkoruotsi

• Anonyymi

Pakkoruotsi ei kuulu Suomeen.

Pakkoruotsin paikka on Ruotsissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkoruotsi ei kuulu Suomeen.

Pakkoruotsin paikka on Ruotsissa!

Pakkoenglanti ei kuulu Suomeen.

• Anonyymi

Niin mitä eroa on englannilla ja ruotsilla ?
      Englanti on välttämätön ja ruotsi on tarpeeton .

• Anonyymi

Englanti on todellakin välttämätön, sitä ei vältä kukaan koska se on ainoa kaikille pakollinen kieli Suomessa.
        Lisäksi se on tätänykyä paha haittakieli ja este Suomen menestykselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Englanti on todellakin välttämätön, sitä ei vältä kukaan koska se on ainoa kaikille pakollinen kieli Suomessa.
        Lisäksi se on tätänykyä paha haittakieli ja este Suomen menestykselle.

Este sinun menestyksellesi on ollut tuo kielitaidottomuutesi ja siitä aiheutuva kaunasi kaikille tärkeää kieltä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Este sinun menestyksellesi on ollut tuo kielitaidottomuutesi ja siitä aiheutuva kaunasi kaikille tärkeää kieltä kohtaan.

Kielitaidottomuuteni?
        Osaan luultavasti useampaa kieltä kuin sinä.
        Pakkoenglanti ei ole kielitaitoa, se on orjuutta.

• Anonyymi

Jeps.

• Anonyymi

Ainoa turhake olet itse, pakkoenglannittaja.

• Anonyymi

Kuka voisi keksiä oivemman säästökohteen kuin pakkoruotsitus .

• Anonyymi

Helppoa: pakkoenglanti.

• Anonyymi

Hyödytönkin se on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe