Olen raitis tupakoimaton köyhä niin kukaan ei lahjoita. Mutta olepas joku iippa Hemppu tai avaruuskissa niin saat rahaa ryyppäämiseen!
Miksi ihmiset lahjoittaa rahaa juopoille mutta ei selville
8
183
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olet köyhä?
- Anonyymi
Koska persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska persut.
Persit?
Eli tarkoitatko siksi, että joudut huolehtimaan itsestäsi ja maksamaan itse oman elämäsi kuluja aiempaa enemmän?
Ei ihme ettei tuollaiselle vätykselle kukaan mitään halua antaa.
- Anonyymi
Kuka lahjoittaa ja missä?
- Anonyymi
NO SITÄ MINÄKIN OLEN IHMETELLYT.
RAHAA JAETAAN MIELETTÖMIÄ MÄÄRIÄ KAIKILLE, PAKOLAISILLE 10 MILJARD. VUODESSA.
300 000 TYÖTÖNTÄ.
GRANH-LAASONEN ALKAA TOIMITTAA VIINAT KOTIOVILLE.
-
VIHREÄ TOIMITTAA HUUMEET .......... HEILLE LAIT OVA YHDENTEKEVÄÄ HAILEETA.- Anonyymi
Grahn-Laasonen pakottaa köyhät kansalaiset maksamaan ylimääräistä rikkaille suuryrityksille.
Viinathan on Suomessa Alkon monopoli. Mietoja viinejä voidaan myydä muissakin kaupoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grahn-Laasonen pakottaa köyhät kansalaiset maksamaan ylimääräistä rikkaille suuryrityksille.
Viinathan on Suomessa Alkon monopoli. Mietoja viinejä voidaan myydä muissakin kaupoissa.Älä juo pöljä. Ei ole mikään pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä juo pöljä. Ei ole mikään pakko.
ma joka päivä kalijaa haen
joka ainua päivä lähikaupasa kään
ja kaiken tämän siksi vain
koska kultaa tuo halavin kalija oooon
%-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299