Aina kun käyn Turussa niin liikenne on Aurasta Turkuun päin rauhallista. Ihmiset ajavat nopeusrajoitusen mukaan moottoritiellä.
Sitten kun palaan Tampereelle liikenne on kaaottista. Isoja ylinopeuksia.
Tämän olen ainakin itse todennut monet kerrat.
Mistä johtuu ?
16
165
Vastaukset
- Anonyymi
Turku on kiva paikka.
- Anonyymi
Kiire on tyhmyyden ystävä. Paljon tyhmiä seudulla?
- Anonyymi
Joo. Hämäläisillä on koko ajan kiire olevinaan.
- Anonyymi
heiluttelitteko autosta ?
- Anonyymi
pakettiautosta ?
- Anonyymi
Mitä Turussa on hyvää? Sieltä pääsee kahtakin eri pikatietä Tampereelle.
- Anonyymi
Oon Kangasalta. Tampere tekee suuria virheitä tuhotessaan viheralueita.
- Anonyymi
Mitä Turussa on hyvää? Sieltä pääsee kahtakin eri pikatietä Tampereelle
Joo ite meen aina toijala-viiala kautta. Paljon nopeampi reitti kuin pispalan kautta jos asuu keskustan suunnalla.
Tiethän yhdistuu aran kohdalla ja kesällä turun keskustaan saavuttaessa on 120km/h moottorien pätkä jossa todellakin ajteaan rauhallisesti.
- Anonyymi
Kyllä Tampereenkin "kehäteillä" aika rauhallisesti ajellaan kun polttomoottoriromuilla säästellään kallista bensaa.
- Anonyymi
Minä kun luulin, että patteriautoilla ajavat säästelee virtaa, että pääsevät kunnialla seuraavaan latauspaikkaan.
- Anonyymi
Tottakai Turkuun päin on rauhallista ja hiljaista. Kuka ääliö nyt sinnepäin haluaa olla menossa?
- Anonyymi
On kiire tuhlaamaan maito-tiliä kaupunkiin maakuntalaisilla
- Anonyymi
Tamperelainen Audi, Bemari Mersu kuski on pahimmasta päästä. Ajetaan kuin hullut säännöistä piittaamatta. Sisällä hiljainen hiiri mutta isot peltikuoret antavat turvaa ja itseluottamusta Peltikuoren sisällä voi temmeltää ja kaahata.
- Anonyymi
Asiaa on tutkittu. Kalliimmilla "premium" autoilla ajavat tuntevat itsensä rikkaiksi ja muita paremmiksi ihmisiksi. Tutkimuksen mukaan kalliiden autojen kuljettajat rikkoivat liikennesääntöjä huomattavasti useammin, kuin halpojen. Tällaiset kuskit toimivat itsekkäästi.
Tuollaisten "status autojen" omistajissa on siis keskivertoa enemmän itsekkäitä kuskeja. Rikkaus muuttaa ihmisen usein mulkuk$i. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa on tutkittu. Kalliimmilla "premium" autoilla ajavat tuntevat itsensä rikkaiksi ja muita paremmiksi ihmisiksi. Tutkimuksen mukaan kalliiden autojen kuljettajat rikkoivat liikennesääntöjä huomattavasti useammin, kuin halpojen. Tällaiset kuskit toimivat itsekkäästi.
Tuollaisten "status autojen" omistajissa on siis keskivertoa enemmän itsekkäitä kuskeja. Rikkaus muuttaa ihmisen usein mulkuk$i.Jotkut tuntevat itsensä rikkaaksi ja tärkeäksi, vaikka se rakas Mersu, Bemari tai Audi on hankittu lainarahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisten "status autojen" omistajissa on siis keskivertoa enemmän itsekkäitä kuskeja. Rikkaus muuttaa ihmisen usein mulkuk$i.Noita Saksalaisia käytettyjä autoja saa aika edullisesti. Ei tarvitse olla mikään varakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707