Muutin poikaystäväni kanssa pois vuokra-asunnosta jonka vuokrasimme yhdessä. Muuttaessamme pois pyysin vuokranantajayritystä käydä tarkistuttamassa asunnon. En koskaan saanut vastausta tapahtuiko tämä vai ei. En ole varma jäikö meiltä siivouksen lomassa tuuletusikkuna auki asuntoon vai avasiko mahdollinen asunnon tarkastaja sen, mutta ajettuani siitä ohi pari päivää sitten, huomasin yhden tuuletusikkunoista olevan auki. (Muutimme pois asunnosta kesällä ja siellä ei ole tietääkseni asunut muita tässä välillä)
Kuinka kauan olen vastuussa siitä kun olen muuttanut vuokra-asunnosta pois? En ole varma jäikö ikkuna auki meiltä vai tarkastajalta, mutta jos ikkuna jäi meiltä auki, mitä minun pitäisi tehdä? Pelkään että mm laminaatti lattiat ovat menneet pilalle ja joutuisin maksamaan niistä (johon minulla ei ole rahaa). Neuvoja kiitos!
Kuinka kauan olen vastuussa vuokra-asunnosta jos sitä ei tarkisteta?
Anonyymi-ap
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Taas jännittää mitä aloittajan mieleen tulee seuraavaksi ??
- Anonyymi
Sitähän tässä kysynkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180