Viime valtuuston kokouksessa esiteltiin päättäjille Seinäjoen kaupungin yhdenvertaisuus- ja tasa-arvosuunnitelma. Käyty vessakeskustelu oli kummallinen. Vihreiden ja vasemmiston naisoletetut pitivät tärkeänä, että mm julkiset vessat ovat kaikille yhteisiä. Jussila totesi olevansa feministi eikä pidä miehiä pelottavana. Muutenkin he ylimielisellä asenteella ottivat asiakseen päättää mihin vessaan naisten on mentävä tasa- arvon nimissä. Olen saanut tähän päivään saakka käyttää naistenvessaa ja pidän kiinni siitä oikeudesta, että naisilla ja miehillä on omat vessat kuten tähänkin asti. Lisäksi voi tehdä unisex- vessoja jos nähdään tarpeelliseksi.
Olen feministi, mutta haluan käydä naistenvessassa
10
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se siitä johdu, että miehiä pelkäisi. Se johtuu miesten huonosta osumatarkkuudesta sekä siihen liittyvästä välinpitämättömyydestä.
- Anonyymi
Juu, ravista mutta Ei lattialle.🤫
- Anonyymi
Ei ne peruskouluikäiset tytöt halua mennä samoihin vessoihin mihin pojatkin. Ehkä pojista tuntuu samalta. Siinä iässä muuttuva keho ja sen toiminnot on asioita, jotka haluaa pitää omana tietonaan eikä kehtaa piereskellä/ lirutella toisen sukupuolen kuullen. Meinaa olla vanhemmalla iälläkin vaikeaa…
- Anonyymi
Monissa Euroopan pubeissa naisten veeseen ovi on lukossa ja avainta pitää pyytää tiskiltä. Siksi, jotta miehet eivät pääse naisten vessaan kuseskelemaan.
- Anonyymi
Mä oon käynty jo vuosuikaudet naisten vessassa!
- Anonyymi
mä en vielä ole uskaltanu, kun oon pienimunainen.
- Anonyymi
Sukupuolia on vain kaksi. Äärifeminismi on vasemmistolaista saastaa.
- Anonyymi
Valtuusto ei ole vielä kunnolla trumppi-informoitu. Sukupuolia on vain kaksi.
- Anonyymi
Voi helvetti saatana tätä touhua. Pitäisikö tässä nyt sitten muka hyväksyä jos tytär menee naisten vessaan, että siellä saattaa sitten olla joku ukko muna kourassa esittelemässä itseään? En tule hyväksymään. Yhteenottoihin tämä johtaa.
Tätä se vihervasemmisto transufeminismi ja tasa-arvo tarkoittaa. Jesus - Anonyymi
Miten voi eräitä näin paljon kiinnostaa toisten pissavehkeet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259