Olen kärsinyt kovasta vatsasta koko ajan demaglutidi lääkitksen ajan.
Aamu on pelottavaa aikaa koska tiedän mitkä synnystuskat huusissa odottavat.
Lääkäri ennakoi ja määräsi visibliniä, olin jo hakemasssa muuta kun alle !/2 kg maksaa liki 30€ päätin koettaa vanhan kansan keinoa joka maksaa vain pari euroa.
Niinpä ostin pellavasiemen rouhetta ja lisään sitä pari rkl kaura/ lese aamupuuroon.
Kas kummaa, kova vatsa katosi ja synnytyspelko on kuin pahaa unta.
Apteekkin pahan akseli
1
165
Vastaukset
- Anonyymi
Visiblin on Etelä-Euroopassa ja Aasiassa kavavan Jänöratamon siemenistä valmistettua ja siksi aika kallista.
Pellavaa kasvatetaan Suomessa ja sitä ei tarvitse ostaa Apteekista. vaan tavallisesta ruokakaupasta.
Perehdyin kuitenkin tarkemmin Jänoratamon siementen luonnon läälinnälliseen käyttöön.
Psylliumin uskotaan vaikuttavan diabetekseen ja korkean koleteroliin myöteisesti.
Kun lisäksi psyllium vähentää ilmavaivoja uskon psyllumin terveys vaikutukseen kuin lääkäri sanaan.
Toisaalta myös pellavansiemenilla on samoja vaikutuksia ja sitä käytetään pitämään kurissa veren kohonneita kolesteroli- ja sokeriarvoja sekä kohonnutta verenpainetta.
Siemenistä saa rasvahappoja, kuitua japroteiinia, joita laihduttajakin tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244