Entisenä helluntailaisena ja vapaakirkkolaisena ajauduin Katoliseen kirkkoon, mistä löysin sielulleni viimein sen rauhan, jota olen syntymästäni saakka niin kovasti kaivannut. Tämän kerron siksi, loska lapsuudessani koin uskon niin ahdasmieliseksi ja tuomitsevaksi. Ei minulla raukalla olisi ollut pelastusta. Ikiaikaisen kirkon helmassa kaikki on onneksi toisin.
Rauha Katolisessa kirkossa
33
242
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaiset ja adventistit eivät pidä katolisia ja luterilaisia kristittyinä.
- Anonyymi
Katolilaiset ja luterilaiset ovat kristinuskoisia kirkkokuntia, heistä kristinuskomme on lähtöisinkin!
Päälle 100 vuotta sitten USA:ssa luotu helluntailaisuus taas on, 500 vuotta sitten syntyneestä anabaptismin juurista alkaen ollut kristinuskon vastaista ja ovat tarjoneet kristinuskolle vieraita oppeja, harhaoppeja, jotka kirkko jo alusta asti on kieltänyt, kuten areiolaisuus ja pelagiolaisuus.
Helluntailaisuus opettaa kaiken "hiukan toisin" kuin kristinusko, eli yhteistä uskoa ei ole. He perättömästi, huijaustarkoituksessa esiintyvät muka kristittyinä, mutta totuus on luettavissa tälläkin foorumilla.
Paavin lahkokunnassa on se inkvisiittiö. Toivottavasti selviät siitä…
- Anonyymi
Minä koin samoin kuin aloittaja, mutta löysin rauhan luterilaisesta uskosta.
- Anonyymi
Molemmat kirkkokunnat - sekä Katolinen että Luterilainen - on synnytetty verta vuodattamalla.
Siinä kristinuskon verinen valheperustus.
Matt. 7:18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
Vai etkö usko Raamatun Jeesuksen todistusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat kirkkokunnat - sekä Katolinen että Luterilainen - on synnytetty verta vuodattamalla.
Matt. 7:18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
Vai etkö usko Raamatun Jeesuksen todistusta?No joo voi lol joku Jeesus 😄 En todellakaan usko, se todistus ei ole pätevä! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai etkö usko Raamatun Jeesuksen todistusta?Helluntailaisuus on tappohaluinen lahko. Ei siellä rauhaa ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo voi lol joku Jeesus 😄 En todellakaan usko, se todistus ei ole pätevä! 😂
Olet siis saanut rauhan luterilaisesta uskosta, mutta et usko Jeesukseen?
No tämäkin selventää hyvin, mistä "luterilaisessa uskossa" on kyse, mutta miksi sitä sitten valheellisesti kutsutaan kristinuskoksi, sillä Jeesuksenhan pitäisi olla koko kristinuskon ydin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis saanut rauhan luterilaisesta uskosta, mutta et usko Jeesukseen?
No tämäkin selventää hyvin, mistä "luterilaisessa uskossa" on kyse, mutta miksi sitä sitten valheellisesti kutsutaan kristinuskoksi, sillä Jeesuksenhan pitäisi olla koko kristinuskon ydin?Taisit nyt tarkoituksella "sekoittaa" kaksi eri kirjoittajaa.
Tästä helluntaiuskonnossa on kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit nyt tarkoituksella "sekoittaa" kaksi eri kirjoittajaa.
Tästä helluntaiuskonnossa on kyse.Minä vastasin tähän kommenttiin "Minä koin samoin kuin aloittaja, mutta löysin rauhan luterilaisesta uskosta." ja sinä vastasit puolestasi minun kommenttiini "No joo voi lol joku Jeesus 😄 En todellakaan usko, se todistus ei ole pätevä! 😂" ja esität nyt, että joku helluntailainen muka olisi kommentoinut noin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastasin tähän kommenttiin "Minä koin samoin kuin aloittaja, mutta löysin rauhan luterilaisesta uskosta." ja sinä vastasit puolestasi minun kommenttiini "No joo voi lol joku Jeesus 😄 En todellakaan usko, se todistus ei ole pätevä! 😂" ja esität nyt, että joku helluntailainen muka olisi kommentoinut noin...
En vastannut tuota. On jonkun muun vastaus. En vastannut lainkaan viestisi ennenkuin edellä klo 14:06:41.
Jo kirjoitustyylistä pitäisi erottaa kirjoittajat. En ole mikään "no voi lol mikä jeesus"-henkilö.
Lutterilaisilla paras olut!
- Anonyymi
Sinne vie uuskarismaattinen henki.. Katolliseen niinkuin vei UlfEkman . Voi sitä Uffe parkka.
- Anonyymi
Siellä se rauha on, missä on paras herjata muita.
- Anonyymi
Vooi voi niin karismaattista Uffea mihin liemeen sinäkin olet joutunut , ihan itkettää.
- Anonyymi
Kristillisiin kirkkokuntiin soveltuu sama sääntö kuin yleensäkin historian tutkimukseen.
Mitä vanhemmasta ja lähempänä ajallisesti alkuperäisestä se on, sen varmemmin se on oikeata.
Raamattu varoittaa viimeksi kylvetystä opetuksesta, mitä lahkot tekevät. Sitä kutsutaan lusteeksi.- Anonyymi
Kristinusko sakramentteineen tuli Suomeen Ortodoksien tuomana jo ensimmäisellä vuosituhannella.
Helluntailaisuuden toi Suomeen tunnetut homomiehet Parhami ja Olseni vasta 1900-luvun alussa. - Anonyymi
"Mitä vanhemmasta ja lähempänä ajallisesti alkuperäisestä se on, sen varmemmin se on oikeata."
Oikeita uskovia olivat siis alkukristityt, jotka eivät suostuneet liittymään KIRKKOON, jonka antikristillinen julistus oli "kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta".
"Ainoa oikeaoppinen kirkko" siis pelasti Jeesuksen sijasta.
Katolisen kirkon katekismuksesta huomaamme, että Jeesus pelastajana puuttuu kirkosta kokonaan.
http://katolinen.fi/?page_id=7279
1. osa
KIRKKO JUMALAN SUUNNITELMASSA
KIRKON SYMBOLIT
755. ”KIRKKO on viljelysmaa, Jumalan pelto.137 Tässä pellossa kasvaa ikivanha ÖLJYPUU, jonka PYHÄNÄ JUURENA olivat PATRIARKAT ja JOSSA juutalaisten ja pakanoiden SOVITUS TAPAHTUU ja kerran tulee tapahtumaan…
Jeesuksen neuvo seuraajilleen oli Matt.10:14 "Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.15 Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin."
No mitä teki antikristillinen kirkko: päätti laittaa heti Jumalan tuomiovaltaan kuuluvat tuomiot täytäntöön ja TAPPOI NÄMÄ ALKUKRISTITYT!
"Raamattu varoittaa viimeksi kylvetystä opetuksesta, mitä lahkot tekevät. Sitä kutsutaan lusteeksi."
Katoliseen ja Luterilaiseen kirkkoon mahtuvat kyllä kaikki mahdolliset lusteet, jotka suostuvat elättämään niiden loispappeja ja Katolinen kirkko varsinkin on vielä oikein erityisen hyvä suojatyöpaikka pedofiileille.
2.Tess.2
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Erehtymätön paavi = Kristuksen sijainen
No Raamatun mukaan Kristuksella ei ole sijaista, mutta antikristillisen kirkkoistutuksen jälkeen näitä sijaisia löytyy kristikunnasta vähän sieltä sun täältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä vanhemmasta ja lähempänä ajallisesti alkuperäisestä se on, sen varmemmin se on oikeata."
Oikeita uskovia olivat siis alkukristityt, jotka eivät suostuneet liittymään KIRKKOON, jonka antikristillinen julistus oli "kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta".
"Ainoa oikeaoppinen kirkko" siis pelasti Jeesuksen sijasta.
Katolisen kirkon katekismuksesta huomaamme, että Jeesus pelastajana puuttuu kirkosta kokonaan.
http://katolinen.fi/?page_id=7279
1. osa
KIRKKO JUMALAN SUUNNITELMASSA
KIRKON SYMBOLIT
755. ”KIRKKO on viljelysmaa, Jumalan pelto.137 Tässä pellossa kasvaa ikivanha ÖLJYPUU, jonka PYHÄNÄ JUURENA olivat PATRIARKAT ja JOSSA juutalaisten ja pakanoiden SOVITUS TAPAHTUU ja kerran tulee tapahtumaan…
Jeesuksen neuvo seuraajilleen oli Matt.10:14 "Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.15 Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin."
No mitä teki antikristillinen kirkko: päätti laittaa heti Jumalan tuomiovaltaan kuuluvat tuomiot täytäntöön ja TAPPOI NÄMÄ ALKUKRISTITYT!
"Raamattu varoittaa viimeksi kylvetystä opetuksesta, mitä lahkot tekevät. Sitä kutsutaan lusteeksi."
Katoliseen ja Luterilaiseen kirkkoon mahtuvat kyllä kaikki mahdolliset lusteet, jotka suostuvat elättämään niiden loispappeja ja Katolinen kirkko varsinkin on vielä oikein erityisen hyvä suojatyöpaikka pedofiileille.
2.Tess.2
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Erehtymätön paavi = Kristuksen sijainen
No Raamatun mukaan Kristuksella ei ole sijaista, mutta antikristillisen kirkkoistutuksen jälkeen näitä sijaisia löytyy kristikunnasta vähän sieltä sun täältä.Kyllä Jeesus ja oikeat apostolit kuuluivat sen ajan kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa eli kirkkollisveroa.
Jeesus maksaa temppeliveron
24 Kun he saapuivat Kapernaumiin, tuli Pietarin luo temppeliveron kantajia, jotka sanoivat: "Kai teidän opettajanne maksaa temppeliveroa?" [2. Moos. 30:11-16]
25 "Maksaa kyllä", hän vastasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jeesus ja oikeat apostolit kuuluivat sen ajan kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa eli kirkkollisveroa.
Jeesus maksaa temppeliveron
24 Kun he saapuivat Kapernaumiin, tuli Pietarin luo temppeliveron kantajia, jotka sanoivat: "Kai teidän opettajanne maksaa temppeliveroa?" [2. Moos. 30:11-16]
25 "Maksaa kyllä", hän vastasi."Kyllä Jeesus ja oikeat apostolit kuuluivat sen ajan kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa eli kirkkollisveroa."
No tietenkin maksoivat, koska elivät Vanhan liiton alaisena, mutta se lakkasi olemasta voimassa Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
Joh.2
18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Minkä MERKIN sinä näytät meille, koska näitä teet?"
19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan TÄMÄ TEMPPELI, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on TÄTÄ TEMPPELIÄ rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
21 Mutta hän puhui RUUMIINSA TEMPPELISTÄ.
1. Kor. 3:16
Ettekö tiedä, että TE olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu TEISSÄ?
2. Kor. 6:16
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä ME olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen HEISSÄ asuva ja vaeltava HEIDÄN keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
1. Piet.2
4 Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
5 ja RAKENTUKAA ITSEKIN ELÄVINÄ KIVINÄ HENGELLISEKSI HUONEEKSI, PYHÄKSI PAPISTOKSI, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se KIVI, JONKA RAKENTAJAT HYLKÄSIVÄT, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
Matt. 18:20
Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
UTn mukaan ei siis tarvita rakennuksia ja tai minkään nimisiä organisaatioita ollakseen Jeesuksen seuraaja.
Jeesus hajotti Vanhan liiton temppeliorganisaation, mutta Katolinen kirkko pystytti sen jälleen rakentamalla oman kuolleiden kivien kirkko-organisaationsa. Alkukristittyjen seurakunta muodostui "elävistä kivistä", eivätkä he olleet riippuvaisia mistään rakennuksista muotomenoineen ja rituaaleineen. Uusi Testamentti ei edes tunne koko kirkko-sanaa, eikä mitään kirkkoa muistuttavaa seurakuntaa.
Kirkko muotomenoineen, rituaaleineen ja palkkapapistoineen muistuttaa lähinnä Jeesuksen ajan fariseuksia ja kirjanoppineita, jotka tappoivat Jeesuksen. Heidän jalanjäljissään kirkko - sekä katolinen että Luterilainen- myös tappoi todellisia Jeesuksen seuraajia.
Jos olet eri mieltä, niin kerro, missä UTssa kerrotaan seurakunnasta, joka vainoaa ja tappaa ihmisiä, jos nämä eivät suostu ottamaan vastaan sen "ainoita oikeita oppeja" ja maksamaan "pelastuksestaan". Tämä muistuttaa lähinnä mafian toimintaa, joka "pelastaa" ihmisiä ITSELTÄÄN, kun he suostuvat maksamaan "suojelusrahaa". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä Jeesus ja oikeat apostolit kuuluivat sen ajan kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa eli kirkkollisveroa."
No tietenkin maksoivat, koska elivät Vanhan liiton alaisena, mutta se lakkasi olemasta voimassa Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
Joh.2
18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Minkä MERKIN sinä näytät meille, koska näitä teet?"
19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan TÄMÄ TEMPPELI, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on TÄTÄ TEMPPELIÄ rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
Ettekö tiedä, että TE olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu TEISSÄ?
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä ME olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen HEISSÄ asuva ja vaeltava HEIDÄN keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
1. Piet.2
4 Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
5 ja RAKENTUKAA ITSEKIN ELÄVINÄ KIVINÄ HENGELLISEKSI HUONEEKSI, PYHÄKSI PAPISTOKSI, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se KIVI, JONKA RAKENTAJAT HYLKÄSIVÄT, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
UTn mukaan ei siis tarvita rakennuksia ja tai minkään nimisiä organisaatioita ollakseen Jeesuksen seuraaja.
Jeesus hajotti Vanhan liiton temppeliorganisaation, mutta Katolinen kirkko pystytti sen jälleen rakentamalla oman kuolleiden kivien kirkko-organisaationsa. Alkukristittyjen seurakunta muodostui "elävistä kivistä", eivätkä he olleet riippuvaisia mistään rakennuksista muotomenoineen ja rituaaleineen. Uusi Testamentti ei edes tunne koko kirkko-sanaa, eikä mitään kirkkoa muistuttavaa seurakuntaa.
Kirkko muotomenoineen, rituaaleineen ja palkkapapistoineen muistuttaa lähinnä Jeesuksen ajan fariseuksia ja kirjanoppineita, jotka tappoivat Jeesuksen. Heidän jalanjäljissään kirkko - sekä katolinen että Luterilainen- myös tappoi todellisia Jeesuksen seuraajia.
Jos olet eri mieltä, niin kerro, missä UTssa kerrotaan seurakunnasta, joka vainoaa ja tappaa ihmisiä, jos nämä eivät suostu ottamaan vastaan sen "ainoita oikeita oppeja" ja maksamaan "pelastuksestaan". Tämä muistuttaa lähinnä mafian toimintaa, joka "pelastaa" ihmisiä ITSELTÄÄN, kun he suostuvat maksamaan "suojelusrahaa".Temppeli eli kirkko on aina ollut olemassa ja se tulee uuteen Jerusalemiin. Ei temppeli ole pelkkä hengellinen asia.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä Jeesus ja oikeat apostolit kuuluivat sen ajan kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa eli kirkkollisveroa."
Joh.2
1. Piet.2
Jos olet eri mieltä, niin kerro, missä UTssa kerrotaan seurakunnasta, joka vainoaa ja tappaa ihmisiä, jos nämä eivät suostu ottamaan vastaan sen "ainoita oikeita oppeja" ja maksamaan "pelastuksestaan". Tämä muistuttaa lähinnä mafian toimintaa, joka "pelastaa" ihmisiä ITSELTÄÄN, kun he suostuvat maksamaan "suojelusrahaa".Tuo Jeesuksen lause koski silloista aikaa. Jeesus lupasi tulla mukaan kun muutama oikea apostoli häntä pyytää.
Pelkkä Jeesuksen nimen hokeminen ei vielä todista yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh.2
1. Piet.2
Jos olet eri mieltä, niin kerro, missä UTssa kerrotaan seurakunnasta, joka vainoaa ja tappaa ihmisiä, jos nämä eivät suostu ottamaan vastaan sen "ainoita oikeita oppeja" ja maksamaan "pelastuksestaan". Tämä muistuttaa lähinnä mafian toimintaa, joka "pelastaa" ihmisiä ITSELTÄÄN, kun he suostuvat maksamaan "suojelusrahaa".Kyllä kaikki apostolit ja juutalaiset kristityt kuuluivat edelleen kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeenkin.
Paavalikin on Juutalaisen kirkon jäsen Nasiiri koko elämänsä loppuun asti.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikki apostolit ja juutalaiset kristityt kuuluivat edelleen kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeenkin.
Paavalikin on Juutalaisen kirkon jäsen Nasiiri koko elämänsä loppuun asti.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]Room. 2:13
Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh.2
1. Piet.2
Jos olet eri mieltä, niin kerro, missä UTssa kerrotaan seurakunnasta, joka vainoaa ja tappaa ihmisiä, jos nämä eivät suostu ottamaan vastaan sen "ainoita oikeita oppeja" ja maksamaan "pelastuksestaan". Tämä muistuttaa lähinnä mafian toimintaa, joka "pelastaa" ihmisiä ITSELTÄÄN, kun he suostuvat maksamaan "suojelusrahaa".Eikös Tampereen hellarimies tehnyt sitä katutyötä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh.2
1. Piet.2
Jos olet eri mieltä, niin kerro, missä UTssa kerrotaan seurakunnasta, joka vainoaa ja tappaa ihmisiä, jos nämä eivät suostu ottamaan vastaan sen "ainoita oikeita oppeja" ja maksamaan "pelastuksestaan". Tämä muistuttaa lähinnä mafian toimintaa, joka "pelastaa" ihmisiä ITSELTÄÄN, kun he suostuvat maksamaan "suojelusrahaa".Jumalan tekemät liitot, niin vanhemmat kuin uudemmat ovat ikuisia liittoja. Ei Jeesus niitä lakkauttanut.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Eikä lakeja pysty joku Tarsolainen murhamies tulkinnoillaan lakkauttamaan.
- Anonyymi
Hueno asia, että oikea seurakunta on löytynyt!
- Anonyymi
*hieno
- Anonyymi
Helluntailaisuus vaikuttaa mustalaisten uskonnolta?
- Anonyymi
Tuo täyttä, hengellistä parannusta tekemätön, paljolti uudestisyntymätön monen-tien-kulkija- joukkio osaltaan sisältäpäin tuhosi helluntailaisuuden. Tangomarkkinoilta toivat maailmallisuuden, myös rikollisuuden suvaitsunnan ennen pyhien seurakuntiin. Kun seurakunnan naukakoista alkoi hävitä ihmisten omaisuutta, "ei saanut olla suvaitsematon (=rasisti), luonnonlapsia pitää ymmärtää. Kyllä he vielä siitä kehittyvät". Onko näin tapahtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo täyttä, hengellistä parannusta tekemätön, paljolti uudestisyntymätön monen-tien-kulkija- joukkio osaltaan sisältäpäin tuhosi helluntailaisuuden. Tangomarkkinoilta toivat maailmallisuuden, myös rikollisuuden suvaitsunnan ennen pyhien seurakuntiin. Kun seurakunnan naukakoista alkoi hävitä ihmisten omaisuutta, "ei saanut olla suvaitsematon (=rasisti), luonnonlapsia pitää ymmärtää. Kyllä he vielä siitä kehittyvät". Onko näin tapahtunut?
Olseni teki poikatyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olseni teki poikatyötä.
Hän kylläkään ei ollut romani.
- Anonyymi
Katolisen kirkon "rauha" on kerrottu tässä:
13 Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta.
!!!
14 He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.
!!!
15 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717