- nimikristityt -

Anonyymi-ap

Luterilaiset pastorit sentään tunnustavat että heidän joukossaan on nimikristittyjä

Helluntailaisilla on musta huppu päässä kun eivät tunnusta että heidän joukossaan on tyhmiä neitsyitä ja nimikristittyjä.
He luottavat täysin valoin seurakuntansa tempaukseen.

48

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helluntailaisuudessa tärkeintä

1. Uudestikastaminen

2. Hengillä täyttymiset

3. Helluntai Srk:n ylöstempaus

• Anonyymi

Luterilainen kirkko on ottanut itselleen Jumalan aseman ja korottanut itsensä yli kaiken mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan. Luterilaisten opin mukaan vain kirkko voi pelastaa kolmen vesitipan pakanallisen rituaalin kautta. Herra Jeesus ei voi ketään pelastaa, ei vaikka yötä päivää avuksi huutaisi Herran Jeesuksen nimeä, näin kirkko opettaa.
        Luterilaisen opin mukaan myöskään Jeesus ei sovittanut eikä kantanut kenenkään syntejä ristille, vaan yhä edelleen synnit, jopa Aadamista asti, laitetaan jokaisen maailman syntyvän ihmisen kannettavaksi. Luterilaisilla on ratkaisu synteihin: kolme vesitippaa taikojen ja merkkien ja loitsujen kera otsaan ja kas synnit pyyhitään pois.

• Anonyymi

3,5 miljoonaa nimikristittyä!

• Anonyymi

Onko tuo helluntailaisten määrä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo helluntailaisten määrä?

Arvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa.

Kyllä, se on helluntailaisten nimikristittyjen määrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, se on helluntailaisten nimikristittyjen määrä

Raamattu varoittaa: Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        Luterilaisuus on maailman mielen mukainen uskonto eli pakanuutta. Suurin osa luterilaisista on maailman ihmisiä. Luterilaiset sakramentit ovat valhetta ja petosta eli maailmasta.
        Sana myös selkeästi varoittaa tekemästä yhteistyötä luterilaisten kanssa: Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Maailman ihmiset eivät ole minun hengellisiä veljiäni. Jumalattomien ja uskosta osattomien luterilaisten isä on maailman ruhtinas. Minun ja kaikkein Jeesuksen seuraajien Isä on Taivaassa.
        Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa 'vauvakasteen' olevan petos ja suuri eksytys ja valhe.

• Anonyymi

Helluntailaisten kastamattomat lapset eivät ole edes kristittyjä, vaan pakanoita. Samanlaisia kui Ambomaan pakanalapset.

• Anonyymi

Luterilaisilla on tarina- uskonnollinen tarina.
        Se kertoo vauvakasteesta ja vauvakaste pelastaa perisyntivauvan, joka jo tekee syntiä - ennenkuin edes ymmärtää- mikä synti on.
        Ja siksi vauva pitää kastaa, ettei se joudu vauvoja kiduttavan helvettijumalan kynsiin.
        Ts. vauvakastejumalan tarina- on ihmisopin tarina.
        Siinä tehdään perisynti- opissa kadotusoppi, kuten esiäitini Lutheri- opin- lestariolaisperheessä oli oppinut ja sen kertoi minun äitini.
        Sama oppi oli YLE- lähetyksessä Tanskan 1700- luvun lähetyssaarnaajan opetuskessa, kun hän sen opin mukaan, oli saarnaamassa vauvahelvettijumalan yleisuskonnon harhaa.
        Tarinassa vei sairauden- sen inuiitti- porukan keskelle ja ihmisiä kuoli.

Aika valaiseva yleisuskonnollisen oppi tarinan saattama lähetystyöntekijä ja sinäkin olet saman opin ---hapattama---

Pitää katsoa asiaan sisälle, mitä se opettaa ja opetusksen sisältö on olemassa.

Siis kertomus- vauvakasteesta - perisynti- toisten tekemä synti ja se helvetöi kohteensa, mikä pitää ihmisrituaalin avulla -----kastaa---.....

Onko näin? No, mitä synti ON, Raamatullisesti. Se on Jumalan lain rikkomista.
        Sama kuin meillä yhteiskunnassa laki- sitoo ihmisen- eli ymmärryksen tilassa olevan rikosvastuuseen. Alaikäinen ei ole ymmärtäväisyyden iässä, että käsittää tekojen seurauksen.

Siksi puhutaan nuoresta, joka jätetään syyttämättä- ymmärtämättömyyden ajassa - elämäisensä ikäkaudessa.

Näin se on Jumalan lainkin suhteen. Vauva- se on Jumalan ---luomistyön--- johdosta siintynyt- koska isä ja äiti- ovat siittäneet ja tämä siinnyt vauva- syntymässä ei ole tehnyt mitään syntiä.
        Hän on taivaskelpoinen sellaisena- koska Jumala on hänet kättensä työnä saattanut elämään ja puhaltanut hänen sieraimiinsa elämän hengen ja näin hänestä on tullut elävä sielu..

Eli ei ole vielä sielu- joka syntiä tekee- rikkoo Jumalan lakia, vaan on isän kasvatettavana- kun äiti synnytyksen jälkeen antaa lapsen isänsä opetettavaksi ja ymmärtäväinen isä, opettaa lapsen tiensä suuntaan.

Ja näin lapsi kasvaa- oppii , vastuuttaa itsensä- ymmärryksen ajassa, ja siitä hänet sitten ajallaan tuomitaan.

Siten ei pidä ihmisopin rekeä panna hevosen eteen...... tarinan harhaisen opin opettama.

Lapsi syntymässä, jos kuolee- ei mene helvettiin, jos ei ole hätäkastettu.

....
        Raamatun kertomuksesta isä opettaa lapselle taas pääsiäisen kertomuksen.
        Siellä on uhrikaritsa, verellä merkityt pihtipielet ja kuoleman enkeli menee ohi.

Ihminen oppii- että pelastus on tässä sijaisuhrissa, teoissa, onko ulkopuolella uhrin "syömisessä" -- eli kuoleman enkelin alueella, siellä "Egyptin orjuuden alueella, missä farao paadutti sydämensä, ts. kävi ohi etsikkonsa ajan. Hänelle sydämen paatumuksen jälkeen, ei tullut halullisuutta pelastua, vaan käydä omaa tietä.

Egyptin pääsiäisessä on se Raamatunkertomus. Edenissä oli sama- sijaisuhri- josta Aabelin uhri kertoi. Meillä on Golgatan sijaisuhri- josta Jeesus kertoi ja Jeesus otti lapset --syliin- siunatakseen ja nyt me vanhempina siunataan lapset ja -----opetetaan----....

Herran kansa --- opettaa----- Jumalan Sanan ja opetuslapsina seurataan sijaistamme, joka sanoo pelastuksen sanat- "Se on täytetty"----- ...

Alaikäinen on Jeesuksen sylissä siunattavana ja sijaisuhri ----veren evankeliumi on tämä pelastus---- kertomuksen Hengellisen sanoman ydin.

Ei ihmis--- yleisuskonnon vesipesun ideaalinen jankkaamien, jos ei osaa puhua sijaisesta ja alkaa helvetöimään Jumalan työn, kuin vanha-aadami ---eedenissä.
        Helvetöi ja syytti jopa Jumalaa--- omista töistään, eli tottelemattomuudesta....
        Jumala Aadami opetti, eikä siinä Eevaa vielä ollut. Siis se oma vastuu on lain merkityksen sanomallinen sisältö... Synti ON -- mitä on? Jumalan lain rikkominen-
        Tieten ilman parannusta tekeminen on Faraon maista paatumusta, jossa hyljätään Pyhän Hengen opetusta sijaisesta ja niin siten käydään ohi sijaisuhrin Golgatan sovintoveren suojasta.

Eli tietäväinen on vastuussa elämästä ja hän on siten ITSE- tuomiolla omista töisään.,

Raamatun kertomukset on osattava lukea ja ymmärtää, ettei eksy...
        Jos ei tunne kirjoituksia tulee korvausopin oppi ja opetus, sekä harhaantuminen perisynti- vauvahelvetöimin alttarille kiduttamaan vauvat ja äidit itkevät sen opin alttarilla..... kuten isoäitini teki. Puhun tiedonperusteella.

opeta pääsiäisen sanoma ja siunaa lapsia. He valitsevat seuraavatko Jeesusta.
        Jumalalla on Kristuksessa halullisten kansa--- nimi elämänkirjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisilla on tarina- uskonnollinen tarina.
        Se kertoo vauvakasteesta ja vauvakaste pelastaa perisyntivauvan, joka jo tekee syntiä - ennenkuin edes ymmärtää- mikä synti on.
        Ja siksi vauva pitää kastaa, ettei se joudu vauvoja kiduttavan helvettijumalan kynsiin.
        Ts. vauvakastejumalan tarina- on ihmisopin tarina.
        Siinä tehdään perisynti- opissa kadotusoppi, kuten esiäitini Lutheri- opin- lestariolaisperheessä oli oppinut ja sen kertoi minun äitini.
        Sama oppi oli YLE- lähetyksessä Tanskan 1700- luvun lähetyssaarnaajan opetuskessa, kun hän sen opin mukaan, oli saarnaamassa vauvahelvettijumalan yleisuskonnon harhaa.
        Tarinassa vei sairauden- sen inuiitti- porukan keskelle ja ihmisiä kuoli.

Aika valaiseva yleisuskonnollisen oppi tarinan saattama lähetystyöntekijä ja sinäkin olet saman opin ---hapattama---

Pitää katsoa asiaan sisälle, mitä se opettaa ja opetusksen sisältö on olemassa.

Siis kertomus- vauvakasteesta - perisynti- toisten tekemä synti ja se helvetöi kohteensa, mikä pitää ihmisrituaalin avulla -----kastaa---.....

Onko näin? No, mitä synti ON, Raamatullisesti. Se on Jumalan lain rikkomista.
        Sama kuin meillä yhteiskunnassa laki- sitoo ihmisen- eli ymmärryksen tilassa olevan rikosvastuuseen. Alaikäinen ei ole ymmärtäväisyyden iässä, että käsittää tekojen seurauksen.

Siksi puhutaan nuoresta, joka jätetään syyttämättä- ymmärtämättömyyden ajassa - elämäisensä ikäkaudessa.

Näin se on Jumalan lainkin suhteen. Vauva- se on Jumalan ---luomistyön--- johdosta siintynyt- koska isä ja äiti- ovat siittäneet ja tämä siinnyt vauva- syntymässä ei ole tehnyt mitään syntiä.
        Hän on taivaskelpoinen sellaisena- koska Jumala on hänet kättensä työnä saattanut elämään ja puhaltanut hänen sieraimiinsa elämän hengen ja näin hänestä on tullut elävä sielu..

Eli ei ole vielä sielu- joka syntiä tekee- rikkoo Jumalan lakia, vaan on isän kasvatettavana- kun äiti synnytyksen jälkeen antaa lapsen isänsä opetettavaksi ja ymmärtäväinen isä, opettaa lapsen tiensä suuntaan.

Ja näin lapsi kasvaa- oppii , vastuuttaa itsensä- ymmärryksen ajassa, ja siitä hänet sitten ajallaan tuomitaan.

Siten ei pidä ihmisopin rekeä panna hevosen eteen...... tarinan harhaisen opin opettama.

Lapsi syntymässä, jos kuolee- ei mene helvettiin, jos ei ole hätäkastettu.

....
        Raamatun kertomuksesta isä opettaa lapselle taas pääsiäisen kertomuksen.
        Siellä on uhrikaritsa, verellä merkityt pihtipielet ja kuoleman enkeli menee ohi.

Ihminen oppii- että pelastus on tässä sijaisuhrissa, teoissa, onko ulkopuolella uhrin "syömisessä" -- eli kuoleman enkelin alueella, siellä "Egyptin orjuuden alueella, missä farao paadutti sydämensä, ts. kävi ohi etsikkonsa ajan. Hänelle sydämen paatumuksen jälkeen, ei tullut halullisuutta pelastua, vaan käydä omaa tietä.

Egyptin pääsiäisessä on se Raamatunkertomus. Edenissä oli sama- sijaisuhri- josta Aabelin uhri kertoi. Meillä on Golgatan sijaisuhri- josta Jeesus kertoi ja Jeesus otti lapset --syliin- siunatakseen ja nyt me vanhempina siunataan lapset ja -----opetetaan----....

Herran kansa --- opettaa----- Jumalan Sanan ja opetuslapsina seurataan sijaistamme, joka sanoo pelastuksen sanat- "Se on täytetty"----- ...

Alaikäinen on Jeesuksen sylissä siunattavana ja sijaisuhri ----veren evankeliumi on tämä pelastus---- kertomuksen Hengellisen sanoman ydin.

Ei ihmis--- yleisuskonnon vesipesun ideaalinen jankkaamien, jos ei osaa puhua sijaisesta ja alkaa helvetöimään Jumalan työn, kuin vanha-aadami ---eedenissä.
        Helvetöi ja syytti jopa Jumalaa--- omista töistään, eli tottelemattomuudesta....
        Jumala Aadami opetti, eikä siinä Eevaa vielä ollut. Siis se oma vastuu on lain merkityksen sanomallinen sisältö... Synti ON -- mitä on? Jumalan lain rikkominen-
        Tieten ilman parannusta tekeminen on Faraon maista paatumusta, jossa hyljätään Pyhän Hengen opetusta sijaisesta ja niin siten käydään ohi sijaisuhrin Golgatan sovintoveren suojasta.

Eli tietäväinen on vastuussa elämästä ja hän on siten ITSE- tuomiolla omista töisään.,

Raamatun kertomukset on osattava lukea ja ymmärtää, ettei eksy...
        Jos ei tunne kirjoituksia tulee korvausopin oppi ja opetus, sekä harhaantuminen perisynti- vauvahelvetöimin alttarille kiduttamaan vauvat ja äidit itkevät sen opin alttarilla..... kuten isoäitini teki. Puhun tiedonperusteella.

opeta pääsiäisen sanoma ja siunaa lapsia. He valitsevat seuraavatko Jeesusta.
        Jumalalla on Kristuksessa halullisten kansa--- nimi elämänkirjassa.

jatketaan vielä--- tämän vesipesun puhujien fariseusten tuvissa asiaa.

Eli vesipesun fariseus- se ei ole ymmärtänyt edes kirkkonsa opetusta, sijaisuhrista, kun se verisovitusuhri jää ---aina--- sanomattomaksi...

Mutta, kyllä sielä luterilaisuudessa on elävässä uskossa olevia pappeja, joiden puhe ei jatkuvasti pesupelastusta sanoita, vaan heillä on todella sijaisuhrin veren pelastava sanoma huulilla,

Siinä on tämä opin ero... pesun oppilaat, vedessä pesten- joiden sanomassa ei ole veren sanomaa...

Sitten on se pappeus, jotka opettavat sitä luterilaista kansaa veren sijaisuhrin äärelle.
        He painottavat sen Golgatan sanoman äärelle......

ts. nyt tällä palstalla erotetaan nämä akana- vesipesu- verettömän sanoman julistajat eroon heistä, joilla on tämän "lapsikasteen" oppi alttarilla se todellisen pelastusopin sisältö...

JEESUS- on sijaisuhri- ...... ja Golgata- on pelastuksen lähde....

ja ihminen- se lapsi- jolla on taipumus---- ongelmiin, opetetaan ja näin se opetettu sitten elämässä tekee valintoja, jossa pyhä pyhittyy--

Eivätkä he jankkaa näitten akanoiden sanomaa, koska tietätävät, että Jumala- Hänessä on tämän Pyhän Hengen kautta pelastava työ käsissä ja näin helluntaissakin on eläviä Herran kansan kansalaisia.
        Ja myös se osa helluntalaisuudessa tekevät Hengellistä työtä yhdessä.
        Luterilaisuuden musiikki- sen kuorossa on yhtä laulmassa tilaisuuksissa helluntalaisia jne.
        kuten muistakin seurakunnista..
        Lasimeri ei ole jaettu. Siellä on Mooseksen virren veisaajat ja Karitsan virren veisaajat.

eli- pitää teidän fariseus- vesiporukan hieman tarkistaa sanomallisuutta.
        Veri sovittaa- ilman veren sovitusta -- ei ole vesipesun jankkaamisellakaan mitää virkaa elämässä.

• Entäs me minikristityt?

• Anonyymi

Kristillisessä kasteessa Jumala ottaa lapsen nimiinsä.

Jes. 43:1

Ja nyt, näin sanoo Herra, joka sinun, Jakob, loi, ja joka sinun, Israel, teki: älä pelkää; sillä minä olen sinun lunastanut; minä olen sinun nimeltäs kutsunut, sinä olet minun.

Kasteessa Jumala tunnustaa isyytensä.

Hepr. 1:5

Sillä kenelle hän on koskaan enkeleistä sanonut: sinä olet minun Poikani, tänäpänä minä sinun synnytin! ja taas: minä olen hänen Isänsä ja hän on minun Poikani!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt, näin sanoo Herra, joka sinun, Jakob, loi, ja joka sinun, Israel, teki: älä pelkää; sillä minä olen sinun lunastanut; minä olen sinun nimeltäs kutsunut, sinä olet minun.

Sillä kenelle hän on koskaan enkeleistä sanonut: sinä olet minun Poikani, tänäpänä minä sinun synnytin! ja taas: minä olen hänen Isänsä ja hän on minun Poikani!

"Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri."

Helluntailaiset herjaavat rumin sanoin kristityksi kastettuja pieniä lapsia.

Jaak. 2:7

Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kristillisessä kasteessa Jumala ottaa lapsen nimiinsä."

Murhakirkot eivät ole kristillisiä, joten niiden kastekaan ei ole kristillinen. Niillä ei ole mitään virkaa, ihan yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilainen, ymmärrän täysin selvästi, isäsi on saatana, et pysty kieltämään, niin luuletko minun, Jumalan lapsen kuuntelevan sinun herraasi???? Paljon luulet ja olet naurettava!!!! ET PYSTY KIELTÄMÄÄN HERRAASI JA KUITENKIN ESIINNYT KAIKKI TIETÄVÄNÄ RAAMATUN OPETTAJANA, JOTA MUKA PITÄISI KUUNNELLA , OLET TODELLA NAURETTAVA!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sekoilet hieman vesipesussasi ja jätät huomioimatta, että Jeesus otti lapset syliinsä, he opetetaan......
        Ei vesipesu ketään pelasta- jos sydän ei ole Kristuksessa.
        Myös ei pidä sekoilla, sinä olet minun Poikani, tänä päivänä sinut synnytin....

Pitää käsittää mitä siinä sanotaan. Juutalaisuudessa on sanoma, otan tässä esimerkin, kun itse sanon vaikka jo viisikymppiä käyvälle pojalleni, että tänä päivänä sinulle sanon, että juna lähtee silloin ja silloin vaikka Ouluun.
        Se kertoo sanoman -- sanallinen ilmaisuajankohdan.
        Ts. jo ennen aikojen alkua- se sanoma on sanottu Sanassa. Minä lunastan ihmiskunnan, ts. Jeesus on Sana ja Häneen on kaikki luotu ja pysyy Hänessä..
        Siksi sen pelastuksen sanomallisuuden h-hetki oli Jumalan ihmiseksesi tulemuksen hetkessä.
        Se sanoma "syntyi" näyvyyteen siinä hetkessä... ja siinä lähdetään seuraamaan tätä Jumalan Karitsaa. ..... .ts. seremonialain aikakausi alkoi kohdata päätösheteket, jossa sijaisuhrin uhri- tuli korvaamaan eläinuhrit- ja pappeus muuttui- eli se laki muuttui, se päättyi ja elämme uutta aikakautta. Se aikakausi ---syntyi---- se synnytettiin -- nämä käsitteet pitää ajatella Raamatullisesti- eikä vahdata- vauvavesikasteen- oppimäärällä, siinä menettää kirjoitukset muutoin Hengellisen sisällön...

alkaa tarina- farisealaisten kertomukset elää omaa aikaansa.

Siksi Jumalan Poika- kuka Hän on? Jumala. Luoja- jota ei muutoin ihmisen silmillä voi katsella, kuolematta. Hänen piti pukeutua ajalliseen meidän lihaamme, että Häntä katsellen näkisimme Isän ja käsittäisimme Jumalan lain merkityksen.
        Hän täytti sen- antoi esimerkin -- antaa Pyhän Hengen voiman seurata ja elää niin, että pyhä -----pyhittyy---- elämässä ja kasteleisimme sijaisuhrin Hengellistä sisältöä elämään, että nä´kisimme Isän- taivaissa- Hänen rakkautensa meitä kohtaan.

ja kun tämä kaikki saavuttaa sitten ajallaan "lakipisteensä" eli huipun... luodaan Uusi taivas ja maa---- sijaisuhria-- Ylimmäistä pappia -- sen merkityksessä ei tarvita- Hän on Kuningas ja seurakunta morsian --- tahi jo vaimo... hääjuhlien jälkeen.
        Jeesuksen sen merkityksellisen valtaistuimen paikka, mikä nyt on Jumalan oikealla puolen ja Hän sijaa tekemässä meille, Ylipappina- se ajan ---uudenajan hetkessä
        Kristuksen valtaistuin liudentuu Jumalan Valtaistuimeksi.
        ja Herra on Yksi. Hän on Jumala- Isä, ----ISÄ--- siinä merkityksessä, että Sanan siemen meissä itää tässä ajassa ja meistä tulee Isän lapsia, eli opetuslapsia...

emme ole äpäriä, eikä yleisuskonnon siemenen tulosta, vaan Sanan tulosta.

Jeesus sanoi, etteä te eksytte- ellette tunne kirjoituksia ja sitä kautta Jumalan voimaa...

jne.

• Lapsikatseessa kirkko saa lehteviä veronmaksajia.

• Anonyymi

Mohikaani herjasi työksee kristityksi kastettuja lapsia.
      Nyt tyyppi on kuulemma potkaissut tyhjää.

• Anonyymi

Pakkovauvakastettujen jumala haluaa ihmisiä kadotukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkovauvakastettujen jumala haluaa ihmisiä kadotukseen.

Useamman kerran kylvetettyjen jumala haluaa tappaa uskovia

Se laittaa uudestikastetut rienaamaan uskovia pakkovauvakastetuiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helpottiko- kun saitte toistettua taas noi kuluneet vuorosananne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herran pelko on viisauden alku.

Luuk. 12:5

Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

• HELL lahkossa on paljon myös NATSEJA.

• Anonyymi

Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.

• Anonyymi

Hitlerin aikana juutalaisviha oli normaalia. Sitä lietsoivat kovasti Saksan kaksi suurinta uskontoa: katolisismi ja luterilaisuus. Hän ihaili valtavasti Martti Lutheria, joka vihasi juutalaisia avoimesti. Hän tuomitsi katolisen kirkon sen tekopyhyydestä ja lahjonnasta, mutta kannatti paavien satoja vuosia kestänyttä juutalaisvainoa. Luther sanoi: "Juutalaiset ansaitsevat tulla hirtetyiksi seitsemän kertaa korkeammalle kuin tavalliset varkaat," ja: "Meidän pitäisi kostaa juutalaisille ja tappaa heidät." "Jumalattomiksi kurjimuksiksi" hän kutsuu juutalaisia laajalti tunnetussa teoksessaan Pöytäpuhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.

Ymmärrätkö termien lapsikaste, uskovien kaste, uudestikastaminen ja kastamisesta kieltäytymisen eron?

Anabaptismi-pilkkanimi annettiin kristityille, jotka kieltäytyivät pirskotuttamasta lapsiaan tai itseään harhaoppiseen kirkkoon. Anabaptismi ei tarkoita 'uudelleenkastamista'. He ottivat, ja edelleen ottavat kasteen vasta tultuaan uskoon. Heitä kutsutaan nykyään baptisteiksi. He ovat edelleen lähimpänä Raamatun oppia. Tosin ei baptisteistakaan kaikki, vaan pieni osa.

Kaste ei ole pelastumisen ehto. Se on kuitenkin hyvä ottaa, koska se on uskoon tulleen osoitus muille, että uskoo Jeesukseen.

Katolinen pakanauskonto on tappanut kymmeniä miljoonia kristittyjä anabaptisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö termien lapsikaste, uskovien kaste, uudestikastaminen ja kastamisesta kieltäytymisen eron?

Anabaptismi-pilkkanimi annettiin kristityille, jotka kieltäytyivät pirskotuttamasta lapsiaan tai itseään harhaoppiseen kirkkoon. Anabaptismi ei tarkoita 'uudelleenkastamista'. He ottivat, ja edelleen ottavat kasteen vasta tultuaan uskoon. Heitä kutsutaan nykyään baptisteiksi. He ovat edelleen lähimpänä Raamatun oppia. Tosin ei baptisteistakaan kaikki, vaan pieni osa.

Kaste ei ole pelastumisen ehto. Se on kuitenkin hyvä ottaa, koska se on uskoon tulleen osoitus muille, että uskoo Jeesukseen.

Katolinen pakanauskonto on tappanut kymmeniä miljoonia kristittyjä anabaptisteja.

Anabaptismi viittaaa uudestikastamiseen. He ovat kaukana Raamatun opista

Raamatussa kaste on Kristukseen liittämistä ja näin ollen pelastaa. Raamattu ei opeta missään että kasteen sisältö on "osoitus muille että uskoo"

Helluntailainen pakanauskonto on hylännyt Raamatun ja sen jäsenet täällä uhkailevat kristittyjä päivittäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin; oikeasta Raamatusta. Älä lue niitä Parhamin novumeita, ne on harhaoppeja. Parhami sotkeentui sodomiaan.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi

Suomi24:n helluntaipalstan ainoa todellinen päämäärä ja tarkoitus on levittää helluntailaisista valheita ja kaikkea törkyä, mitä itsekukin vain omassa mielessään keksii, ja näin saattaa helluntailaiset halveksituiksi ja huonoon valoon.

• Anonyymi

Kuten myös luterilaisista.

• >>Katolinen pakanauskonto on tappanut kymmeniä miljoonia kristittyjä anabaptisteja.>>

Baptistinen pakanauskonto on tappanut kymmeniä miljoonia kristittyjä katolilaisia.
      😊 😊 😊 😊 😊

• Anonyymi

Se on surullista

• Anonyymi

Mitenkäs tämä yhtälö nyt meneekään, milloin ne tapatukset on tapahtuneet ja missä, onko tarkempaa osoitetta muistissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs tämä yhtälö nyt meneekään, milloin ne tapatukset on tapahtuneet ja missä, onko tarkempaa osoitetta muistissa?

Katsopa sodomiittipedo vain tätä palstaa

• Anonyymi

Aloituksen ensimmäinen lause on naurettava.

Oikea olisi kertoa että 99.9 pros luteril on nimikristittyjä, tai ei edes sitä!

• Anonyymi

Mitä se auttaa kuulua lutterin kirkkoon kun koko elämä on täysin vastoin raamatun opetuksia.

Kuka osaa kertoa omin sanoin?

• Anonyymi

Sinäpä et sitä määrää näe, aloituksen ensimmäinen lause on oikea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se auttaa kuulua lutterin kirkkoon kun koko elämä on täysin vastoin raamatun opetuksia.

Kuka osaa kertoa omin sanoin?

Lutterilla ei ole mitään kirkkoa

Mitä se auttaa kuulua helluntaihin kun elämä on vastoin Raamatun opetuksia?

• Anonyymi

Helluntailiikkeen perustaja Parhami yhdistetään sodomiaan.

Sodomia

Sodomialla on tarkoitettu ”luonnotonta” seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella. Monissa maissa se oli ennen vanhaan rikosnimike, jonka perusteella homoseksuaaleja syytettiin.[1] Englanninkielisissä maissa sanalla on viitattu anaaliseksiin, suuseksiin (erityisesti homoseksuaaliseen) ja eläimiinsekaantumiseen.[2][3][4] Poikkeuksellisesti Suomessa ja Saksassa sanaa ei kuitenkaan ole koskaan käytetty rikosnimikkeenä, vaan yksinomaan zoofilian synonyyminä. Sana juontuu Raamatun kertomuksesta Sodoman kaupungista, jonka miesasukkaat yrittivät yhden tulkinnan mukaan harjoittaa seksiä Lootin miespuolisten vieraiden kanssa. Nykyisen tulkinnan mukaan kyseessä on kuitenkin aikomus raiskata ja näin nöyryyttää kaupunkiin saapuneet muukalaiset[5].

• Anonyymi

Onko se kokonaisen laivan vuokraaminen luterilaisen suomen parinvaihtajille millä tavalla sopusoinnussa raamatullisen evankeliumin kanssa, onko asiasta saatu päätöstä sakastin miitiszä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se kokonaisen laivan vuokraaminen luterilaisen suomen parinvaihtajille millä tavalla sopusoinnussa raamatullisen evankeliumin kanssa, onko asiasta saatu päätöstä sakastin miitiszä ?

Parinvaihtaja-lastennusijakääkkä inisee taas

Onko helluntailaisten suorittama lastenraiskaaminen miten sopusoinnussa Raamatun kanssa?

Entä miksi helluntailaiset käy aina parinvaihdossa?

• Anonyymi

Helluntailaiset eivät puhu koskaan "Jumalan palveluksesta"..

• Anonyymi

Ylistyskokoukset ovat villinlännen touhua.

• Anonyymi

Helluntaiseurakunnan ylöstempaus, milloin tämä tapahtuu ?

• Anonyymi

Eikös se viimeksi kylvetty luste temmata ensin pois, jotta Jeesus voi tulla turvallisesti takaisin tänne maan päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se viimeksi kylvetty luste temmata ensin pois, jotta Jeesus voi tulla turvallisesti takaisin tänne maan päälle.

Last in, first out !

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Oikeat kirkkouskovaiset kristityt odottaa Jeesuksen paluuta, ei mitään ylöstempusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe