Miten voi olla mahdollista että mulla on A-tyyppinen iho koska mun kummallakaan vanhemmista eikä kummankaan vanhempieni vanhemmilla ole A-tyyppistä ihoa??
miten voi olla mahdollista että mulla on A-tyyppinen iho koska mun kummallakaan vanhemmistani
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
oonko väärässä kun mulla on käsitys että A-tyyppinen iho periytyy aina? Onko se totta?
- Anonyymi
ottakaa huomioon tämä; olen henkisesti sairas joten siksi ongelmat tuntuu olevan aina vielä isompia. Terveyskeskuksessa on usein eräs iäkäs nainen jonka tunnen joka on henkisesti sairas kuten minä niin hän usein siellä valittaa niin minulla samanlaisia taipumuksia.
- Anonyymi
Oletko varma että olet molempien vanhempiesi lapsi?
- Anonyymi
itseasiassa äitini sanoi avioliiton aikana isälleni että minä en ole hänen poika. Sanoi sen noin 10 kertaa avioliiton aikana. Sanoi sen aina avioriidan aikana. Se ei ole kuulemma outoa että noin sanotaan toiselle koska isäni tuttavan emäntä on myös sanonut miehelleen samalla lailla avioriidan aikana että ei kait se ole outoa. Tietenkin tuo asia on mietityttänyt minua. En ole ottanu asiasta selvää koska kuoleman pelko kolkuttaa ovella että jos isäni sais tietää ettei ole mun oikea biologinen isä niin hän kuolisi suruun ja sama voisi käydä minulle joten emme ole halunneet ottaa asiasta selvää. Mä epäilen että mul on epäilys kuka saattaa olla isäni mutten ole puhunut asiasta äidilleni mutta tossa viime syksyllä otin äitini puhutteluun ja sanoin kyllä hänelle että onkohan hän mun oikea isäni edes niin äiti meni hermostuneeksi, tiputti kahvikupin pöydälle, silmät suureni psykoottisen ilmeeseen ja sanoi että miten niin tottakai sä olet ex-mieheni poika että älä tuollaisia puhu että ei mulla siihen aikaan ole ollu edes kontaktia juuri mihinkään muualle kuin isäni lähiympäristö.
- Anonyymi
tämä henkilö jota epäillyt jo aika kauan isäkseni niin hänellä iho joka kutisee ja karvastelee ihan kuten mulla ja meillä molemmilla tosi paljon samanlaisia piirteitä(luonne, toimintatavat ja kaikki ), mut on toki mulla myös aika paljon yhdistäviä tekijöitä isääni mutta paljon myös eroavaisuuksia. Lisäksi ulkonäöltäni muistutan aika paljon sitä ukkelia jota epäilen biologiseksi isäkseni.
enpä sitten ole varma onko mulla edes A-tyyppinen iho mutta sellainen iho joka karvastaa ja kutittaa että esim parran sänki karvastaa ja kutittaa ja koko kehoa joudun usein kynsimään kutinan vuoksi. Tätä tapahtuu usein , ihan päivittäistä ja etenkin myöhempään ajankohtaan voimistuu kutina ja karvastus. Iho voi mennä punaiseksi kynsimisestä ja verinaarmujakin voi tulla.
että mä oon itte rehellinen ihminen että koen että lähipiirissäni on eräs ihminen joka ei aina puhtaat jauhot pussissa että hän jäi kerrankin kiinni valehtelusta että mua inhottaa epärehellisyys että aikamoista kusetusta on että jos mulle ei ole kerrottu tosiasioita että mua suoraan sanoen vituttaa kusetus &epärehellisyys.
Enkä minä ketään uutta isää hyväksyisi omaan elämääni ja mitä mä sen ukkelin tiiän hyvin jota epäilen isäkseni niin hänestä en pidä ollenkaan joten en senkään vuoksi häntä isäkseni haluaisi ja kun oma isä on koko ikäni minusta pitäny hyvää huolta niin häntä en hylkää. Että melkein ihan sama minulle vaikken koskaan saisikaan selville mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717