Mistä ihmeestä se voi johtua kun parran sänki aina karvastaa ja kutittaa?. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Sitten kun sitä alkaa karvastaa niin mä alan raapia ja sukia parran sänkiä koko ajan ihan neuroottisesti että isän mielestä se näyttää koomiselta. Mä toki myös pyrin ajamaan parransängin mahdollisimman pian koska se tuollai karvastaa ja kutittaa mutta parranajon jälkeen iho saattaa olla herkkä, karvas ja kutiseva vielä hetken aikaa. Onko kyse A-tyyppisestä ihosta? Mun lähisuvussa ei ole A-tyyppistä ihoa ja sitä ihmettelen suuresti koska eikös A-tyyppinen iho ole aina periytyvää että miten se voi olla mahdollista että mulla on todennäköisesti A-tyyppinen iho vaikkei kenellekään lähisuvussa ole semmosta, ei mun vanhemmilla eikä muillakaan sukulaisilla??
mistä johtuu se kun parran sänki karvastaa ja kutittaa
Anonyymi-ap
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
ottakaa huomioon minä olen myös henkisesti sairas niin ongelmat muodostuu normaalia isommiksi aina.
- Anonyymi
meillä henkisesti sairailla on usein tuntomerkkinä mm se, että valitamme paljon.
Tunnen erään iäkkään naisen joka usein terveyskeskuksessa jossa se valittaa paljon niin minulla samantapaisia taipumuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717