Riikka Veltheimin epäonnistunut rintaleikkaus

Anonyymi-ap

Olen nyt yli 2 vuotta yrittänyt saada apua tai korvauksia Cityklinikan kirurgin pilaamista rinnoista. Ne korjattiin toisaalla ja tietysti maksoin taas itse. Tämä on varoitus niille jotka harkitsevat kyseistä kirurgia tai klinikkaa. Jos ongelmia tulee, vastassasi on seinä. Varmasti on hyviäkin tuloksia, mutta olenpahan varoittanut.

6

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nähnyt Cityklinikan leikkaussalin. Valviran pitäisi ehdottomasti tehdä yllätysratsia sinne.

• Anonyymi

Veltheim teki rintojen kohotuksen ja arvet ovat todella näkyvät. Kävin toisella plastiikkakirurgilla näyttämässä ja sanoi että on tehnyt koko operaation aivan väärin. Kohotustulos todennäköisesti ei kestä pitkään ja arpien sijaintikin on kyseenalainen. Kirurgin mukaan leikkaus on tehty todennäköisesti liian kiireellä ja huolimattomasti, siitä johtuen myös arpien näkyvyys. Hän sanoi että on mahdollista että joku muu on sulkenut haavan kuin varsinainen plastiikkakirurgi.

• Anonyymi

https://www.tv4play.se/program/aaa3841f977e5649428a/kalla-fakta-skonheten-och-klinikerna

Googlekääntäjän ote :

Marien toive oli nostaa suunsa kulmat yhdessä Pohjoismaiden vakiintuneimmista kauneusklinikoista.
      Mutta leikkauksen aikana kirurgi tekee useita virheitä. Hän poistaa liian paljon ihoa ja kudosta - ja suorittaa leikkauksen, jota Marie ei hyväksynyt.
      - Koko kasvoni on muuttunut. Ei ole mitään jäljellä siitä, mikä olin minä,

• Anonyymi

Varoitan kaikista turhista "kauneusleikkauksista"!

• Anonyymi

Maa polttaa Ruotsissa jalkojen alla. Suomessa on kiva leikellä. Vaikuttais ettei tekniikat ole lainkaan hallussa. Cityklinikastahan aina sanotaan että omistaja on pla pla plaa , mutta se kirurgi on ok. No ei vaikuta olevan.

• Anonyymi

Tietääkö joku mitkä rangaistukset Cityklinikka sai luvattomasta toiminnastaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe