Pääsin muuten astma oireista eroon kun mun Skoda Octaviaa vaihdettiin kotimainen sisusta! Se oli jo aikoinaan ongelma näissä kommunisti vehkeissä tuo haiseva sisustus! Se oli Lada 1200L johon laitettiin jo uutena kotimainen sisusta. Kehtasivat väittää että ei haise Venäjälläe uusi Skoda sisusta mutta HAISEE!! SEN MINÄ SANON UUSI SKODA JA SISUSTUS HAISEE HELVETILLE!
Skoda haisee
15
498
Vastaukset
- Anonyymi
Mene ihmeessä hoitoon.
Raahessa on tilaa mielisairaille.- Anonyymi
Naiset lesta itse kakkkaperseelle.äkkiä Raahen hyvinvointiin tai mikä lie nykyään on pöhde.siellä on sinulle kavereita.oikeita lestakurppeja.siellä voit akkojen kanssa jutella vaikka Skodan ohjaus kulmista.
- Anonyymi
En ole uskaltanut mennä haistamaan. Näen kyllä että ne ajaa nenä punaisena kuin petteripunakuonot skodillansa. Haiseehan ne.
- Anonyymi
Vaatikaa kotimainen sisusta jos olette joutuneet Skodan uhriksi!!!
- Anonyymi
Minulla alkoi astma oireet kun olin kaksi viikkoa ajanut uudella skodalla vaihdoin välittömästi eri merkkiin ja oireet helpotti!
- Anonyymi
Miten Skoda muuten toiminut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Skoda muuten toiminut?
No tietäähän sen kun on tsi dsg tdi ym ongelmapesät
- Anonyymi
Kyllähän tuo natsi teslalla ajaminen on jo melkein yhtä noloa kuin skodalla ajo
- Anonyymi
Patteriauto jossa on tabletti kajuutassa
- Anonyymi
Raahe Kuuluisimmat sokotistit anttila tervo sarkkila vääräniemi kuusio runtti valtonen ja koljonen 120L nii ja saukko
- Anonyymi
Sarkkilalle naurettiin huutonaurua ammattikoulun opettajan huoneeessso. Ei oo levyseppä hitsaaja aa näkynänny sitten amiksen eka päivän. Eikä myöskään aikun puolella. Mistä muropaketista niitä jaetaaaaan päättötodistuksia kun amaattimies.
- Anonyymi
Seppä on eri asia
- Anonyymi
Hitsaa hitsaa sarkkila olemattomilla papereilla sulla ei niitä oo terveisin Raahen opettajat
- Anonyymi
Vähä kun teknikko anttila , koulutusta ollu enää 30vuoteen, paperi varmaan Temusta tilattu
- Anonyymi
Ladoissa hais voimakas rasvan haju uutena, myöhemmin saatoi haista duunarin vanha maito joka oli viikkoja sitten kaatunut ikkunalaudalla valuen lämpöpuhaltimen sisään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309