Suonenjoella seksinhaluista naista ehdota miten sinä tahdot. T ukkomies
Suonenjoki
5
454
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä olisi rva ihminen, 48v erittäi rintava jonkun verran tanakka pyllystäni.
Itselläni olisi mahdollisuus,salaiseen paikkaan voisi turvallisesti majoittua. Sexi merkeissä, unelma olisi että mies olisi,kiivas perään antamaton.
Saisi tapahtua rajumpaa sexiä, heti niin että tyylikkää jakku pukuni altaa,sexyt corsettiliiviit, nylonsatiini alushousut ,luvalla sanoe saisi repiä pyllystäni,haarojeni välistä,vittuni haarojevälistä,,kuten tissiliivivit voisi kyrvällä kyntää pois,ja nussia tissien välit,, tämän kaiken,ja paljon muuta voit saat tehtä minut sidottuna,rajuja otteita käyttäen, pidän rajusta kuritus väkivalta sexistä .
Terkui Pirita. Tässä jotain salaisia unelmia,
Pää asia on että himokas vittu haarojeni välistä saa tunte kunnolla ,mitä vitun kuritus merkitsee.- Anonyymi
Tässä olis halukas mies toteuttamaan toiveesi.
Laitapas Pirita viestiä tulemaan. Kiinnostuin kovasti sinusta. Oon reilu 30v. Urheilullinen kaveri läheltä..
- Anonyymi
Tonisesi1991 kirjoitti:
Laitapas Pirita viestiä tulemaan. Kiinnostuin kovasti sinusta. Oon reilu 30v. Urheilullinen kaveri läheltä..
Oletko täysi idiootti?
- Anonyymi
En ihan Suonenjoelta ole,mutta Kuopiosta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249