Auttaako unen kestoon, itsellä ollut viime aikoina ongelmana stressiperäiset aamuyön heräilyt? Ostin Melaarest 1,9 mg pitkävaikutteinen valmisteen. Miltä aamulla tuntuu entä kasvaako lääkkeen teho pidemmän käytön jälkeen?
Kokemuksia pitkävaikutteisesta melatoniinista 1,9 mg?
6
234
Vastaukset
- Anonyymi
On olemassa pitkävaikutteista melatoniinia. Kokeilin sitä, mutta olin tokkurassa vielä seuraavana päivänä.
Jos äidillä on ollut rintasyöpä, 1 mg melatoniinia saattaa olla hyväksi. Rintasyöpäpotilailla on usein matalat melatoniinitasot.
Kovin nuorena ei kannattaisi alkaa käyttämään melatoniinia säännöllisesti, koska se saattaa häiritä omaa melatoniinisynteesiä.
Suuret määrät melatoniinia pitkäaikaisesti käytettynä saattaa myös häiritä insuliinisynteesiä.
Olen käyttänyt Lidlin halpismelatoniinia 1mg, koska äidilläni oli rintasyöpä ja monet läheiset kuolivat. 1mg antaa unen viideksi tunniksi tai koko yöksi minulle. - Anonyymi
Kiitos kommentista, nukuttiko aamulla pidempään kun oli tokkurainen olo?
- Anonyymi
Lidlin melatoniinin jälkeen ei ole tokkurainen olo.
- Anonyymi
En muista nukuttiko pidempään :) :)
- Anonyymi
Ei tehonnut ainakaan mulle.
- Anonyymi
Siis kokeilin yhden yön, muutaman tunnin jälkeen heräsin kovaan päänsärkyyn...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230