En ole tilannut reiluun vuoteen uusia kirjoja Adlibrikselta. Kommenttien ja viimeaikaisten uutisten perusteella Adlibriksella ja erityisesti Klarnalla on aika lailla tahriintunut maine tietosuojaongelmien takia.
Olen päättänyt hankkia pari uutta kirjaa tänä vuonna, mutta etsimiäni kirjoja ei oikein saa kotimaisista kirjakaupoista. Jotkut ovat suositelleet saksankielistä Amazonia mutta oma saksan kielen taitoni ei ihan riitä tekemään ostoksia tai hoitamaan maksuja muilla tavoin kuin suoralla verkkopankkimaksulla.
Pitäisikö minun sitten vain tilata haluamani kirjat Adlibrikselta ja ottaa suurehko riski siitä että Klarna vuotaa tietoni pimeään verkkoon tai jonnekin yhtä kamalaan?
Adlibris vuonna 2025?
Anonyymi-ap
3
328
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko katsonut Suomalainen kirjakauppa myymälän/verkkokaupan myös?
- Anonyymi
Jos vertaa Suomalaisen ja Adlibriksen valikoimia, Suomalaisesta löytyy yleensä paljon vähemmän eikä sellaista kirjallisuutta, jota pitäisi sitten tilata isommasta verkkokaupasta.
- Anonyymi
Vaikuttaako itse maksutapa siihen, miten helposti antamiaan tietoja voi jälkikäteen väärinkäyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229