Venäjä käyttää kaluston puuttumisen takia jo eläimiä logistiikassaan.
Enää puuttuu taistelukoirien käyttäminen rintamalla.
Surkee tilanne heillä, mutta ah niin palkitsevaa.
Hevoset ja aasit sodassa
10
261
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, muistaakseni toisessa maailmansodassa venäjällä oli sama "taktiikka" ja oli myös ne koirat.
Ei ne opi ikinä.- Anonyymi
Olen jo aika paljon oppinut ja siksi pystyn tunnistamaan eri elementit.
- Anonyymi
Noi taistelukoirat onkin pahempi pala. Vihaisia, verenhimoisia dobermanneja. Niihin on vielä vaikea osua ja tappavat taatusti päästessään vallihautaan.
Mutta sitä ennen venäläisille pistin kiväärin päähän. Käydään läpi kaikki eka ja toka maailmansodan keinot kun muuta ei enää ole.
Putin luottaa täysin Trumpin sovintoon, jota toivottavasti ei tule. - Anonyymi
Niitä eläimiä, siis esim. hevosia ja muuleja on käytetty kautta aikojen sodissa mm. kuljetuksiin. Vaikeissa olosuhteissa, kuten upottavassa liejussa hevoset ja muulit liikkuvat täysin sujuvasti. Sitä vastoin autot, traktorit ja panssariajoneuvot kun uppoavat kelirikkopaikoissa mutaan. Ei johdu välttämättä kaluston puutteesta tuo homma.
- Anonyymi
Kyllä.Näin on. Mutta ajattele nyt vuonna 2025. Kertoo todella paljon kuinka venäläisillä sodassa sujuu.
- Anonyymi
Kranaattitulta perään niin ne eläimet vauhkoontuu ja juoksee ties minne, ei ainakaan sinne mihin vihollinen on itse ajatellut.
- Anonyymi
Ap kuuluu ilmeisesti valtamedia uskovaisiin. Ehkä hän kutsuukin itseään "hesaristiksi".
- Anonyymi
älkää äänestäkö mätää kepua
- Anonyymi
Niin tai takinkääntäjä persuja. tai ihan kokoomusta. joka myi valtion omaisuuden ...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717