Hevoset ja aasit sodassa

Anonyymi-ap

Venäjä käyttää kaluston puuttumisen takia jo eläimiä logistiikassaan.
Enää puuttuu taistelukoirien käyttäminen rintamalla.
Surkee tilanne heillä, mutta ah niin palkitsevaa.

10

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, muistaakseni toisessa maailmansodassa venäjällä oli sama "taktiikka" ja oli myös ne koirat.
      Ei ne opi ikinä.

• Anonyymi

Olen jo aika paljon oppinut ja siksi pystyn tunnistamaan eri elementit.

• Anonyymi

Noi taistelukoirat onkin pahempi pala. Vihaisia, verenhimoisia dobermanneja. Niihin on vielä vaikea osua ja tappavat taatusti päästessään vallihautaan.
      Mutta sitä ennen venäläisille pistin kiväärin päähän. Käydään läpi kaikki eka ja toka maailmansodan keinot kun muuta ei enää ole.
      Putin luottaa täysin Trumpin sovintoon, jota toivottavasti ei tule.

• Anonyymi

Niitä eläimiä, siis esim. hevosia ja muuleja on käytetty kautta aikojen sodissa mm. kuljetuksiin. Vaikeissa olosuhteissa, kuten upottavassa liejussa hevoset ja muulit liikkuvat täysin sujuvasti. Sitä vastoin autot, traktorit ja panssariajoneuvot kun uppoavat kelirikkopaikoissa mutaan. Ei johdu välttämättä kaluston puutteesta tuo homma.

• Anonyymi

Kyllä.Näin on. Mutta ajattele nyt vuonna 2025. Kertoo todella paljon kuinka venäläisillä sodassa sujuu.

• Anonyymi

Kranaattitulta perään niin ne eläimet vauhkoontuu ja juoksee ties minne, ei ainakaan sinne mihin vihollinen on itse ajatellut.

• Anonyymi

Ap kuuluu ilmeisesti valtamedia uskovaisiin. Ehkä hän kutsuukin itseään "hesaristiksi".

• Anonyymi

älkää äänestäkö mätää kepua

• Anonyymi

Niin tai takinkääntäjä persuja. tai ihan kokoomusta. joka myi valtion omaisuuden ...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe