Mutta sinne ei taida ehtiä Venäjä, kun siellä on jo Yhdysvallat? Meinaa potkaista sieltä gazalaiset pois ja tehdä sinne merenrantarivieran?
”Presidentin näkemyksen mukaan Gazasta voisi tulla ”Lähi-idän Riviera”, jossa asuisi ihmisiä ympäri maailmaa.”
https://yle.fi/a/74-20141576
Uhkea sarvinen kauris, joka tulee auringon laskun suunnalta maata kokettamatta (meren yli). (Dan.8:5)
Se on käynyt ja yrittänyt käydä kaksisarvisen oinaan kimppuun (kaksi sarvea Kiina ja Venäjä). Halvaannuttanut nämä maat jossakin määrin, mutta ei ole pystynyt niitä tuhoamaan.
https://youtu.be/2M8K2Q__hWw?t=13
Israel näyttää olevan nyt mehukas koukku?
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
Filistealaiset eli Gasalaiset voidaan karkottaa sieltä pois.
2. Moos. 23:31
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12] - Anonyymi
Trumpin suunnitelma palestiinalaisten siirtämisestä on etninen puhdistus. Suurin osa maailmasta vastustaa sitä ja osa arabimaista on puhunut jopa sodasta. Israelin YK-suurlähettiläs totesi, ettei hän ymmärrä mistä Trump puhuu. Palestiinalaisia siirretä Gazasta mihinkään. Trumpin äänestäjät raivoavat, etteivät he tällaisen vuoksi ääntä antaneet.
- Anonyymi
Ei ole olemassa Palestiinaa tai palestiinalaisia. Gazan alueella olevat alkoivat käyttämään itsestään nimitystä palestiinalaiset vuonna 1967. Gazan alueella asuvat ovat siitä lähistön arabimaista tulleita asukkaita. Eniten taitaa olla jortaanilaisija.
Kuuntelin eilen tämän pätkän ihan sattumalta ja selatessani kovanaamaisesti viestiketjuja löytääkseni oman löperryksen ketjuisuuteni niin osuin tähän ketjuun ja tajusin että tässä on tilaisuuteni iskeä kommentilla.
Muistaakseni se oli just tää pätkä kuuntelin pari kolme muutakin pätkää näiä Syväntöläisten puheellisuuksija. Itse oon haaveillut muuttavani Haifaan jonkun 7v ajan mutta talouvelliset ja perhesyyt pitävät mua Suomessa.Mutta ikuisuus on ejessä ja mikäpä on Suomessakaan elää Venäjän siirtoa ojottaessa ja unikuvat nähneenä siitä että Putin hyökkää Suomeen. Unessa oli Putin itsekin. Olen saanut aijemmin huomata että unelliseni ovat toteutuneet ja sen pohjalta ymmärrän kyllä itse toteutuuko uni vai ei. 2017 rukoilin että Jumala anna uni , jossa maallinen isäni poislähtöajan saisin nähjä. Maallinen isäni oli silloin ns. kuolemansairas keuhkosairas. Rukouksen tarkoitus oli että saisin siitä voimaa kun Jumala on silloin kanssani sillä maallisen isäni menetyksen tiesin olevan kivulijaan ja sitä se olikin. kun se toteutui. Kivuliasta oli seurata kun hänen maallinen tilansa heikkeni tasaiseen tahtiin ajassa.Viimeisin toteutunut uneni toteutui.
Siinä unessa oli faija,josta olin pyytänyt Jumalaa antamaan unellisen ennen hänen kuolemaansa. Sain unen ja herättyäni siihen sain heti sen jälkeen tiejon maallisen isäni kuolemasta kun sairaalasta tuli tekstarilla soittopyyntö. Soitin ja kysyin asiaa. Sairaanhoitaja vai miä lie oli sanoi ettei voi puhelimessa kertoa syytä vaan on mentävä Malmille kuulemaan syy. Eli homma toteutui siinä.Lisäksi tämä uni oli rukousvastaus n.2v aijemmin rukoilemaani rukoukseen.
Jeesus on mun Herra ja Hänen Isä on munkin Isä.
Toivon ettei uni Putinin hyökkäyksestä toteuvu, mutta jos kun se toteutuu niin silloin kyllä äitinikin taitaa ihmetellä. Mun äiti kyselee mun unet kun hän tietää niitteen toteutuneen ajallaan. Nyt toivon että Jumalan tahto toteutuisi ja Suomen kansa tulisi järkiinsä ennen kuin on myöhäistä. Suoen laissa on homoavijoliitto juttu ja muutenkin rikoksen uhreilla on suhteettoman huono oikeusturva mikä kuuluisi olla minun käsitykseni mukaan, joka on ynmärtääkseni Raamattua tuntevallinen.
Oikeustajuuni ei sovi se että murhaaja murhattuaan jonkun kulkee vapaana muutaman vuojen päästä, mutta murhattu on kuolleena ja joutuu helvettiin tai jos tuli murhatuksi Jeesukseen uskovana niin sitten ei ole mitään häytää, sillä maallinen isäni on aivan yhtä elossa kuin minäkin olen näpytyksen hetkellä elossa. Olemme yhtä lailla elolliset vaikka maallisella isälläin ei ole tällä hetkellä ruumista, mutta ylösnousemuksen päivänä hänkin sellaisen saa,
Maallinen isäni ei ollut maallisessa vajelluksessaan täyvellinen, mutta uneni perusteella hän on nähjäkseni pelastunut uskollaan Jumalaan. Näin päättelin unesta, jonka yksityiskohtiin en mene. Kirjoitin yksityiskohtaiseman unikertomukseni tänne palstalisuujelle silloin kun hän oli poisotettu 2019 vuojen loppupäässä. Usko Jeesukseen riittää enemmän kuin moni kristitty, joka soimaa jotakuta toista kristittyä ettei hän ole kristitty koska sanoo tai ymmärtää jotakin asijaa väärin.
Siihen sanon vaan etä " Kaikki men jossain määrin erehtymme" Vai miten se sanotaankaan Raamatussa, mutta lähtökohta on se että me erehtymme opillisestikin joissain tetaljeissa itsekin tai emme tiejä jotain Raamattuasijaa varmuuvella, no ei se tee kristitystä epäkristittyä. Tämä on mua ihmetyttänyt kun olen seurannut julkisesti käytyä tepattija tiettyjen kristittyjen välillä, joijen nimijä en mainitte, mutta te tiijätte, jotka näitä tojella ikävijä riitaisuusasijoita outte seuranneet.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa Palestiinaa tai palestiinalaisia. Gazan alueella olevat alkoivat käyttämään itsestään nimitystä palestiinalaiset vuonna 1967. Gazan alueella asuvat ovat siitä lähistön arabimaista tulleita asukkaita. Eniten taitaa olla jortaanilaisija.
Kuuntelin eilen tämän pätkän ihan sattumalta ja selatessani kovanaamaisesti viestiketjuja löytääkseni oman löperryksen ketjuisuuteni niin osuin tähän ketjuun ja tajusin että tässä on tilaisuuteni iskeä kommentilla.
Muistaakseni se oli just tää pätkä kuuntelin pari kolme muutakin pätkää näiä Syväntöläisten puheellisuuksija. Itse oon haaveillut muuttavani Haifaan jonkun 7v ajan mutta talouvelliset ja perhesyyt pitävät mua Suomessa.Mutta ikuisuus on ejessä ja mikäpä on Suomessakaan elää Venäjän siirtoa ojottaessa ja unikuvat nähneenä siitä että Putin hyökkää Suomeen. Unessa oli Putin itsekin. Olen saanut aijemmin huomata että unelliseni ovat toteutuneet ja sen pohjalta ymmärrän kyllä itse toteutuuko uni vai ei. 2017 rukoilin että Jumala anna uni , jossa maallinen isäni poislähtöajan saisin nähjä. Maallinen isäni oli silloin ns. kuolemansairas keuhkosairas. Rukouksen tarkoitus oli että saisin siitä voimaa kun Jumala on silloin kanssani sillä maallisen isäni menetyksen tiesin olevan kivulijaan ja sitä se olikin. kun se toteutui. Kivuliasta oli seurata kun hänen maallinen tilansa heikkeni tasaiseen tahtiin ajassa.Viimeisin toteutunut uneni toteutui.
Siinä unessa oli faija,josta olin pyytänyt Jumalaa antamaan unellisen ennen hänen kuolemaansa. Sain unen ja herättyäni siihen sain heti sen jälkeen tiejon maallisen isäni kuolemasta kun sairaalasta tuli tekstarilla soittopyyntö. Soitin ja kysyin asiaa. Sairaanhoitaja vai miä lie oli sanoi ettei voi puhelimessa kertoa syytä vaan on mentävä Malmille kuulemaan syy. Eli homma toteutui siinä.Lisäksi tämä uni oli rukousvastaus n.2v aijemmin rukoilemaani rukoukseen.
Jeesus on mun Herra ja Hänen Isä on munkin Isä.
Toivon ettei uni Putinin hyökkäyksestä toteuvu, mutta jos kun se toteutuu niin silloin kyllä äitinikin taitaa ihmetellä. Mun äiti kyselee mun unet kun hän tietää niitteen toteutuneen ajallaan. Nyt toivon että Jumalan tahto toteutuisi ja Suomen kansa tulisi järkiinsä ennen kuin on myöhäistä. Suoen laissa on homoavijoliitto juttu ja muutenkin rikoksen uhreilla on suhteettoman huono oikeusturva mikä kuuluisi olla minun käsitykseni mukaan, joka on ynmärtääkseni Raamattua tuntevallinen.
Oikeustajuuni ei sovi se että murhaaja murhattuaan jonkun kulkee vapaana muutaman vuojen päästä, mutta murhattu on kuolleena ja joutuu helvettiin tai jos tuli murhatuksi Jeesukseen uskovana niin sitten ei ole mitään häytää, sillä maallinen isäni on aivan yhtä elossa kuin minäkin olen näpytyksen hetkellä elossa. Olemme yhtä lailla elolliset vaikka maallisella isälläin ei ole tällä hetkellä ruumista, mutta ylösnousemuksen päivänä hänkin sellaisen saa,
Maallinen isäni ei ollut maallisessa vajelluksessaan täyvellinen, mutta uneni perusteella hän on nähjäkseni pelastunut uskollaan Jumalaan. Näin päättelin unesta, jonka yksityiskohtiin en mene. Kirjoitin yksityiskohtaiseman unikertomukseni tänne palstalisuujelle silloin kun hän oli poisotettu 2019 vuojen loppupäässä. Usko Jeesukseen riittää enemmän kuin moni kristitty, joka soimaa jotakuta toista kristittyä ettei hän ole kristitty koska sanoo tai ymmärtää jotakin asijaa väärin.
Siihen sanon vaan etä " Kaikki men jossain määrin erehtymme" Vai miten se sanotaankaan Raamatussa, mutta lähtökohta on se että me erehtymme opillisestikin joissain tetaljeissa itsekin tai emme tiejä jotain Raamattuasijaa varmuuvella, no ei se tee kristitystä epäkristittyä. Tämä on mua ihmetyttänyt kun olen seurannut julkisesti käytyä tepattija tiettyjen kristittyjen välillä, joijen nimijä en mainitte, mutta te tiijätte, jotka näitä tojella ikävijä riitaisuusasijoita outte seuranneet.
Selef UrgeTää pätkä unohtui laittaa tuohon, jossa selitetään mistä koko "Palestiinalaisuujessa" on kysymys, miksi se on muojostettu tuhoksi Israjelija vastaan. Israjelissa 12v asti elellyt kristitty kertoo:
https://www.youtube.com/watch?v=pP7LmDZyyB4
Selef Urge
En ymmärrä mitä on ero mitä Trump halua tehdä Palastinalaiset ja Putin tehnyt Ukrainalaiset kanssa
- Anonyymi
Erojahan on jo tekemisessä ja tekemättömyyjessä. Putin tekee pahaa, mutta ei Trump toteuta sitä mitä sanoo filthyjen suhteen paitsi sen että ne kyllä siirretään tai häipyvät itse pois Gazasta kun sinne ei enää viejä "eläteille" ruokintapisteitä eikä rakennetta heille asuntoja.
Saattaa olla että Trumpilla mitä ilmeisemmin onkin suunnitelmana saaha juutalaisten murhauhka pois Israelin rajan tuntumasta muuvalle, jotta Israjel saisi elää enemmän "turvassa" kun on buhverizone riittävän suur.
Raamattuhan sen meille jo etukäteen kertoo, lyhennettynä:
" Gaza on jäävä autijoksi ."
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Erojahan on jo tekemisessä ja tekemättömyyjessä. Putin tekee pahaa, mutta ei Trump toteuta sitä mitä sanoo filthyjen suhteen paitsi sen että ne kyllä siirretään tai häipyvät itse pois Gazasta kun sinne ei enää viejä "eläteille" ruokintapisteitä eikä rakennetta heille asuntoja.
Saattaa olla että Trumpilla mitä ilmeisemmin onkin suunnitelmana saaha juutalaisten murhauhka pois Israelin rajan tuntumasta muuvalle, jotta Israjel saisi elää enemmän "turvassa" kun on buhverizone riittävän suur.
Raamattuhan sen meille jo etukäteen kertoo, lyhennettynä:
" Gaza on jäävä autijoksi ."
Selef UrgeGazalaiset halua elä Gazasta
Venäläiset -Ukrainalaiset ,he tappavat itsensä kristinuskon nimessä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Gazalaiset halua elä Gazasta
Venäläiset -Ukrainalaiset ,he tappavat itsensä kristinuskon nimessäNe haluavat myös tappaa juutalaiset siinä naapurissan, siksi voivat muutta lähellä oleviin rikkaisiin musliminaapurimaihin, joista ovat alueelle tulleetkin joitakin beduiinejá lukuunottamatta, joilla heilläkin on ollut aika laaja liikkeelä oleva nomadistinen elämäntapansa.
Selef Urge - Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Gazalaiset halua elä Gazasta
Venäläiset -Ukrainalaiset ,he tappavat itsensä kristinuskon nimessäPutin hyökkää oman etunsa nimessä haluten tehdä itselleen entistä suuremman Venäjän.
Hyökkääjä on väärässä vaikkakin saatta olla toteuttamassa Jumalan sallima rankaisutehtävää hyökättyyn maahan, en osaa vamuuvella sanoa, mutta kuin että Raamatussa Jumalalla on ollut sellainen käytäntö olemassa silloin kuin kuritettavaa syytä omaisuskansassaan juutalaisissa on löytynyt. Epäjumalanpalvonta on ollut seniten Jumalaa vihastuttava syy ja silloin Jumala on käyttänyt sen aikaisija epäjumalanpalvontamenoja harjoittaneita Israelin naapurikansoja sotimaan heitä vastaan.
islam ja ortodoksiuskonto ovat epäjumalanpalvontoja. Vai mikä se Putinin uskonto onkaan. Kaikki uskonnot ovat epäjumalanpalvontoja, kaikki jossa puhutaan sanallakin valhetta kenellekään "jumalan" eli epäjumalan sallimana ei ole todellakaan mikään muu kuin jumalaa teeskentelevä epäjumala.
Kun nämä Gazan muslimit puhuvat niin puhuvatko he totta vai koittavatko saaha etuja valheilla kun allah vai muhammed on luvannut että saa valehdella ei-muslimeille aina kun se ejistää islamin maajilmanvalloitusta?
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Putin hyökkää oman etunsa nimessä haluten tehdä itselleen entistä suuremman Venäjän.
Hyökkääjä on väärässä vaikkakin saatta olla toteuttamassa Jumalan sallima rankaisutehtävää hyökättyyn maahan, en osaa vamuuvella sanoa, mutta kuin että Raamatussa Jumalalla on ollut sellainen käytäntö olemassa silloin kuin kuritettavaa syytä omaisuskansassaan juutalaisissa on löytynyt. Epäjumalanpalvonta on ollut seniten Jumalaa vihastuttava syy ja silloin Jumala on käyttänyt sen aikaisija epäjumalanpalvontamenoja harjoittaneita Israelin naapurikansoja sotimaan heitä vastaan.
islam ja ortodoksiuskonto ovat epäjumalanpalvontoja. Vai mikä se Putinin uskonto onkaan. Kaikki uskonnot ovat epäjumalanpalvontoja, kaikki jossa puhutaan sanallakin valhetta kenellekään "jumalan" eli epäjumalan sallimana ei ole todellakaan mikään muu kuin jumalaa teeskentelevä epäjumala.
Kun nämä Gazan muslimit puhuvat niin puhuvatko he totta vai koittavatko saaha etuja valheilla kun allah vai muhammed on luvannut että saa valehdella ei-muslimeille aina kun se ejistää islamin maajilmanvalloitusta?
Selef UrgeNo sama Kuin USA ,Halua ottaa Kanada ja halua varasta Tanska
- Anonyymi
Helluntailaiset, Goog-, ym-valheissaan, ovat aina salanneet sitä tosiasiaa, että koko Israel oli alunalkaen pääasiassa Venäjän / sitten myös Neuvostoliiton juutalaisten rakentama ja perustama. Jo 1800-luvun puolelta väliltä alkaen Venäjältä lähti kommunisteja / sosialisteja Brittiläiseen Palestiinaan, perustamaan kibbutseja ja moshaveja, rakentamaan siionisti Theodor Herzl'in unelmoimaa kotimaataan, myös tulevien neuvosto-kolhoosien ja -sovhoosien esikuvia.
Neuvostoliitto oli ensimmäinen ulkovalta joka Kansainliiton, tuolloisen YK:n, yleiskokouksessa v. 1947 tunnusti Israelin valtion.
Neuvostoliitolla ja Venäjällä on aina ollut hyvät suhteet ja näiden valtioiden päämiehet vierailleet toinen toistensa luona, myös mm. Putin. Tälläkin hetkellä näillä valtioilla on hyvät suhteet keskenään. Stalin aikoinaan lahjoitti Kauko-idästä, Kiinan rajoilta, ison maa-alueen juutalaisille omaksi valtioksi (Jevrejskaja avtonomnaja oblast), mutta juutalaiset eivät asiasta juurikaan innostuneet. Tuo oblast-lääni / maa on siellä edelleenkin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Autonomous_Oblast
Valtaosa Israelin juutalaisista on juuriltaan itä-Euroopan, etenkin ent. NL:n alueiden (Venäjä, Ukraina jne) ashkenaaseja.
Tuon helluntailaisten + melleristien väittämän ja näilläkin foorumeilla "opettaman" valhe-"Googin" (todellinen Goog sijaitsi aikoinaan nyky-Bulgarian ja -Turkin rajalla) hyökkäys Israelia vastaan, on siis epätodennäköinen, ellei sitten jopa sen puolustustarkoituksessa!
Samoihin kategorioihin menee ruotsalainen valheprofetia (Pyhän Hengen pilkka), nk. "Tukholman profetia", jota helluntailaiset (suomalaisten rahastus- sekä Venäjän vastaisen Ruotsin vallan vahvistamistarkoituksessa) ovat jo vuosikymmenien ajan totena julistaneet, vaikka tosiasiat osoittavat muuta.
Helluntailaiset ovat mielellään uhranneet itsenäisyytemmekin (sitä ei enää ole) tuon profetian ja väärän profeetan korottamiseksi ja Ruotsin sotilaallisten tarkoitusperien vahvistamiseksi, itse Suomen alkuperäiskansaa vastaan.
"Älä usko kuulopuheisiin, OTA SELVÄÄ!"
Älä hetkeäkään usko helluntailaisten / melleristien valheopetuksiin.
Valheen seuraajat eivät voi periä Taivasten valtakuntaa. "Jokaisesta sanastamme me teemme kerran tilin Jumalalle".- Anonyymi
Eli et saanut tuotakaan kommenttia aikaan ilman helluntain jyrsimistä !
- Anonyymi
Silläkö saat mielesi kuntoon että haukut helluntaita ja vääristelet kaiken sekopäisesti !?
Säälittävä tapaus.
- Anonyymi
Kuka on OIKEA, "juutalainen" eli Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin ja sitten Joosefin ja viimeisenä ja tärkeimpänä Efraim.
Onko tänä päivänä, yhtään tai missään, käännynnäisiä?
Efraim on OIKEA, jälkeläinen, sanoo Jumala ,ISRAELIN Jumala!
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
Onko, mahdollisesti, "juuda" mukana googin joukoissa, väärällä puolella, tappelee, Efarimia, esikoista vastaan?
Joh 10:
16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
MISSÄ tämä toinen lauma eli kuninkas kunta on?
Pohjoisessa?
Mikä oli ja on Herran Jeesuksen lähetyskäsky?
Ap. 1
7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".
7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
Isä, kenen Isä, Efraimin ISÄ!
ja aikaa ei ole ilmoitettu, mutta, kun se tapahtuu KAIKKI sen havaitsevat!
8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".
Minne tulee mennä?
Jerusalemiin.
Juudeaa!
Samariaa!
ja SUOMEEN, pohjoiseen maanääriin!
no sama se.
nyt onko "juuda" juova sitä "myrkkyllistä" juomaa, jota kaikki hallitsijat juovat?
2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
onko tämä SE, malja josta Ilmestsykirja puhuu?
Jos, oletus, nyt Israelin alueella olevat "juutalaiset" ovatkin käännynnäisiä, jotka ovat VALALLA vannoneet, noi 300-600 luvulla, että tuhoavat oikeat Jälkeläiset, eli SUOMALAISET ja VENÄLÄISET, osan heistä, niin
"nyky juuda" on käännynnäinen ja sotii, ESIKOISTA vastaan!
Mutta, oikea Juuda ja Efraim tekee rauhan eikä pidä vihaa toisiaan vastaan!
Jes. 11:13
NYT lue tarkkaa ja mieti mitä ja koska:
13 Silloin katoaa Efraimin kateus, ja Juudan vihat häviävät. Efraim ei kadehdi Juudaa, eikä Juuda vihaa Efraimia.
ja HUOM, asia yhteys:
16 Siitä tulee valtatie hänen kansansa jäännökselle, joka on jäljellä Assurissa, niinkuin tuli Israelille silloin, kun se Egyptin maasta lähti.
egyptistä lähtö, eli Jumala Kutsuu poikansa egyptistä , kuten oli Mooseksen aikana ja ympärillä olevat kansat pelkäävät ja tahtovat tappa heidät kaikki.
Nyt 50 länsimaata tahtoo tuhota Venäjän joka on 99,99% avrmuudella osa EFRAIMIA!
Jumalan SILMÄTERÄÄ!
no sama se.
nyt tuoretta kahvia, juuri kahvinpavuista jauhettua.
pon apet jne jne jne etc etc ja etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Miten on?
kenen sukukuntaa ja heimo on tämän päivän, "Israelin presidetti" ja pääministeri, "oikea käsi" eli kapteeni?
Seemiläisiä ?
Haam ?
Jaafef?
kuka ja ketä on GOOG?
toki sen muistat mutta muistutan teidän jaloja mieliä:
1. Moos. 10:
1 Tämä on kertomus Nooan poikien, Seemin, Haamin ja Jaafetin, suvusta. Heille syntyi poikia vedenpaisumuksen jälkeen.
2 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras.
3 Ja Goomerin pojat olivat Askenas, Riifat ja Toogarma.
ASKENAT?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenaz
Lue ja ihmettele!
ja
https://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenaz#Ashkenazi_Jews
itke ja valita!
https://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_Jews
Ihmettele ja vapise!
Suurin osa on täältä,
https://en.wikipedia.org/wiki/Khazars
ja katso missä se maa ja maat ovat! ukraina ja sitten nyt je ennen ensimmäisenä Puola !
1 Moos 10
4 Ja Jaavanin pojat olivat Elisa, Tarsis, kittiläiset ja doodanilaiset;
5 heistä haarautuivat pakanoiden saarten asukkaat maittensa, eri kieltensä, heimojensa ja kansakuntiensa mukaan.
ihmettele, maailman kansoja, jotka nyt sotivta Venäjää ja SUOMEA vastaan!
ja sitten
6 Ja Haamin pojat olivat Kuus, Misraim, Puut ja Kanaan.
kaanalaiset, mahdollisesti, fileastealaiset ja muut ,jotka tuli tuhota, Mooseksen aikana, ja jos ei tulee heistä pistin ja oka lihaan, loppuun asti.
Mooses ei heitä surmannut, ei Joosua, ei Daavid ei Salomo!
no sam se .
ja sitten lisää kahvia.!
MIKSI ette LUE Jumalan sanaa ja tutki mitä ja milloin ja missä!
aina te eksytte!
AINA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Miten on?
kenen sukukuntaa ja heimo on tämän päivän, "Israelin presidetti" ja pääministeri, "oikea käsi" eli kapteeni?
He, ovat itse tutkineet omai sukujuuria, ja sen julkisesti paljastaneet ja ILOINNEET!
sam ase
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717