jouduin psyka testeihin menemään persoonallisuus testeihin nyt pelkään että mua tulkitaan väärin koska unohin kesken testien puolet ohjeista...
en haluis enää mennä niihin ku aiheutti nii paljo ahistusta se pieleen menny testi :(
siin piti kuvista kertoo tunnetiloja ja keksiä tarina.,. mut unohin ne tunnetilat kokonaa xD tavallaan huvittaa ja sit ahdistaa ku ne pitää mua tunnetaidottomana tai jtn
psykologin testit
Anonyymi-ap
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
ja siis tarkotuksena ymmärtääkseni et diagnosoidaan nuiden persoonallisuus testien pohjalta sit et ne epäilee jtn persoonnallisuus häiriötä jostai syystä tai varmistaa ettei oo sellasta nii mitenköhä paljo vaikuttaa se että en muistanu ohjeita :D
- Anonyymi
Psykologinen testi ei voi mennä väärin, siinä ei ole oikeita ja vääriä vastauksia. Ole rauhallisin mielin!
- Anonyymi
Okei no katotaan :D kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309