Onko puolisosi kunniallinen nainen?

Anonyymi-ap

Iltalehti teetti tutkimuksen montako seksikumppania naisella saa olla ollut, että hän on vielä kunniallinen nainen?

Tähän voidaan antaa eksakti vastaus seuraavalla matemaattisella kaavalla; – Naisen iästä vähennetään luku 16 ja kerrotaan se kolmella.
Nainen on vielä kunniallinen, jos hänen lukunsa on pienempi kuin tuo luku.

Jos aihe kiinnostaa ja kestät kuulla puolisosi vastauksen seksikumppaniensa lukumäärästä, niin lisää tietoa saat tästä linkistä.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/4e90637f-e332-4b38-a855-f01ff99cbd62

18

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miten liittyy linkki Lapuaan ? HÄ?

• Anonyymi

Sinuun ei varmaan ei mitenkään, koska sinulla ei ole puolisoa. Useimmilla muilla kuitenkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun ei varmaan ei mitenkään, koska sinulla ei ole puolisoa. Useimmilla muilla kuitenkin on.

puolison oleminen tahi olematta jättäminen ei ole pätevä syy laittaa kirjoitusta joka ei liity Lapuaan,Sivustolla keskustellaan vain ja ainoastaa Lapuuaan liittyvistä asioista,ei muusta !

• Anonyymi

Lapua on Lappo

• Anonyymi

En ymmärrä naisia! Hän löi minua nyrkillä naamaan niin että taju lähti, kun kysyin kohteliaasti onko hänellä ollut vähemmän kuin 135 miestä joidenka kanssa hän on maannut? Se määrä on hänen ikäisellään kunniallisen naisen raja tuolla aloituksen laskukaavalla. Hän on siis 61, vanhempi kuin minä ja siten kuuma puuma, joten uteliaisuuteeni on siis hyvät perusteet.
      Onko minun ymmärrettävä, että heitä on ollut enemmän, vai miksi hän niin silmittömästi suuttui?

• Anonyymi

mistä sait tuon luvun 135 ? ettet vaan vahingossa sanonyt 13,5 ? joka sekin on suurimmalle osalle naisista vain aika kaukainen haave

• Anonyymi

suurimmalle osalle naisista keskiarvo on noin 3,5

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä sait tuon luvun 135 ? ettet vaan vahingossa sanonyt 13,5 ? joka sekin on suurimmalle osalle naisista vain aika kaukainen haave

Laskukaava on aloituksessa "Naisen iästä vähennetään luku 16 ja kerrotaan se kolmella.
        Nainen on vielä kunniallinen, jos hänen lukunsa on pienempi kuin tuo luku."
        (61-16)*x3=135

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskukaava on aloituksessa "Naisen iästä vähennetään luku 16 ja kerrotaan se kolmella.
        Nainen on vielä kunniallinen, jos hänen lukunsa on pienempi kuin tuo luku."
        (61-16)*x3=135

höpö puhetta ,,kyllä kunniallisuus menee jo yli 10

• Anonyymi

Mun äitee on 96 niin se olis vielä kunniallinen nainen 239 rakastajan jälkeen.

• Anonyymi

Vieläkö hän jaksaa ottaa vastaan, jos tulen käymään?

• Anonyymi

höpö höpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö hän jaksaa ottaa vastaan, jos tulen käymään?

Pervo!

• Anonyymi

Mun akkaa on polkenut koko maakunnan miehet. On kiusallista mennä Ideaparkkiin, kun hänellä on on niin paljon "tuttuja" siellä.

• Anonyymi

Kuka hän on, haluan varmistaa asian, etten ole jäänyt välistä?

• Anonyymi

Ajatteleeko kukaan muu koskaan niitä lukuisia miehiä joita vaimosi on pannut ennen sinua? Nykyään kun heitä on jokaisella vähintään kymmenen, ellei sata.

Epäiletkö jostain vastaantulijasta sellaista, mutta et kehtaa tai halua kysyä?

Mitä jos jokaisen jolle vaimosi on antanut, haaroissa vilkkuisi punainen valo, miltä se mahtaisi tuntua?

• Anonyymi

Se olisi parempi jos valo vilkkuisi vaimon haaroissa, etkä tietäisi kenen takia.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe