Yksinäinen mies ja ryhmäseksi?

Anonyymi-ap

Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä, miten yksinäinen mies voi löytää ryhmäseksi seuraa? Pitääkö ensin etsiä netistä mieskaveriporukan ja liittyä siihen vai voiko kysyä rohkeasti jos esimerkiksi on yksi nainen hakee viittä miestä panemaan, niin voiko kysyä naiselta tai parilta suoraan pääsenkö yhdeksi paniaksi tuntemattomien miesten seuraan vaan pitääkö viiden miehen porukka olla jo valmiina kun hakee ryhmäseksi seuraa, tai liittyä johonkin klubiin. Auttakaa minua kokematonta 🫣 Haluaisin päästä kokeilemaan ryhmäseksiä ihanan ryhmän kanssa, jo 10 vuoden ajan haavellut siitä. Suora kysyminen tuntemattomaan ryhmään ei ole tuottanut vastauksia. Olen aina miettinyt miten nämä kuviot menee käytännössä. 🤔
Jos kiinnostaa tietää lisää niin asun Turussa.

20

887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos osaat tarkkailla ympäristöä vähäeleisesti, niin tulet huomaamaan ja tulet myös huomatuksi. Siten pääsee mukaan.

• Anonyymi

Tämä on täysin totta, ainakin kolmenkimpan osalta. Kun seuraat maltillisesti, niin huomaat kyllä mikä pari etsii vierasta miestä tai naista. Ja sen jälkeen kun kiinnität heihin huomion ilman mitään liiallista intoilua, niin olet pian kutsuttu mukaan.

• Nimi merkki unohtui kun unohdin kirjautua, joo nyt on oikea nimimerkki eikä anonyymi kirjoittaja., joka tätä asiaa kysyy.

• Anonyymi

Kyllö se on tärkeintä että kysyntä sekä tarjonta kohtaa niin jokainen saa mitä haluaa.
      Meillä on usea mies päässyt panemaan rouvaa
      Rouva on 32v 159cm 46kg

• Anonyymi

Kerro nyt aloittajalle, kuinka päästä mukaan upottamaan lemmensauvaa rouvasi intiimeihin sopukoihin yhdessä useamman muun herrasmiehen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro nyt aloittajalle, kuinka päästä mukaan upottamaan lemmensauvaa rouvasi intiimeihin sopukoihin yhdessä useamman muun herrasmiehen kanssa!

Esimerkiksi anna s-posti osoite niin kokeillaan oletko sovelias vaimoni intiimeihin sopukoihin sauvvaasi kostuttamaan.

• Anonyymi

Tuonkokoista rouvaa minä kyllä panisin niin että munatorvet soi 🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa katselin noita lukuja. Siinä rouva liikkuisi sylistä syliin, koskematta maata koko session aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäsikö meidän kokeilla?

• Anonyymi

Mä voisin tulla mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäsikö meidän kokeilla?

Pieni ja kiimainen rouva. Tietenkin me tarjotaan rouvalle mitä antoisin seikkailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä lupauksia.
        Olen odottanut miehiä jo tulemaksi.
        Huomenna aion olla miesten kimppanaisena tavalla tai toisella.
        T. Rouva 32v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni ja kiimainen rouva. Tietenkin me tarjotaan rouvalle mitä antoisin seikkailu.

Parastansa antaisi rouvakin miehille!

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä lupauksia.
        T. Rouva 32v

Oi. Onnellinen olet. Sekä miehesikin kun on noin upea rouva. Kimppa ja gb on kyllä upeaa. Minulla on kokemuksia ja teidän oman roolini… voisiko olla jotain ?

• Anonyymi

Mistähänpäin tämä upea rouva on?
        M42

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä lupauksia.
        T. Rouva 32v

Kirjoita mulle at yahoo.com, tämä sama nimi ❤️

• Anonyymi
        panohullu kirjoitti:

Oi. Onnellinen olet. Sekä miehesikin kun on noin upea rouva. Kimppa ja gb on kyllä upeaa. Minulla on kokemuksia ja teidän oman roolini… voisiko olla jotain ?

Anna s posti osoite niin kokeillaan tuleeko toimintaa.
        T. T. Rouva 32v 159cm 46kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähänpäin tämä upea rouva on?
        M42

Tampereelta olen! Mistä itse olet?
        T. Rouva 32v

• Anonyymi

Ei tämmösiin oo valmista kaavaa. Laitat vaan ilmoituksen nettiin ja sitten viestittelijöitten kans sovitte millanen juttu muotoutuis.

• Anonyymi

Olisi mukava tietää mitä miehet haluaisi kanssani touhuta.
      Tämän perusteella valitaan mies meidän mukaan.
      T. Rouva 32v 159cm 46kg

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe