Nyt tiedän, mihin Elvis kuoli

Anonyymi-ap

Huhut ovat huhuja. Lisäksi totuus salattiin. Olin pöntöllä täysistunnolla. Tuli tiukkaa matskua ja sitä tuli paljon.

Tämän empiirisen kokemuksen myötä olen varma, että sellainen kakka tappoi Elviksen. Minua oikein säälittää alakerran naapurit, kun asun penthousessa.

Miettikääpä jos putki tukkeutuu. Ei se mulla tulvi ensimmäisenä. Sitten vielä iloisen tietämättömänä vedän pöntön kunnon jöötin jälkeen.
Mihin se päätyykään... 😁

>simiti<

6

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinhän siinä taas kävi. https://www.youtube.com/watch?v=6igvB1yR04A . Sellanen combo iltasella ku mysli + mustikka + kromi + tonnikalanuudeli + hernekeittoa + natriumbikarbonaatti vedellä höystettynä ja seuraavana aamuna vielä kahvia tyhjään vatsaan niin arvaa miten siinä käy 💩? Joskus tuotokseni on kuin karhun jäljiltä. "Nalle" en silti oo 🐻. Joku varmaan syö samalla kun lukee näitä juttujamme 😂. Sehän toimisi hyvänä harjoitteluna Fear factorin syömisskabaa varten.

• Anonyymi

Muistan, kun aikoinaan tupakoin. Ensin aamulla pannullinen kahvia. Sen jälkeen savukkeelle. Loppuosa tupakasta piti imeä täysillä ja sitten juosta vessaan.

Silloin pysyi laihana. Nykyisin jos syö yhden omenan, niin lihoo 3Kg. Ei tuo enää ole vatsalaukku. Se on fuusioreaktori.

Miten muuten voi tulla kymmeniä kiloja kakkaa, vaikka ei söisi muuta kuin aamupuuron?

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan, kun aikoinaan tupakoin. Ensin aamulla pannullinen kahvia. Sen jälkeen savukkeelle. Loppuosa tupakasta piti imeä täysillä ja sitten juosta vessaan.

Silloin pysyi laihana. Nykyisin jos syö yhden omenan, niin lihoo 3Kg. Ei tuo enää ole vatsalaukku. Se on fuusioreaktori.

Miten muuten voi tulla kymmeniä kiloja kakkaa, vaikka ei söisi muuta kuin aamupuuron?

>simiti<

Ehkä ihminen kasvaa leveyttä vanhemmiten? Elimistö yrittää päästä eroon ylimääräisestä kuonasta ennen kuin se ehtii muuttua lihakudokseksi. Hassua kun mulla ei tuu juuri tällä kerralla pökäleitä ennen ulkoiluani. Voihan tuonne tienvarteen pyöräyttää tarpeen tullen, sillä hätä ei lue lakia :).

• Eikös Elvis kuollut siihen, että lattia petti hänen altaan. Hän vajosi ensin puolittain lattian läpi, niin että jalat tulivat alakerran katosta läpi. Elvis roikkui siinä noin puoli vuorokautta, kunnes painovoima vihdoin kiskoi hänet reiästä läpi. Revenneet lattialankut raastoivat Elviksen tuhdin vartalon jauhelihaksi, kun hän puskeutui lattian läpi alakertaan. Sen jälkeen hän jäi lihas- ja rasvasäikeiden varaan roikkumaan kuin raaka lihapulla ja vuoti kuiviin.

• Anonyymi

No nyt rytmimunalla tuli lennokasta juttua. Tottahan turiset. Ei mikään WC lattia kestä sellaista Elviskakkaa.

Itselläni tuli vaatimaton Elviskakka, mutta silti alakerran naapuri kiljui kauhusta.
        Liekö vaatimaton 10Kg tuotokseni sitten aiheuttanut jotain bolemiikkia alemmissa kerroksissa?

>simiti<

• Anonyymi

Eli ylipainoon kuoli, kun lattia petti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5627
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      574
      2092
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1154
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      56
      895
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe