Olen kyllästynyt epätietoisuuteen. Haluan, että minut tutkitaan läpikotaisin ja voin olla rauhassa.
Olen syöpäpelkoinen, kaikki oireet linkitän heti syöpään.
Tutkimukset joita minulle on tehty 2024 alusta 2025 alkuun eli vuoden sisällä:
- keuhkojen röntgen thorax ja täysin puhdas.
- ekg lepo useita kertoja, kunnossa.
- perusverenkuva useasti ja kunnossa.
- myös munuais ja maksa-arvoja on tutkittu aika tarkkaan ja kunnossa ovat.
- imusolmukkeet palpottu käsin eikä poikkeavia.
- sydän ja keuhkot kuunneltu ei poikkeavaa.
- kilpirauhasarvot kunnossa. Olleet joskus lievästi koholla, mutta ei enää.
- crp kunnossa, happisaturaario erinomainen.
- vatsan ja selän ultra.
Kuitenkaan en ole tyytyväinen näin pinnallisiin tutnimuksiin. Haluan lisää.
Sulkeeko koko kropan magneettikuvaus pois kaikki syövät ja täydellinen verenkuva? Niitä voisi pyytää seuraavaksi.
Asia on niin, että haluan poissulkea kaikki syövät!! Mitä teen?
5
206
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tuo ultraäänitutkimus oli myös täysin kunnossa. Ei poikkeamaa, mutta nämä minulle tehdyt tutkimukset ovat todella pinnallisia.
Magneettikuvat kertoisi enemmän.
Aloittaja- Anonyymi
Mene psykiatrille vaivoistasi, sillä ilman hoitoa tulet aina kuvittelemaan ettei olla tehty kaikkia kokeita
Ne kokeet joita sinulle on tehty riittää poisulkemaan syövän. Vaikka et tietenkään tuke sitä uskomaan päähän pinttymäsi kanssa..
Tarvitset ainoastaan paykiatrin apua , sairautesi on mennyt aika pitkälle joten hae apua
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Geenitesti. Jollekin syövälle geneettisesti alttiilla voi yksikin solumutaatio riittää syövän käynnistämiseen. Vahingollisia perittyjä geneettisiä muutoksia. Mihin lähisuku on kuollut. Siitä saa osviittaa omasta kohtalostaan.
- Anonyymi
Ainoa ongelmasi on hypokondria. Se on sairaus, joka saa sut uskomaan, että olet sairas, huolimatta siitä, kuinka paljon sua tutkitaan. Vaikka sun jokainen solu tutkittaisiin ja todettaisiin terveeksi, sairaudesta johtuen mieli uskoo itsepintaisesti, että olet sairas. Onkin hyvin tyypillistä, että hypokondriasta kärsivä käy toistuvasti lääkärissä, ja vaikka hänet on todettu aina terveeksi, hän tulee taas vastaanotolle. Ja siinä se ongelma onkin; sairaus saa sinut uskomaan, että olet sairas, vaikka et ole, ja se voi herättää ajatuksia, kuten että lääkärit ei välttämättä ole huomannut jotain piilevää sairautta tai sen alkua.
Hypokondriaan kuuluu myös psykosomaattiset oireet; eli kun pelkäät mahasyöpää, mahasi oireilee, joka vahvistaa pelkoasi syövästä. Kun pelkäät virtsarakon syöpää, virtsarakko oireilee, esim. on ärsyyntynyt ja yliaktiivinen, joka vahvistaa pelkoasi syövästä. Kun henkitorveasi kutittelee, se voi herättää ajatuksen esim. keuhkosyövästä tai keuhkoveritulpasta. Pelko voi aiheuttaa hengenahdistusta yms. oireita, jotka vahvistaa pelkoa keuhkosyövästä tai keuhkoveritulpasta.
Eli sun ei pidä mennä tarkistuttamaan keuhkojasi, mahaasi, suolistoasi, veriarvojasi jne,, koska se ei hoida hypokondriaa. Kohteena pitää olla korviesi väli, missä se hypokondria kehittyy ja invalidisoi elämääsi.
PS: olen entinen hypokondrikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180