Asia on niin, että haluan poissulkea kaikki syövät!! Mitä teen?

Anonyymi-ap

Olen kyllästynyt epätietoisuuteen. Haluan, että minut tutkitaan läpikotaisin ja voin olla rauhassa.
Olen syöpäpelkoinen, kaikki oireet linkitän heti syöpään.
Tutkimukset joita minulle on tehty 2024 alusta 2025 alkuun eli vuoden sisällä:

- keuhkojen röntgen thorax ja täysin puhdas.
- ekg lepo useita kertoja, kunnossa.
- perusverenkuva useasti ja kunnossa.
- myös munuais ja maksa-arvoja on tutkittu aika tarkkaan ja kunnossa ovat.
- imusolmukkeet palpottu käsin eikä poikkeavia.
- sydän ja keuhkot kuunneltu ei poikkeavaa.
- kilpirauhasarvot kunnossa. Olleet joskus lievästi koholla, mutta ei enää.
- crp kunnossa, happisaturaario erinomainen.
- vatsan ja selän ultra.

Kuitenkaan en ole tyytyväinen näin pinnallisiin tutnimuksiin. Haluan lisää.
Sulkeeko koko kropan magneettikuvaus pois kaikki syövät ja täydellinen verenkuva? Niitä voisi pyytää seuraavaksi.

5

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tuo ultraäänitutkimus oli myös täysin kunnossa. Ei poikkeamaa, mutta nämä minulle tehdyt tutkimukset ovat todella pinnallisia.
      Magneettikuvat kertoisi enemmän.
      Aloittaja

• Anonyymi

Mene psykiatrille vaivoistasi, sillä ilman hoitoa tulet aina kuvittelemaan ettei olla tehty kaikkia kokeita
        Ne kokeet joita sinulle on tehty riittää poisulkemaan syövän. Vaikka et tietenkään tuke sitä uskomaan päähän pinttymäsi kanssa..
        Tarvitset ainoastaan paykiatrin apua , sairautesi on mennyt aika pitkälle joten hae apua

• Anonyymi

😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Geenitesti. Jollekin syövälle geneettisesti alttiilla voi yksikin solumutaatio riittää syövän käynnistämiseen. Vahingollisia perittyjä geneettisiä muutoksia. Mihin lähisuku on kuollut. Siitä saa osviittaa omasta kohtalostaan.

• Anonyymi

Ainoa ongelmasi on hypokondria. Se on sairaus, joka saa sut uskomaan, että olet sairas, huolimatta siitä, kuinka paljon sua tutkitaan. Vaikka sun jokainen solu tutkittaisiin ja todettaisiin terveeksi, sairaudesta johtuen mieli uskoo itsepintaisesti, että olet sairas. Onkin hyvin tyypillistä, että hypokondriasta kärsivä käy toistuvasti lääkärissä, ja vaikka hänet on todettu aina terveeksi, hän tulee taas vastaanotolle. Ja siinä se ongelma onkin; sairaus saa sinut uskomaan, että olet sairas, vaikka et ole, ja se voi herättää ajatuksia, kuten että lääkärit ei välttämättä ole huomannut jotain piilevää sairautta tai sen alkua.

Hypokondriaan kuuluu myös psykosomaattiset oireet; eli kun pelkäät mahasyöpää, mahasi oireilee, joka vahvistaa pelkoasi syövästä. Kun pelkäät virtsarakon syöpää, virtsarakko oireilee, esim. on ärsyyntynyt ja yliaktiivinen, joka vahvistaa pelkoasi syövästä. Kun henkitorveasi kutittelee, se voi herättää ajatuksen esim. keuhkosyövästä tai keuhkoveritulpasta. Pelko voi aiheuttaa hengenahdistusta yms. oireita, jotka vahvistaa pelkoa keuhkosyövästä tai keuhkoveritulpasta.

Eli sun ei pidä mennä tarkistuttamaan keuhkojasi, mahaasi, suolistoasi, veriarvojasi jne,, koska se ei hoida hypokondriaa. Kohteena pitää olla korviesi väli, missä se hypokondria kehittyy ja invalidisoi elämääsi.

PS: olen entinen hypokondrikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2607
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      28
      1534
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe