– Kyllä se vituttaa – tiedättekö – olla aina se, jonka joka vitun asiasta tehdään juttuja.
– Mua vittu, mua niin kuin... vittu mitä paskaa, oikeasti. Mua vituttaa se, että kun minä teen ihan saman asian, mitä moni muu ihminen tekee ennen minua, mutta ne sattuvat olemaan valkoisia ihmisiä. Ei niistä tule lehtijuttua. Ei siitä vittu tule lehtijuttua.
– Sitten, kun minä vittu teen sen, tehdään vittu viisi lehtijuttua. Vittu viisi lehtijuttua! Mun, vittu, mun sähköpostini on ollut viimeisen viikon vittu täynnä..
kauniita sanoja
Anonyymi-ap
5
184
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli kaunista.
- Anonyymi
Säveltänyt ja sanoittanut eino leino?
- Anonyymi
Fat I'm a Di har Ra.
- Anonyymi
Jatka vaan samaan tahtiin mut muista ottaa lääkkeesi.
Kyllä se siitä... - Anonyymi
Vaan mikä saa nuoret naiset nykyään kiroamaan kuin pahaiset merimiehet? Eivätkö he ymmärrä kiroilun olevan varsin epänaisellista? Näin täällä ihmettelee vain
Anssi Oiva Kalervo
Tykki-Kiviharju
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897