Olen 18 vuotias jäbä Helsingistä ja asun nykyisin lastensuojelun jälkihuollon kämpässä. Sain sen omaksi kämpäksi kun täytin 18 viime syksynä ja pääsin pois nuorisokodista, jossa olin asunu pari vuotta.
Jälkihuollon kämppään muutettua sain uuden oman sosiaalityöntekijän sieltä jälkihuollosta. Sen nimi on Terhi ja se on ihan hyvännäköinen noin 30 v. muija.
Meillä on tapaamisia Terhin kanssa joka kuukausi joko sen toimistolla tai sitten se käy mun kämpällä juttelemassa.
Viime viikolla tapahtu sitten tosi erikoinen homma kun Terhi kävi mun luona. Se alko kyseleen onks mulla tyttöystävää tai kiinnostaaks mua tytöt ylipäätään ku en oo kertonu että seukkaisin. Mullahan siis ei oo tyttöystävää, jonka kerroinkin sossu Terhille.
Terhi rupes jotenkin flirttaileen ja heruttelemaan siinä ilmeillä jne. ja meni istumaan mun sängylle. Sitten se kysy ihan suoraan että saisko se vilkasta vähän "pikkukaveria housuissa" eli se tarkotti mun penistä. Mulla oli kyllä aika kova stondis koska Terhi on hyvännäkönen muija ja sillä oli naiselliset vaatteetkin päällä tyyliin hame ja korkkarit ja ohuet mustat sukkahousut.
Terhi pyys mua laskemaan housut alas ja istumaan sen viereen. Mä tein niin ihan mielelläni. Terhi otti mun jäykistyneen peniksen käteensä ja alko runkata mua, mikä tuntu tosi hyvältä. Mä laukesin tosi nopeesti ja spermaa tuli Terhin kädelle ja paidan hihaankin. Se sanoi että ei se haittaa. ja meni pesemään kädet.
Sitten se lähti vaan pois ihan tavallisen oloisena ja sano että sovitaan puhelimella seuraava tapaaminen niiku ennenkin.
Tekikö Terhi tässä jonkun rikoksen kun runkkasi minua kun oon sen asiakas? Mä oon kuitenkin jo 18 v. En haluis toisaalta kyllä huudella tästä sen työpaikan suuntaan, ettei sille tuu mitään harmia. Tiedä vaikka saisin pilluakin Terhiltä vielä joskus.
Sain handjobin sossumuijalta, tekikö hän virkarikkeen?
5
424
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeesti olet 6-kymppinen runkkari jostain Prräseinäjoella sijaitsevalta mummon uuninpankolta. Omille tarinoilla siellä runkkailet navettatöiden lomassa mutta hupinsa kullakin. Niuvanniemen Spede-hourimon sait kuitenkin vetämään käteen jutullasi myös niin ei se turha ollut.
- Anonyymi
Mikäs sankari sinä itse olet? Möliset katkeruuttasi muiden niskaan netissä 24/7 ja pahoitat mielesi kun mietit että perkele jollain saattaa maailmassa olla oikeasti seksiä ja sinulla on poikuus tallella vielä keski-iässäkin.
- Anonyymi
Ei vittu mitä peräkammarin pojan fantasioita
- Anonyymi
Hohhoh, mikähän etukamarin Tarzani siellä mölisee? Itse fantasioit varmaan omasta äidistäsi, nössykkä.
- Anonyymi
On se hyvä, että nuori mies osaa fantasioida
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738