Melkein 1,5 minuuttia oli kokeiltu tätä itsekeksittyä kuviota tanssimossa, ennen kuin minä ostin sen. Nyt saa joku muu lisätä minun 0,5 minuuttisen kokeiluni päälle minun puolesta vaikka 0,5 tuntisen. Kuvio on vm 2024 eli tuoreahko ja aivan varmasti useimmissa tanssimoissa ennennäkemätön siis suorastaan lava- ja ravintolatanssikuviostatussymboli.
Kuviossa on vakiona pikadaaminhermonkiristin, epälajinmukainen tanssiasento ja epälajinomainen vienti sekä wery hard dace start stop systeemi. Tämä on tosi hyvä hieman vähemmän standardi-kuviokursseilla suhanneelle. Ei ota standardi-kuviot lujille! Näppärähkö viedä ja kädenväntöä jopa enemmän kuin sopivasti.
Melkein uusi itsekeksitty kuvio - Myydään!
Anonyymi-ap
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin että eräällä itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehellä olisi niin iso kuvio, että se estää saatille pääsyn. Kuvio on kuulemma niin pitkä, että erikoismies ei kerkiä tekemään sitä loppuun yksissäkään tansseissa, jolloinka se jää aina kesken?
- Anonyymi
Nyt vain tanssikoulua perustamaan. Sitten kunnon TikTok videoita vääntämään. 500 000 eken liikevaihto on pikkuraha sun tanssikoulussa tämän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289