Joh. 11: 25-26
25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
✨️
Minä Olen ylösnousemus ja elämä
12
125
Vastaukset
- Anonyymi
Luottaisitko missään muussakaan asiassa tuollaisia höpöttelevään hiippariin?
- Anonyymi
Tuo on yksi hienoimmista raamatunjakeista!
- Anonyymi
Minä uskon. Credo. (Aloittaja)
- Anonyymi
Totta, mutta Krishna sanoi Bhagavad Gitassa (4:11): "Kaikki ihmiset lähestyvät Minua eri tavoin, ja Minä palkitsen heidät sen mukaan. Kaikki tiet johtavat lopulta Minuun."
Eli: Jeesus lupaa suoran moottoritien, mutta Krishna muistuttaa, että myös soratiet, kiertotiet ja eksymiset johtavat perille – GPS:n nimi vain vaihtelee.
Usko pois,
Enkeli Mäntä
— "Parempi paradoksi taskussa kuin dogmi otsassa" - Anonyymi
"Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan".
( Joh. 11:27)
s-seutulainen- Anonyymi
Martan vastaus Jeesukselle. Tilanteessa, jolloin Lasarus oli kuollut.
- Anonyymi
"Kypsyiköhän" Herramme Jeesus välillä opetuslapsiinsa? Lukekaa ite! Te tulette siihen johtopäätökseen, kuin tulette. Ilman huutomerkkiä.
Kuitenkin Ristin Herra. Voittaja. Kuoleman, epätoivon, ahdinkon, paniikkienkin voittaja. Ja lukuisien, lukuisien muidenkin imhimillisten vaikeuksien voittaja..kaikessa maallisessa kurjuudessaan.
keskustelu toki suotavaa. muttei pakkovauvat, muovikippokasteet, ja kolmet tipat. HERÄTKÄÄ! Huutomerkki. Rakentakaa, hyvät uskikset.
Ja mä haisen maailman pahimmalle pirulle. Kessulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kypsyiköhän" Herramme Jeesus välillä opetuslapsiinsa? Lukekaa ite! Te tulette siihen johtopäätökseen, kuin tulette. Ilman huutomerkkiä.
Kuitenkin Ristin Herra. Voittaja. Kuoleman, epätoivon, ahdinkon, paniikkienkin voittaja. Ja lukuisien, lukuisien muidenkin imhimillisten vaikeuksien voittaja..kaikessa maallisessa kurjuudessaan.
keskustelu toki suotavaa. muttei pakkovauvat, muovikippokasteet, ja kolmet tipat. HERÄTKÄÄ! Huutomerkki. Rakentakaa, hyvät uskikset.
Ja mä haisen maailman pahimmalle pirulle. Kessulle.Olet kunnon opetuslapsi. Inhimillinen. Jopa syntinen. Mutta: uskossa vanhurskas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kunnon opetuslapsi. Inhimillinen. Jopa syntinen. Mutta: uskossa vanhurskas.
Syntinen kyllä. Sekin armosta. Elikkä. En täydellinen kaikessa syntisyydessäni. Kuitenkin tosiasioitten tunnustaminen, jopa itselleenkin itseydessään suotavaa. Toki kilvoittelu hyvästä. Mutta ei itsensä vartailu parempiin tai "huonoimpiin" ihmisiin tai jopa kasteihin ja kansainluokkiin.
Kuten olen aikaisemminkin hyvällä omallatunnolla kertonut. On parempiakin ihmisiä, kuin se itseminä.
Ja edelleen. En löytänyt Jeesusta. Mutta Jeesus löyti minut. Vaikka en "hukassa" Häneltä ollutkaan.
En kenellekkään toivoisi samaa. Joten. Joskus on viisasta jopa asettaa kätensä ristiin, edes toivoa ja huokaista.
Ja jos uskovat käyvät "taistoa" toisiaan vastaan. Mikä neuvoksi? No ei ainakaan se Perkele.
Tämänkin kirjoitin ihmisille ihmisten kielellä. Sitä kieltä mitä ihmiset ymmärtävät.
Ja niin kuin Herra sanoo Sanassaan. Vaikka te kuolette, ette kuitenkaan kuole.
Joten eikö se ole edes yhtään lohdullista? Nämä on itseä suurempia ajatelmia, kerroin kuitenkin. Miksi?
Siksi, jotta joku kommentoi, että Saatana voittaa aina. Siksi. Yhtälö epätosi!
- Anonyymi
Ei kuolemaa, kuolemanvaltaa. Vaan: ylösnousemus. Ja elämä.
Kuolematon henki. Joka ylösnousee. Elämään.
Jeesukseen uskovalla nämä tapahtuvat monilla, eri tasoilla.- Anonyymi
Siis. Jos Raamatullamme haluaa pätkiä toisia uskovia tai epäuskovia "turpaan", kovakantisella kyllä töitä riittää. Hommat ei lopu.
Ja siksihän meillä on Suomen vapaassa maassa etuoikeus. Soittaa tai olla soittamatta vähemmän sitä "turpaamme".
Ja vakaumuksellisille ismien kannattajille huomio.
- Anonyymi
Uskon ihana raamatun jae.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707