Kävin keskiviikkona hammaslääkärillä poskihampaan säryn vuoksi, nyt paikkauksen jälkeen hammas on ollut todella arka, en voi mitään kovaa syödä vasemmalla puolella ja kylmä vesi tuntuu todella ikävältä. Onko normaalia että hammas on näin arka vielä seuraavanakin päivänä syömiselle / juomiselle ja kauanko tätä pitäisi sietää ennenkuin kehtaisi soittaa asiasta hammaslääkäriin vai loppuuko muutaman päivän päästä? Viime paikkauksesta on niin kauan etten yhtään muista särkikö silloinkin näin paikkauksen jälkeen.
Hammasta vihloo paikkauksen jälkeen.
2
203
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Vihloo täälläkin. Kävin huhtikuussa hammastarkastuksessa ja paikattiin hammas vaikka ei ollut mitään vaivaa mutta nyt vihloo ja on arka kylmälle varsinkin. Lääkäri kysyi minulta paikataanko hammas. Siis minun piti tietää jos tarvitsee paikata. No nyt on selvittelyn paikka miksi on huonompi paikkauksen jälkeen. Kun kysyin asiasta vastaus oli että on ihan tavallista että on arka . No en kyllä ymmärrä ollenkaan . Tuli mieleen rahastuksen mahdollisuus. Pitäiskö mennä näyttämään toiselle lääkärille niin saisi eri vastauksen . Vai uskaltaako mennä samalle joka sen huononsi.
- Anonyymi
Minulla on arkana jotkut hampaat.Se selvisi hammaslääkärillä että kyse on ikenistä,jotka ovat vetäytyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279