Olisitko halukas omalta kohdaltasi muuttamaan Varkauteen Kuopiosta jos puoliso niin päättäisi?
Varkaus/Kuopio
7
200
Vastaukset
- Anonyymi
Tältä kohdalta missä nyt olen en oikein voi muuttaa Varkauteen, ainakaan vielä.
- Anonyymi
Olisin. Kuopiossa alkaa näkyä nopean kasvun ne huonot puolet. Pienempi kaupunki ja kuitenkin hyvät palvelut ja toisaalta lyhyt matka sinne Kuopioon. Ja Mikkeliin myös.
- Anonyymi
Ihan käymäsiltään voisin tulla, vaan se riippuu siitä saanko hankittua huomiseen toritapahtumaan mennessä vanhalla päiväyksellä olevia kananmunia.
- Anonyymi
Varkaudessa pitäisi olla kaasunaamari mukana. Minulla ei ole sellaista.
- Anonyymi
Varkaus, tuoksu on kuin pierukaasun karkaus.
"Repe Helismaa"
- Anonyymi
En muuttaisi..Varkaus on kuin paluu 80-luvun tuppukylälle..
- Anonyymi
Kävin noin reilut 50-vuotta sitten Varkaudessa ravintolassa, olikohan sen ravintolan nimi Oscar Pub, tai joku samantyylinen nimi kuitenkin, ja rakastuin kaupunkiin kertakäynnillä, menen sinne ehkä joskus vielä uudestaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803