Olen ollut itse aina kova karkin syöjä ja olen laiha.
LIHAVA EI SAA 🫤 ja laihalle liikuntaa harrastava ihmiselle se on vain hyväksi
Tässä oikein ammatti valmentaja sanoo kuka saa syödä karkkia.
https://vm.tiktok.com/ZNd1jrgtG/
Kuka SAA syödä karkkia
15
195
Vastaukset
- Anonyymi
No en minä ainakaan kyllä kysy keltään saanko syödä karkkia. Syön jos tykkään. Ei karkeista mitään hyötyäkään ole. Vain mielihyvän takia niitä syödään. Palkitsee aivoja sokerihumalalla. On joillakin alkoholisteilla viinan korvikekin.
Karkeista ei kiinnosta kuin suklaa, lähinnä vain FS ja minttulaku. Minttulaku irtokarkkina mulle joskus synnillinen houkutus, se on onneksi harvinaisempi irtokarkkivalikoimassa. Kun kävin vastikään leffassa niin oli leffateatterin valikoimissa ja laku oli niin kovaa ja vanhaa että ei voinut pureskella kun hampaat olis menneet poikki. Kesti pussi koko elokuvan ajan. :-D
Kun on harvoin tuoretta Prisman irttareissa, ostan mahdollisimman vähän. Eli n 100g. Sillä jo saa viihdettä aivoille. Koetan pitää harvinaisena, ja korkeintaan kerran parissa kuukaudessa. Ei kyllä tee aina mielikään. Ennemmin ostan sillä rahalla pienen pullon hyvää punkkua.
T kn - Anonyymi
Olipa tuossa todella typerä avaus!
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Itsekin olen pikkaisen lihava, ja syön kyllä karkkia, jos syön. Ei kukaan voi tulla sanomaan, että niin ei saa tehdä. Tai toki voi, mutta se on turhaa.
- Anonyymi
Saathan sinä syödä,mutta kannattaako🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saathan sinä syödä,mutta kannattaako🤔
En syökään kuin todella harvoin juuri sen takia, koska ei siinä ole mitään kannattavaa.
Silloin tällöin on hyvä laittaa suu makeaksi.
- Anonyymi
Makeiset on tarkoitettu syötäviksi! Mikään laki ei kiellä makeisten syöntiä keneltäkään, aloittaja kaikkein vähiten.
- Anonyymi
Laki ei kiellä, mutta oma terve järki voi kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki ei kiellä, mutta oma terve järki voi kieltää.
Oma järki voikin, näinhän se on.
Mutta se oma järki ei voi puuttua muiden ihmisten karkin syömiseen.
- Anonyymi
Kyllä ylipainoisenkin kannattaa herkutella ennemmin karkeilla kuin pullilla,akuilla tai pitsalla koska karkilla syömiseen käytetty aika samalla kalorimäärällä on monta kertaa suurempi.😯
400 kalorin syömiseen menee karkilla jopa tunti ja pullilla yms vain muutama minuutti.😱 - Anonyymi
Miksi laihdutat tai kirjoittelet laihdutuspalstalle jos olet laiha? Vain pelkästään ilkkumassa ja nimittelemässä muita? Ja ilmoittamassa mitä kukakin saa tehdä?
- Anonyymi
Tällä hetkellä hänen vatsalihaksensa eivät näy VEITSENTERÄVINÄ. Siinä syy.
- Anonyymi
Sokerista on pelkkää vahinkoa.
- Anonyymi
Minä olen sitä mieltä että myös kehitysvammaisilla on oikeus kirjoittaa tänne.
- Anonyymi
Kaikilla on samanlainen oikeus kirjoittaa tänne, kunhan muistaa pysyä asiallisena, ei ole hyvä kirjoittaa ihan mitä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007